Salilla on nainen, johon olen ihastunut
En ole sanonut hänelle ikinä muuta kuin yhden lauseen, kysymyksen että anteeksi nostatko tässä. Jotenkin tämä tilanne on alkanut nakertaa minua. Enhän minä tiedä hänestä mitään, joten miten minulla voi edes olla mitään tunteita? Olen myös arviolta 15 vuotta vanhempi.
Onko teillä mitään hyväksi havaittuja keinoja, joilla saa jonkun mielestä pois?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt reilusti, haluaisiko hän lähteä kahville joskus. Kenelläkään ei ole mitään syytä loukkaantua siitä. Muista kuitenkin, että no means no, eli jos hän kieltäytyy, niin jätä hänet rauhaan.
Älä missään tapauksessa ala hankkiutumaan jatkuvasti hänen lähelleen ja vilkuilemaan sinne päin tms. Siinä annat vain creepyn kuvan itsestäsi. Rento ja reipas kysymys, ja siitä sitten eteenpäin vastauksen mukaan.
Ei ehkä ihan puskista kannata kysyä tuota. Ensin kannattaa jutella vaikka treenistä tai säästä tms. niin, että pääsee moikkaussektorille ja sitten kun on juteltu ja moikkailtu useampana päivänä, niin kysyy. Tosin tuo 15v ikäero on vähän paha.
Ihan en ymmärrä, että miksi sitä naista pitäisi ensin häiriköidä jutustelemalla päiväkausia ties mistä treenaamisesta. Ei se, että nainen kohteliaisuudesta vastailee jotain kerro mitään sen kummempaa kiinnostuksesta.
Minun mielestäni olisi paljon rehellisempää sanoa jotain tyyliin: "Moi! Sä vaikutat tosi mielenkiintoisen oloiselta tyypiltä. Haluisitko käydä kahvilla joku päivä?" Ei siis mitään pohjattomia rakkauden tunnustuksia tai perseen kehumisia siihen avaukseen vaan jotain tollaista suht neutraalia, jonka jälkeen kummallakaan ei ole kiusallinen olo käydä samalla salilla, vaikka nainen kieltäytyisikin.
"Vaikutat mielenkiintoisen oloiselta"? Minkä perusteella? Ap on nähnyt, miltä nainen näyttää salikamppeissaan, ei mitään muuta. Ja oikeasti: jos on yksinäinen möllykkä, jolla ei ole salilla juttukavereita, on aivan turha pyytää kahville. Vastaus on aivan varmasti kielteinen.
Ehkäpä ulkonäön perusteella? Miksi pitää yrittää esittää, että ulkonäöllä ei olisi mitään vaikutusta ihastumisissa tai deittailussa? Tai, että siinä olisi jotain pahaa?
Tottakai ulkonäöllä on vaikutusta, mutta juuri siksi tuo "mielenkiintoisen oloiselta" on todella kökkö sanavalinta. Kyllähän nainen tietää, että se tarkoittaa "Näytät kauniilta".
Mutta no, tee ap se aloite, pyydä kahville, ja tule sitten kertomaan, mitä sait vastaukseksi.
Mutta kerro jo sitä ennen myös: pitääkö paikkansa, että et ole sosiaalisesti kovinkaan taitava? Ei lennä juttu vieraiden ihmisten kanssa, et ala rupatella ihmisten kanssa spontaanisti, tutussakin seurassa olet pikemmin hiljainen kuin supliikki? Jos, niin miten ihmeessä kuvittelet, että sinusta kuoriutuisi kahvilla sosiaalinen ja supliikki tyyppi, jonka seurassa nainen viihtyisi?
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti naiset ovat salilla treenaamassa, eivätkä setämiesten kuolaamisen kohteina. Kannattaa siis pikemminkin unohtaa, ellei nainen itse osoita mitään halua keskusteluun. Jos osoittaa, niin sitten antaa asioiden edetä omalla painollaan.
Suurin osa naisista ei koskaan osoita halua keskusteluun, koska heidän mielestään mies tekee aloitteen, jos on tarpeeksi kiinnostunut. Tämä asia on tälläkin palstalla käsitelty monta kertaa.
Voin sen verran selventää, ettei minulla ole pienintäkään aikomusta lähestyä häntä, enkä myöskään tuijota häntä. Ei ole mitään syytä vetää näitä johtopäätöksiä, joita olette minusta vetäneet.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipas tästäkin kiusaajien ketju, vaikka ap ei antanut siihen mitään aihetta.
Siinä ei ole mitään kiusaamista, että huomauttaa ettei tilanteessa ole kyse ihastumisesta vaan seksuaalisesta vietistä. Ratkaisu on ihan eri, kuin jos olisi tunteista kysymys. Nyt ap vain palauttaa itsensä maan pinnalle ja ymmärtää, että salikuolaaminen ei ole asiallista ja että lähestyminen salilla on noista lähtökohdista lähinnä häirintää.
Miten ihastuminen eroaa seksuaalisesta vietistä?
Taivas. Oletko kuullut tunteista? Ne perustuu siihen, millainen ihminen on sisältä. Ap ei tiedä salinaisen persoomasta yhtään mitään.
Ihastuminen lähtee yleensä ulkonäöstä, että edes viitsii nähdä vaivaa tutustua koko ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti naiset ovat salilla treenaamassa, eivätkä setämiesten kuolaamisen kohteina. Kannattaa siis pikemminkin unohtaa, ellei nainen itse osoita mitään halua keskusteluun. Jos osoittaa, niin sitten antaa asioiden edetä omalla painollaan.
Suurin osa naisista ei koskaan osoita halua keskusteluun, koska heidän mielestään mies tekee aloitteen, jos on tarpeeksi kiinnostunut. Tämä asia on tälläkin palstalla käsitelty monta kertaa.
Naisen kehonkielestä voi lukea, onko mitään saumaa. Sosiaalisesti taitavat osaavat kehonkieltä lukea, burgerit taas ei. Ap ei kertonut huomanneensa mitään tällaisia keskusteluun kutsuvia merkkejä, joten joko niitä ei ole tai sitten hän on sosiaalisesti kömpelö.
Vierailija kirjoitti:
Voin sen verran selventää, ettei minulla ole pienintäkään aikomusta lähestyä häntä, enkä myöskään tuijota häntä. Ei ole mitään syytä vetää näitä johtopäätöksiä, joita olette minusta vetäneet.
-ap
Vaihda salia. Tämä on ainoa tapa päästä kiusallisesta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Et tunne häntä, eli olet ihastunut vain ulkonäköön. Ei kovin syvällisiä tunteita.
Minä en ole tuntenut yhtäkään seurustelukumppaniani kuin ulkonäöltä tehdessäni aloitteen.
Jospa keskittyisit siihen omaan treeniisi ja käyt kädellä ennen salille menoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään kiusaamista, että huomauttaa ettei tilanteessa ole kyse ihastumisesta vaan seksuaalisesta vietistä. Ratkaisu on ihan eri, kuin jos olisi tunteista kysymys. Nyt ap vain palauttaa itsensä maan pinnalle ja ymmärtää, että salikuolaaminen ei ole asiallista ja että lähestyminen salilla on noista lähtökohdista lähinnä häirintää.
Taivas. Oletko kuullut tunteista? Ne perustuu siihen, millainen ihminen on sisältä. Ap ei tiedä salinaisen persoomasta yhtään mitään.
Ihastuminen lähtee yleensä ulkonäöstä, että edes viitsii nähdä vaivaa tutustua koko ihmiseen.
Ei minulla ainakaan ihastuksessa ole mitään seksuaalista, vaikka pitäisin toista ulkoisesti viehättävänä. Seksuaalinen halu tulee myöhemmin kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ihastuksessa ole mitään seksuaalista, vaikka pitäisin toista ulkoisesti viehättävänä. Seksuaalinen halu tulee myöhemmin kuvioihin.
Itselläni ihastuminen lähtee aina halusta harrastaa seksiä toisen kanssa. Olen nainen.
Jos nainen on 20-vuotias niin ihan turha mennä jonkun 35-vuotiaan kyselemään deiteille. 15 vuotta on aika paljon. 20-vuotias on vielä ihan penska.
Itse olen 40-vuotias nainen ja ei mua kiinnosta 55-vuotiaat miehet. Ihan sama miten on urheillullinen ja kunnossa. 55 on 55 vaikka kuinka yrittäis olla nuorekkaampi. Kuten en usko että 25-vuotias olisi kiinnostunut minun ikäisestä naisesta tai suurin osa vanhemmista naisista nuorista miehestä.
Poikkeuksia tietysti aina löytyy.
Jaa, taas muna vie miestä eikä toisinpäin.
Mikä ihmeen pyhättö siitä kuntosalista on yhtäkkiä tullut?? Meen treenaamaan enkä juttelemaan, jätä mut rauhaan plaaplaaplaa...
Samaa voisi sitten ajatella vaikka kaupasta, kirjastosta muista harrastuksista. Kadullakaan ei saa enää jutella ihmisille kun se häiritsee. Hitto että ihmiset ovat herkkänahkaisia. Jos toinen asiallisesti kysyy mutta ei kiinnosta niin kai jokainen osaa sanoa kiitos mutta ei kiitos.
Eri asia on sitten jos kysyjä on huonokäytöksinen törppö. Sellaiset tilanteet ja tyypit ihan eri asia.
jos ei tosiaan mitään aikomusta lähestyä ja haluat vain ihastumisen tunteesta eroon, niin mieti, voisitko käydä salilla eri aikaan kuin normaalisti välttääksesi hänet tai vaihtaa salia tai vaikka kesäksi liikuntamuotoa johonkin toiseen, johon ei tarvitse salia. tunteet eivät varmaan väisty niin kauan kuin näet häntä jatkuvasti.
kaikki ei ole minun kaltaisiani, mutta jos minua (nainen 23) lähestyisi arviolta 15 vuotta vanhempi mies ja kohteliaasti pyytäisi kahville, olisin imarreltu ja jos olisin sinkku niin todennäköisesti lähtisin. harmi, jos ihastuminen on tuonut pahaa mieltä, mutta uskon, että se on vähän turhaa.
tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Et tunne häntä, eli olet ihastunut vain ulkonäköön. Ei kovin syvällisiä tunteita.
Kyllä siinä salilla muutakin näkee. Esim tiedän jo että eräällä naisella salilla ei ole kiva luonne. Hän on nuori, hyvin ulkonäkökeskeinen ja hieman ylpeän oloinen. Peilaa itseään jatkuvasti, ottaa kuvia, ei tervehdi tai katso silmiin. Hänellä on myös tuore miestystävä jonka kanssa he tulevat salille tuijottamaan puhelimiaan.
Toinen vanhempi nainen puhuu händsfreehin puheluita kovaan ääneen, eikä siis ajattele yhtään muita.
Liikkeistä, teoista, vaatteista, kontakstista voi päätellä paljon.
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä salilla muutakin näkee. Esim tiedän jo että eräällä naisella salilla ei ole kiva luonne. Hän on nuori, hyvin ulkonäkökeskeinen ja hieman ylpeän oloinen. Peilaa itseään jatkuvasti, ottaa kuvia, ei tervehdi tai katso silmiin. Hänellä on myös tuore miestystävä jonka kanssa he tulevat salille tuijottamaan puhelimiaan.
Toinen vanhempi nainen puhuu händsfreehin puheluita kovaan ääneen, eikä siis ajattele yhtään muita.
- Nainen
Nämä ovat kyllä sinun omaa kuvitelmaasi ja projisointia, eivätkä kerro ko. naisen luonteesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Nainen
Nämä ovat kyllä sinun omaa kuvitelmaasi ja projisointia, eivätkä kerro ko. naisen luonteesta yhtään mitään.
Eli mitkään teot eivät kerro ihmisestä mitään? Hyvä uusi filosofia sinulla, kannattaa kehittää pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Nainen
Eli mitkään teot eivät kerro ihmisestä mitään? Hyvä uusi filosofia sinulla, kannattaa kehittää pidemmälle.
Toisille tehdyt teot kertovat kyllä, mutta puhelimen tuijottaminen ja selfieiden ottaminen ei. Silmiin katsomattomuus on usein ujoutta, mikä ei todellakaan kerro ikävästä luonteesta. Mutta sinä heijastat tuohon nyt jotain omaa tunnettasi.
Vierailija kirjoitti:
Puristat perseestä ja kerrot rivon vitsin.
Tai naisen kyykätessä vetäisee housut nilkkoihin. Toimii.