Oletko sairastanut koronan? Millainen tauti sinulla oli?
Kommentit (78)
Flunssa muiden joukossa. Päänsärkyä, lihassärkyä ja kuumetta. Niihin auttoi burana.
Kova kurkkukipu, korkea kuume 3 päivää. Hengitysteihin piti käyttää avaavaa lääkettä.
10 päivää ensin pois pelistä täysin , sitten jälkitaudit, mm korvatulehdus. 2 kuukautta sairastin. Niin törkeä tauti etten toivo kenellekään. Rokotukset oli.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi miettiä itse, sairastiko koronan ennen rokotteita vai jälkeen ;)
Joo, olen miettinyt. Tulos: ennen tokotteita jouduin sairaalaan, rokotteen jälkeisessä koronassa oli hyvin lievä tauti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi miettiä itse, sairastiko koronan ennen rokotteita vai jälkeen ;)
Voi kun naurattaa, ehe ehe...
Kun rokotukset aloitettiin vuosia sitten, niin trollit yrittää kaikkensa saadakseen aivopesun päälle.
Harmittaako iigoreita, kun saitte vain sputnikin?
Olen kerran ollut koneessa flunssassa ja laskeutuessa tuntui kuin pää räjähtäisi. Sen jälkeen olen pelännyt flunssassa lentämistä. Ei ole välttämättä turvallista lentää.
En tiedä monestiko vai olenko kertaakaan mutta nii tai näi, oireettomia olivat kaikki
Itselläni tauti oli oikeastaan lievempi ja helpompi kuin tavallinen flunssa, lukuunottamatta kauheaa kurkkukipua alussa, joka meni päivässä ohi.
Puoliso taas oli sairaampi kuin olen koskaan 10 v aikana nähnyt, ja vielä vuotta myöhemmin keuhkot oireilevat.
Molemmilla oli 3 rokotusta takana. Taitaa olla tuurista kiinni, kuinka pahana se tulee/tuleeko.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani ihmiset sairasti koronan aikalailla samalla tavalla rokotusstatuksesta riippumatta. Toisilla korona oli vähän ärhäkämpi kuin toisilla.
Korona erosi normi nuhasta siten että siihen kuului ihmeellisiä oireita kuten huimausta,haju- tai makuaisti katosi ja osa kertoi että johonkin paikkaan kutisi paljon, toki kaikille ei noita oireita tullut.
Moniko tuntemasi rokottamaton sairasti koronan ilman testiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ollut koneessa flunssassa ja laskeutuessa tuntui kuin pää räjähtäisi. Sen jälkeen olen pelännyt flunssassa lentämistä. Ei ole välttämättä turvallista lentää.
Esama kokemus, mutta kun on pakko lentää.
Toinen korona sairastettu puoli vuotta sitten: yöllä nousi kuume, kauhea horkka johon ei lääkkeet tehonneet. Lihaksia särki kamalasti. Tätä pari päivää jonka jälkeen oireet lähtivät vähenemään. Muut perheessä eivät sairastuneet tällä kertaa, itse sain töistä tartunnan.
Joukko lääkäreitä on perustanut sivuston, missä on ohjeita mm. koronan hoitoon.
"MKR Moniammatillinen Koronakriisin Ratkaisuryhmä"
https://mkrsuomi.fi/covid-19-ehkaisy-ja-hoitoprotokolla-imask-flccc/
Vierailija kirjoitti:
Joukko lääkäreitä on perustanut sivuston, missä on ohjeita mm. koronan hoitoon.
"MKR Moniammatillinen Koronakriisin Ratkaisuryhmä"
https://mkrsuomi.fi/covid-19-ehkaisy-ja-hoitoprotokolla-imask-flccc/
Älä höpötä. Ei mikään ryhmä, vaan yksi valtamediaa vastustava hörhö.
Lääkäristä kandee kysyä IVERMEKTIINIÄ. Tarvii reseptin, tehoaa koronaan. On perheessä jo testattu.
Kaksi kertaa sairastanut, ensimmäisellä kerralla alkoi erikoisilla oireilla, sormien niveliä särki, olin tosi väsynyt, tavallisempia oireita oli kurkkukipu, lisääntynyt hengenahdistus (olen astmaatikko) sekä kaiken kruunaava täysin jäätävä päänsärky, johon ei auttanut mikään. Oireet kestivät kolme päivää, ei kuumetta. Nyt viime tammikuussa toisen kerran,oireena tällä kertaa jäätävä yöllä alkanut päänsärky, luulinkn ensin migreeniksi. Työterveys sitten kehotti koronatestiin, koronaahan se taas oli. kuumetta ei tälläkään kertaa, ja töistäkin olin poissa vaan kolme päivää, koska ojeistus sen suhteen muuttunut. Terveydenhuoltoala, kolme rokotusta.
Sairastanut olen, oli pelkkä nuha.
Enää tässä vaiheessa, kun tietoa on saatavilla vaikka kuinka paljon mm. lukuisia tutkimuksia aiheesta, niin ei voi todeta kuin, että kuinka tyhmiä jotkut onkaan....kuten tämä kommentoija. Huoh...
Älä siis kuuntele tätä, vaan mene katsomaan mitkä aineet tehoaa koronaan. Älä ikinä sulje silmiä auttavalta kädeltä.
Ei rokotusta, ei koronaa, ei maskivastaisuutta eikä välinpitämättömyyttä, mutta ei myöskään mitään yli varovaista sekoilua, ihan normaalisti olen elellyt koronan alusta asti.
Olen sairastanut kerran. Oli vähän lämpöä, kurkku kipeä, päähän vähän sattui ja olin räkäinen. Oireet kestivät vajaan viikon ja helpottivat särkylääkkeillä. Lapsillani oli samankaltaiset oireet.
Olen sairastanut koronan viime vuoden joulukuussa. Mulla ei tauti eronnut mitenkään tavallisesta flunssasta eli kuumetta, nuhaa ja yskää ja kurkkukipua.
Tällä hetkellä koronassa tai siis ma testasin plussan. Tavalliset flunssan oireet, mutta erot ovat, että kurkkukipu kesti kauemmin. Haju ja makuaisti meni, sekä päätä särki kauemmin. Ja räkä kiinni poskionteloissa. Norminuhassa lähtee helpommin irti. Plus nenästä valuu kirkasta vettä ja kurkkua kutittaa. Oireet vaikuttavat siltä mitä alussa todettiin koronassa olevan.
Mutta muuten aika lievät oireet.