Jes! Suomeen tulossa oikeistohallitus! Mitkä fiilikset?
Minulla on erittäin hyvät fiilikset! Oikeistohallituksen aikana työssäkäynti nousee vihdoinkin arvoonsa! Ei voi olla niin, että toiset vain syövät yhteisestä kuormasta ja toisten selkänahoista sen vuoksi nyhdetään koko ajan enemmän! Onneksi oikeistohallitus tuo tuohon vihdoinkin muutoksen!
Kommentit (581)
Oikeisto ajattelee lastensa tulevaisuutta. Vasemmisto minä-minä porukkaa, jonka ajatus on , että kaikki heti mulle nyt.
Rinnehän jakeli hövelisti rahat heti alkuunsa, ei ollut kriiseistä vielä mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Rinnehän jakeli hövelisti rahat heti alkuunsa, ei ollut kriiseistä vielä mitään tietoa.
Niin itelle, kavereille, eläkeläisille ja ulkomaille.
Muut ei saatu muuta ku lisää maksettavaa ja muovikassiin paskomisen ehdottelua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on fiilikset! Ihanaa, että KD pääsee hallitukseen! 👏👏
Juurikin näin! Loppuu ne meetoot ja muut pakotukset ja annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia.
Työssäkäynti nousee arvoonsa? 😂
Koska kokoomus on työtä pitänyt arvossa, kun mieluummin käyttää ilmaista työvoimaa näiden omistamat puljut, joille ei tarvitse maksaa palkkaa OLLENKAAN. Työttömät töissä ilman palkkaa ja halpatyövoima ulkomailta on kokoomuksen ratkaisu rikastua itse, yhteiskunta siinä ei hyödy pätkääkään, kun osaavat verotkin kiertää.
Enpä ole kuullut että oikeisto olisi työläisten asialla. Aina oppii uutta av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Perskokkare on mitä kansa halusi ja sillä mennään. Kaikki mitä puhuivat ennen vaaleja ja joilla sai kansan puolelleen on täyttä valetta ja kansa saa tämän sitten huomata. PS on venäjän kassara. Halpa-ahon typerät puheet ovat täyttä tuubaa, maskirovkaa parhaimmillaan. Eiköhän kohta taas joku pistä minulle viestiä, että pitäisi käyttää VPN ettei kotiosoitteeseen tule ketään. Tänne vaan, halla-aho on niin luuseri ettei uskalla kuitenkaan, tynkkysestä puhumattakaan.
Olet siis pettynyt persujen äänestäjä? Minä äänestin persuja ja ainakin tähän mennessä hallitusneuvotteluiden linjaukset vaikuttavat hyville. Juuri sellaisille mitä kuvittelin tulevan.
Ymmärtääköhän demarit edes käyttäytyä oppositiossa ja hävetä suomibussin rotkoon ajamista. Nähtäväksi jää..
Mutta kuinka transihmiset? Onko nyt varmasti tarpeeksi sukupuolineutraaleja vessoja?
No ei mitään, ihan hyvät fiilikset. Jos saataisiin nyt porukkaa enemmän töihinkin. Eipä se ole reilua että vain yksi porukka työskentelee ja loput ei.
Ja siis kannatan ehdottomasti työttömyyttä, kunhan sen rahoittaa itse. Se on monen tavoitteena, että voisi elää pääomatuloilla. Tähänkin pitäisi kannustaa jopa! Mutta tukien avulla eläminen on huono juttu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin et työnteosta tulisi kannattavaa, toivon et työn verotusta kevennetään. Jokaisen työkykyisen pitäisi itse tienata elantonsa. Käyttöön Viron malli eli työnkuntoisena sun pitää tienata 300€ kuussa niin olet oikeutettu julkiseen terveydenhuoltoon, muuten vaihtoehtosi on yksityinen jonka maksat itse.. Saksasta voidaan ottaa se et työttömyyskorvaus on 6kk. Ennenkuin ulisette siitä et käytte varkaissa niin eipä tuollakaan... Olette vaan totutettu pullamössä maailmaan.
Saanko kysyä miksi kannatat näin raakoja toimia ihmisille, jotka näkevät tai elävät elämää muutenkin kuin kovan työnteon kautta?
Suomen historiallinen vahvuus on nimittäin ollut kaikista huolen pitäminen. Ei niinkään työ itseisarvona.
Höpö höpö. Ei minusta ainakaan ole pidetty yhtään huolta. Päin vastoin! Varsinkin vihervassarit kunnostautuneet kaiken mulle edullisen ja tärkeän heikentämisessä.
Kyllähän tässä vähän jännittää, mitä tuleman pitää. Toisaalta on jopa virkistävää, että ihan uudenlainen hallitus ilmeisesti tulossa. Olen tyytyväinen, että kristilliset tulevat saamaan salkun tai kaksi, heihin luotan.
No, kyselytunneista voi tulla villejä, nähtäväksi jää.
Minua kauhistuttaa pienipalkkaisena, ei naurata yhtään.
Se on hyvä kos arvoasioossa palataan järkevämpään suuntaan, esim KD:n ja persujen ansiosta, mutta kokkarien ja rkp:n taloudenpito kyllä kasvattaa Suomen ongelmia ja sitä kautta se maksaa paljon enemmän yhteiskunnalle että kaikkein heikompiosaisia piiskataan, kuin jos pidettäisiin turvaverkot kunnossa.
Kokoomusta ja RKP:tä ei kiinnosta yhteiskunnan hyvinvointi, vain omat bisnekset ja että niille saadaan ilmaista työvoimaa tai ulkomaista halpatyövoimaa.
Yhteiskunta senkun muuttuu huonompaan suuntaan, kun ihmisten ongelmat lisääntyy.
Vieläkään ei oo korjattu perskekohallituksen jälkiä, ja nyt tuho taas jatkuu.
Luoja meitä varjelkoon. 🙏
Vierailija kirjoitti:
No ei mitään, ihan hyvät fiilikset. Jos saataisiin nyt porukkaa enemmän töihinkin. Eipä se ole reilua että vain yksi porukka työskentelee ja loput ei.
Ja siis kannatan ehdottomasti työttömyyttä, kunhan sen rahoittaa itse. Se on monen tavoitteena, että voisi elää pääomatuloilla. Tähänkin pitäisi kannustaa jopa! Mutta tukien avulla eläminen on huono juttu kaikille.
Kuinka hyvin on ennen auttanut, että työttömät pakoitetaan tekemään töitä ilmaiseksi?
Millä logiikalla työttömyys vähenee, kun kakkakokkareet päättää? Nuohan vihaa työläisiä enemmän kuin ruttoa.
Pelkään että kirjoitti:
Vihamielisyys lisääntyy, ääriliikkeet vahvistuvat, tulee mellakoita.
Niin vasemmistopuolueet levittää vihaa ja vastakkainasettelua.
Juuri uutisissa Vasemmistoliiton Arhinmäki kannustaa ihmisiä barrikadeille osoittamaan mieltään ja mellakoimaan.
Mutta "oikeiston vika!!!" tämäkin...
Vierailija kirjoitti:
Minua kauhistuttaa pienipalkkaisena, ei naurata yhtään.
Se on hyvä kos arvoasioossa palataan järkevämpään suuntaan, esim KD:n ja persujen ansiosta, mutta kokkarien ja rkp:n taloudenpito kyllä kasvattaa Suomen ongelmia ja sitä kautta se maksaa paljon enemmän yhteiskunnalle että kaikkein heikompiosaisia piiskataan, kuin jos pidettäisiin turvaverkot kunnossa.
Kokoomusta ja RKP:tä ei kiinnosta yhteiskunnan hyvinvointi, vain omat bisnekset ja että niille saadaan ilmaista työvoimaa tai ulkomaista halpatyövoimaa.
Yhteiskunta senkun muuttuu huonompaan suuntaan, kun ihmisten ongelmat lisääntyy.
Vieläkään ei oo korjattu perskekohallituksen jälkiä, ja nyt tuho taas jatkuu.Luoja meitä varjelkoon. 🙏
Kokoomuksen ja RKP:n vastapainona on tuolla onneksi persut, jotka mielestäni yrittävät ajaa työntekijän etua.
Alku näyttää lupaavalta, vaihteeksi yhteistyöhön kykeneviä aikuisia ihmisiä koolla. Rauhallinen tunnustelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun työttömyysturvaa ja asumistukea leikataan, niin katsotaan että kenellä se on oikeasti selkä kipeä, niskaa jomottaa ja sitä rataa. Kun vielä verotusta saadaan kevyemmäksi, niin alkaa aika montaa ne työt kummasti napostella. Ero himassa vemppaamisen ja työnteon välillä tulee konkreettiseksi.
Onhan tää ihan älytöntä että esim asfalttimiehet ilmoittautuu syksyllä kortistoon ja sit lomailevat talven Thaimaassa ansiosidonnaisella (sen maksaa loppujen lopuksi muut veronmaksajat). Lumien sulettua palataan sitten rahakkaseen urakkahommaan.
No mitähän he sitten talvella tekisivät?
No mites oli vaikka töitä? Kyllä riski asfalttimies varmaan osaa muutakin tehdä kuin pikeä levittää. Esimerkiksi Lapissa on paljon töitä tarjolla talvisesongin ajaksi, toki paljon mukavampi vetää drinkiä Pattayalla ansiosidonnaisen turvin. Ja saa mun puolesta vetää lonkkaa talvet omilla rahoillaan, mutta ei ansiosidonnaisella!
Mun mielestä tää on yksi esimerkki yhteiskunnan tukemasta joutilaisuudesta.
Olen duunari sote-alalla ja näen tulevaisuuden synkkänä. Tämä sysimusta porvarihallitus on painajainen.
Suomeen ei tarvita oikeistolaista hallitusta.
Suomeen ei tarvita vasemmistolaista hallitusta.
Suomeen tarvitaan isänmaallinen, Suomen ja suomalaisten etua vaaliva hallitus.
Tuhlaajatyttöjen jäljiltä on kova savotta edessä.