Jes! Suomeen tulossa oikeistohallitus! Mitkä fiilikset?
Minulla on erittäin hyvät fiilikset! Oikeistohallituksen aikana työssäkäynti nousee vihdoinkin arvoonsa! Ei voi olla niin, että toiset vain syövät yhteisestä kuormasta ja toisten selkänahoista sen vuoksi nyhdetään koko ajan enemmän! Onneksi oikeistohallitus tuo tuohon vihdoinkin muutoksen!
Kommentit (581)
Vihamielisyys lisääntyy, ääriliikkeet vahvistuvat, tulee mellakoita.
Pakollinen paha.
Loputon velanotto toimii vain vihervasemmiston haaveunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin jälkeen jättämän valtipon talouden paskakasan selvittäminen on niin epäkiitollinen työ että edellinen hallitus meni itse oppositioon nakkisuojaan.
Tsottsot! Se oli kyllä Sipilän ja Kataisen aikaansaamaa se sotku!
Ai Marinin ottama 50 mrd velka jonka sinun lapsesi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Jes, ruuan hinta nousee!
Paperi on superkallista. Ja tuoksuton suihkugeeli.
Pelottaa, että välttämätön infrastruktuuri myydään ulkomaisille sijoittajille 😬.
Vierailija kirjoitti:
Vassareiden itku on musiikkia korville
Persujen älykkösiipi saapui! Toi 10 vuotta sitten keksitty alakouluhäirikön tyyli on aina toooosi vaikuttavaa!
Aurajoesta tulee intialainen ruumisjoki kun ihmisillä ei ole varaa haudata nälkään kuolleita omaisiaan.
Viimeinkin persut pääsevät näyttämään onko heistä mihinkään. Halla-aho presidentiksi!
Köyhät tuilla eläjät ovat nyt voineet paksusti Marinin kaudella sosialistien syytäessä heille rahaa. Paino on noussut ja elintavat livenneet.
Nyt uuden hallituksen kannustamana kiristetään vähän vyötä, karistetaan turhat kilot ja samalla energisyys ja mielialakin paranee.
Tunnen muutosten tuulien inspiroivan minua. Suunnitelmissani oli jo käydä makaamaan työkyvyttömyyseläkkeeni turvin, mutta taidan sittenkin osallistua talkoisiin painamalla vähän töitä.
Aika kurjalta tuntuu, mä oon tarpeeks vanha muistaan pari viime kertaa, mitään eivät korjanneet mut postin, taksin, terveydenhuollon ja kemiran tehtaat löivät, hinta nousi, laatu laski ja korot jäi.
Nää kaikista vajakeimmat ja ilkeimmät oikeisto öyhöt on kans sit ekana vaihtamassa laivaa kun ne tajuaa mitä kohta on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät tuilla eläjät ovat nyt voineet paksusti Marinin kaudella sosialistien syytäessä heille rahaa. Paino on noussut ja elintavat livenneet.
Nyt uuden hallituksen kannustamana kiristetään vähän vyötä, karistetaan turhat kilot ja samalla energisyys ja mielialakin paranee.
Vitamiinien puute ei työkykyä paranna. Huono ruoka tekee zombieksi, siitä on kylliksi kokemusta.
Toivottavasti laskevat tuet minimiin, mutta lopettavat samalla työkkärihumpan. Kyllä ne eurot motivoi töihin niitä joita motivoi ja muiden osalta ihan turha mitään viikottaisia kontaktointeja harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
P*skaa tulossa mutta teillehän se maistuu
Vi tuttaako 😁 ai että mä nautin kun v ihervasuri pelle kärsii ja katkeroituu 🤗😚 hajoa elämääs loisija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olo on kuin Saksassa 1933.
Toveri. Osut niin oikeaan.
Tulee ikävä sitä Marinin aikaa, joka oli kuin Stalinin unelman ja Pohjois-Korean yhdistelmä.
T.toveri
P.S. se Sannan kuva oli kuin kopio idolistaan.
Vierailija kirjoitti:
Aurajoesta tulee intialainen ruumisjoki kun ihmisillä ei ole varaa haudata nälkään kuolleita omaisiaan.
Yleltä tulee kohta jatkuvasti ohjelmaa muustakin kurjuudesta Suomessa, esim. Japi, jolla ei ole varaa uuteen kännykkään vaikka vanhalla on jo 2 vuotta takana.
Aina köyhän puolella. Itse voit olla siinä tilanteessa kun se elämä ei vie niin kun itse suunnittelee.
Ap sä osoitat vaan tyhmyytesi!
Se voi olla yksi silmänräpäytys kun kaikki muuttuu. Kävelet onnellisena töihin ja jäät auton alle tai sairastut mutta ethän sä sitä tajua.
Eläkkeelle et pääse jos sun pää ei ole poikki.
Näin duunarina masentaa. Kikytunnit tulee, lomarahat menee ja kai se palkkakin pienenee. Työttömyysvakuutusmaksu toki palkasta tullaan yhä ottamaan, vaikka ansiosidonnaista ei enää ole.
Vain elämäntapatyötön iloitsee oikeistohallituksesta. Tosin tuet lähtee häneltäkin. Ei vaan tyhmänä sitä tajua.