Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes! Suomeen tulossa oikeistohallitus! Mitkä fiilikset?

Vierailija
27.04.2023 |

Minulla on erittäin hyvät fiilikset! Oikeistohallituksen aikana työssäkäynti nousee vihdoinkin arvoonsa! Ei voi olla niin, että toiset vain syövät yhteisestä kuormasta ja toisten selkänahoista sen vuoksi nyhdetään koko ajan enemmän! Onneksi oikeistohallitus tuo tuohon vihdoinkin muutoksen!

Kommentit (581)

Vierailija
41/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että itsemurhat lisääntyvät Suomessa. Toivottavasti ne, jotka aikovat mennä junan tai rekan alle, menevät tekemään lopullisen tekonsa eduskuntatalon portaille. Kiitos Persut. Kiitos Kokoomus.

Vierailija
42/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P*skaa tulossa mutta teillehän se maistuu

Vi tuttaako 😁 ai että mä nautin kun v ihervasuri pelle kärsii ja katkeroituu 🤗😚 hajoa elämääs loisija!

Oot kyl eri hieno mies, jätetään omat hankeen, oot niin ku veli venäläinen, maanpetturi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että itsemurhat lisääntyvät Suomessa. Toivottavasti ne, jotka aikovat mennä junan tai rekan alle, menevät tekemään lopullisen tekonsa eduskuntatalon portaille. Kiitos Persut. Kiitos Kokoomus.

Aha, Silakkaparvi itsemurhavalvonnassa :D

Vierailija
44/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on odotettu. Kansan tahtoa kuultiin vihdoinkin. Eikä niin että jämäpuolueista kasataan tilkkutäkkihallitusta. Kova kuri talouteen ja jengit kuriin! JES!

RKP ja KD ei ole jämäpuolueita? Ja jengit saadaan kuriin sillä että pari persujen läskipersettä mölisee kabineteissa?

Ottaako koville v i tun vih ervasuri loisija!😁 ai että mä nautin 😊 hajoa katkeruuteesi!

Niim siis sä kuulostat ylivoimasesti katkerimmalta pikku maanpetturilta ikinä.

Vierailija
45/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi tuttaako 😁 ai että mä nautin kun v ihervasuri pelle kärsii ja katkeroituu 🤗😚 hajoa elämääs loisija!

Oot kyl eri hieno mies, jätetään omat hankeen, oot niin ku veli venäläinen, maanpetturi.

Oot niin ku idiootti vassari joka yrittää Iigorkorttia mutta ei toimi :D

T: Eri

Vierailija
46/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tuhlata ja ottaa lainaa sanoi mun tuttava. Ei ymmärrä että kuuluu siihen ryhmään jolta leikataan kun saa toimeentulotukea ja asumistukea.

Vierailija
47/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset aristokraatit vallassa.

Vierailija
48/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työttömyysturvaa ja asumistukea leikataan, niin katsotaan että kenellä se on oikeasti selkä kipeä, niskaa jomottaa ja sitä rataa. Kun vielä verotusta saadaan kevyemmäksi, niin alkaa aika montaa ne työt kummasti napostella. Ero himassa vemppaamisen ja työnteon välillä tulee konkreettiseksi.

Vierailija
49/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että tulee vielä pahempi hallitus kun perskeko hallitus, harva hallitus on niin pahasti käynyt lompakollani. Toisaalta Orpo ei sentään ole ökyhihhulisaarnaaja.

Vierailija
50/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäiset fiilikset: toivottavasti työpaikka ja terveys säilyvät. Elämä kun osaa olla arvaamatonta.

Vierailija
51/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassareiden itku on musiikkia korville

Persujen älykkösiipi saapui! Toi 10 vuotta sitten keksitty alakouluhäirikön tyyli on aina toooosi vaikuttavaa!

Ottaako noin koville 😄 sääliksi käy sinulle tulee pitkät ja katkerat neljä vuotta 😊 mutta hajoa siihen 😄 terv. Eri

Vierailija
52/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mä syytän teitä maanpetturuudesta, ihan henk koht pahana mitä te teette, ei ole venäläinen syypää teidän touhuun.

Vierailija
53/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri ja Tuhon enkeli vauhdissa! Vai pitäisikö jopa sanoa että Petteri ja Helveltin enkelit vauhdissa. Köyhää ja sairasta vedellään surutta kuin ruoskalla selkänahkaan.

Vierailija
54/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettomaksajana olen iloinen. Ainakaan tuloveroja ei koroteta kuten vasemmisto olisi tehnyt. Marinin hallituksen rahankäyttö oli holtitonta. Siksi joudumme nyt leikkaamaan.

Vierailija
55/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että tulee vielä pahempi hallitus kun perskeko hallitus, harva hallitus on niin pahasti käynyt lompakollani. Toisaalta Orpo ei sentään ole ökyhihhulisaarnaaja.

Sannan viisikko kävi lompakollasi, se vain näkyy viiveellä.

Vierailija
56/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä, loppuu rahan syytäminen turhiin kohteisiin.

Vierailija
57/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mä syytän teitä maanpetturuudesta, ihan henk koht pahana mitä te teette, ei ole venäläinen syypää teidän touhuun.

Tämä! Kuvottavaa kattella kun meidän raavaat "miehet" kilpailee siitä kuka hylkää omansa hankeen törkeimmin, saunan taakse tommoset!

Vierailija
58/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät fiilikset.

Liberaalioikeistolaisena minua ei eduskunnassa edusta kukaan joten mikä vaan hallitus olisi parhaimmillankin 'ihan ok'.

Tämä on varmaan paras mitä oli saatavissa.

Kunhan eivät leikkaa koulutuksesta tai turkimuksesta tai supista työperäistä maahanmuuttoa liikaa niin hyvä tulee.

Vierailija
59/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä, loppuu rahan syytäminen turhiin kohteisiin.

Kuten lapsilisiin joka on maailman turhin raha-automaatti.

Vierailija
60/581 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavat fiilikset, olisivat toki muutenkin hallituspohjasta riippumatta. 15 vuoteen ei ole saatu aikaiseksi mitään. Miksi me ei kyetä tuottamaan samanlaisia huippufirmoja kuin länsinaapuri? Jos nyt ei lähde, alamäki taitaa jäädä pysyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi