Ketkä huutelivat Sointu Borgille partsilta?
Kommentit (34)
Ai luonnonkaunis jonkun mielestä. Ei pidä itsekään itseään sellaisena. Viisas nainen. Jotenkin hänestä saa vaikutelman,että on vanhempi mitä on.
Mikä ihmeen nössö tämä Borgi on, kun ei voi kiusaajiensa nimiä kertoa? Luulin, että hänellä olisi munaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain ö-luokan tositeeveejulkkiksia varmasti.
Mutta miten niillä olisi varaa hotelliin?
Ketkä julkkisnaiset käyttävät härskiä kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä julkkisnaiset käyttävät härskiä kieltä?
Katri Helena ja Jenni Haukio?
Törkeätä levitellä täällä arvausnimiä,jos ette tiedä,suu kiinni. Ja kai Sointu olisi nimet ladellut,jos olisi halunnut sanoa ne julkisesti. Pientä rajaa maalittamisella,kateelliset.
Vierailija kirjoitti:
Törkeätä levitellä täällä arvausnimiä,jos ette tiedä,suu kiinni. Ja kai Sointu olisi nimet ladellut,jos olisi halunnut sanoa ne julkisesti. Pientä rajaa maalittamisella,kateelliset.
Siis täh? Miten niin kateelliset? Kateellinen huonoista käytöstavoista? 😲
Vai onko siellä itse huutelija? 😂 Poistatit ainakin mun ihan normaalin kommentin, jossa ei ollut mitään ihmeellistä. Laitanpa linkin uudestaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d91eee0e-b77a-4731-924c-0c8b31…
Niin ja siinä poistetussa kommentissa pohdin vain että miten huutelija voisi olla Sieppi, koska postaa ihan samanlaisia kuvia someen ja esim Veitola kiusasi häntä näistä kuvista tv:ssä, niin hänellä on kokemusta siitä että dissataan kuvien takia. Huuu, tosi vaarallinen kommentti.
Miten mullekkin tulis jotenkin tämä Sieppi mieleen? Eikö hän oo aika paljon avautunut kokemastaan nettikiusaamisesta? Ja jotenkin tuntuu että
pyörii just tälläisissä mean girls-piireissä (Esim Belof oli ainakin joskus bestis ja mä olen tämän Sofian nähnyt kerran ja oli just niin kiva mitä puhuttu)
Tapahtuiko se Levillä? Lehtijutusta ei käy suoraan ilmi että tuo huutelujuttu olisi tapahtunut Levillä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009544458.html
Oletteko lukeneet sen kirjan? Käykö siinä ilmi missä tuo on tapahtunut?