Iida Vainio ja Aleksi Valavuo kunnon sanasodassa
Popparit valmiina...?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Iida-Vainiolta-raju-avautuminen-urheiluvaâŠ
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-on-rajua-Aleksi-Valavuori-laukoo-suorâŠ
Kommentit (872)
Mutta kyllÀ Iida on sitten seksikÀs! MielestÀni Suomen kaunein nainen.
Voin vain haaveilla... đ„°đ„°
NÀköjÀÀn osattiin antaa kasvatus, jonka mukaan on ok haukkua 19-vuotiasta tyttöÀ nimettömÀsti nettipalstalla. Sekö on sinusta hyvÀÀ kÀytöstÀ? [/quote]
Mulla aina naurattaa kun vastaavissa ketjuissa kirjoitetaan, ettÀ henkilö on itse kirjoittamassa. Nyt on ensimmÀinen kerta kun todellakin todellakin vaikuttaa, ettÀ nÀin on.
Monesko samanlainen viesti tÀmÀ on? Kauanko ajattelit piiloutua ikÀsi taakse ja kun argumenttisi loppuvat hyökkÀÀt ihmisten pÀÀlle sillÀ, ettÀ miten he kehtaavat maalittaa 19 vuotiasta.
Itse mietin aina, ettÀ jos sukset menevÀt ristiin yhden ihmisen kanssa niin on vielÀ mahdollista, ettÀ syy on yksin toisessa. Jos taas tuntuu, ettÀ hommat menee suttuun joka toisen kanssa niin kannattaa vakavasti miettiÀ, ettÀ katsoisi itsekin peiliin ja miettisi omia toimintatapojaan.
Vierailija kirjoitti:
NÀköjÀÀn osattiin antaa kasvatus, jonka mukaan on ok haukkua 19-vuotiasta tyttöÀ nimettömÀsti nettipalstalla. Sekö on sinusta hyvÀÀ kÀytöstÀ?
Mulla aina naurattaa kun vastaavissa ketjuissa kirjoitetaan, ettÀ henkilö on itse kirjoittamassa. Nyt on ensimmÀinen kerta kun todellakin todellakin vaikuttaa, ettÀ nÀin on.
Monesko samanlainen viesti tÀmÀ on? Kauanko ajattelit piiloutua ikÀsi taakse ja kun argumenttisi loppuvat hyökkÀÀt ihmisten pÀÀlle sillÀ, ettÀ miten he kehtaavat maalittaa 19 vuotiasta.
Itse mietin aina, ettÀ jos sukset menevÀt ristiin yhden ihmisen kanssa niin on vielÀ mahdollista, ettÀ syy on yksin toisessa. Jos taas tuntuu, ettÀ hommat menee suttuun joka toisen kanssa niin kannattaa vakavasti miettiÀ, ettÀ katsoisi itsekin peiliin ja miettisi omia toimintatapojaan.
TÀllÀ kertaa on ihan varmaa, ettÀ Iida on langoilla. Monet kommentit ovat kopiota hÀnen julkisuuteen aiemmin laukomistaan jutuista. Samoin tuo kaikkien muiden henkilöön kÀyminen, sekin onnistuu vain tÀltÀ hyvin kasvatetulta Iidalta itseltÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀköjÀÀn osattiin antaa kasvatus, jonka mukaan on ok haukkua 19-vuotiasta tyttöÀ nimettömÀsti nettipalstalla. Sekö on sinusta hyvÀÀ kÀytöstÀ?
TÀllÀ kertaa on ihan varmaa, ettÀ Iida on langoilla. Monet kommentit ovat kopiota hÀnen julkisuuteen aiemmin laukomistaan jutuista. Samoin tuo kaikkien muiden henkilöön kÀyminen, sekin onnistuu vain tÀltÀ hyvin kasvatetulta Iidalta itseltÀÀn.
KyllÀ jokainen edes kolme aivosolua omaava ihminen osaa kirjoittaa, ettÀ nuoren tytön haukkuminen anonyymisti nettipalstalla ei ole hyvÀÀ kÀytöstÀ. Ei toki kenenkÀÀn muunkaan haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettÀ palstalla on myös Iidan Àiti Suvi Vainio rÀpsÀyttelemÀssÀ verbaalisesti rintsikoiden olkaimiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kultamekko on tehnyt Valevuoresta rikosilmoituksen. Vaikka Valeksi on varmaan sinÀllÀnsÀ oikeassa Kultamekosta, niin on se siltikin typerÀÀ mennÀ kirjoittamaan tuollaisia, jos ei pysty esittÀmÀÀn todisteita.
"Vainion mukaan Valavuoren julkaisemilla kirjoituksilla on jo torstain aikana ollut vaikutuksia hÀnen työasioihinsa.
â TĂ€mĂ€ vaikuttaa tosi paljon työhöni."
Mihin työhön? Tapparan stalkkaamiseen Pelicansien katsomossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultamekko on tehnyt Valevuoresta rikosilmoituksen. Vaikka Valeksi on varmaan sinÀllÀnsÀ oikeassa Kultamekosta, niin on se siltikin typerÀÀ mennÀ kirjoittamaan tuollaisia, jos ei pysty esittÀmÀÀn todisteita.
"Vainion mukaan Valavuoren julkaisemilla kirjoituksilla on jo torstain aikana ollut vaikutuksia hÀnen työasioihinsa.
Ei jÀÀkiekon katselu ole mitÀÀn stalkkaamista :D Varsinkaan julkisessa katsomossa jÀÀhallissa, jossa pelaajat ihan julkisesti pelaavat.
Tuksu alkaakin olla elÀkkeellÀ....
Vierailija kirjoitti:
Tuksu alkaakin olla elÀkkeellÀ....
Ollut jo vuosia. Tervetuloa 2020-luvulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa, kun en ehtinyt saada lippua illan finaalipeliin. Olisi ollut hauskaa stalkata Pelicansia Nokia Areenassa
t. jÀÀkiekkostalkkeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin aikaa riehua vauvapalstalla. Ei taida hukkua enÀÀ työtarjouksiin niin vahvat nÀytöt on annettu. TÀmÀn keissin jÀlkeen kaikki vÀhÀnkÀÀn jÀrkevÀt pysyvÀt henkilöstÀ vÀhintÀÀn kilometrin pÀÀssÀ, etteivÀt joudu nÀihin paskamyrskyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Iida sanasodassa urheiluselostaja Tapio Suomisenkin kanssa. Moneen suuntaan kerennyt jo mennÀ sukset ristiin ja laittaa sillat palamaan.
Tapparan peleihin ei ole tervetullut, kun aiheutti kohun seksuaalirikosilmoituksella, josta soitti itse Seiskaan. Nyt tutkintaan meni tÀmÀ yrittikö Pelicans hÀiritÀ peliÀ kutsumalla Iidan vieraaksi ja nÀyttÀmÀllÀ hÀntÀ isolla ruudulla.
Laskettelukeskus joutui ottamaan julkisesti kantaa, kun Iida teki somevideon, jossa lasketteli kÀnnissÀ.
Nuorena sitÀ tulee kokeiltua kaikkea tyhmÀÀ, kuten kÀnnissÀ laskettelua.
Aika sairasta maalittaa jotain 19v tyttöÀ netissÀ.
Iida on tÀysi-ikÀinen eikÀ keskinÀinen nokittelu tai hÀnen omien mokiensa kritisointi ole maalittamista varsinkin, kun Iida on itse kovin sÀpÀkkÀ sÀttimÀÀn milloin ketÀkin. Pahinta kaikesta on kuitenkin tÀmÀ ilmeisen turha rikosilmoitus ja vielÀ tuotu nimet ja kaikki julki. KyllÀ tÀssÀ taitaa olla Iida itse se ongelma eikÀ muut. HÀn ei tosiaan ole mikÀÀn pieni viaton tyttö, jota nyt muka suotta kiusataan. Ilmeisen kaukana siitÀ.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin aikaa riehua vauvapalstalla. Ei taida hukkua enÀÀ työtarjouksiin niin vahvat nÀytöt on annettu. TÀmÀn keissin jÀlkeen kaikki vÀhÀnkÀÀn jÀrkevÀt pysyvÀt henkilöstÀ vÀhintÀÀn kilometrin pÀÀssÀ, etteivÀt joudu nÀihin paskamyrskyihin.
Miten niin enÀÀ? MissÀ vaiheessa hÀn on työtarjouksiin hukkunut? :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt Iida jo sÀÀlittÀvÀsti anoo armoa twitterissÀ, on kuulemma nii hirvee ressi! Kannattais vÀhÀn miettiÀ, miten elÀÀ, niin ei tulisi asioista tuollaista stressiÀ. Itse lÀhti leikkiin mukaan, eikÀ nyt kestÀkÀÀn sitÀ, kenen vika? No muiden tietenkin!
Kuitenkin jos itse julkaisee vaikka nÀköjÀÀn jotain suht ryvettynyttÀkin julkisuuden henkilöÀ haukkuvan viestin, niin saa varautua siihen, ettÀ kiviÀ rupeaa lentÀmÀÀn omaankin suuntaan. Jos se on itsestÀ vÀÀrin, niin uskooko ihminen tosiaan, ettÀ heittely loppuu, sitten kun hÀneen alkaakin jo sattua?
Iidan kannattaisi lÀhteÀ laskettelureissulle. After skissÀ pari minttukaakaota kyytipojaksi ja ei kun rinteeseen en jÀlkeen. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Iida jo sÀÀlittÀvÀsti anoo armoa twitterissÀ, on kuulemma nii hirvee ressi! Kannattais vÀhÀn miettiÀ, miten elÀÀ, niin ei tulisi asioista tuollaista stressiÀ. Itse lÀhti leikkiin mukaan, eikÀ nyt kestÀkÀÀn sitÀ, kenen vika? No muiden tietenkin!
Kuitenkin jos itse julkaisee vaikka nÀköjÀÀn jotain suht ryvettynyttÀkin julkisuuden henkilöÀ haukkuvan viestin, niin saa varautua siihen, ettÀ kiviÀ rupeaa lentÀmÀÀn omaankin suuntaan. Jos se on itsestÀ vÀÀrin, niin uskooko ihminen tosiaan, ettÀ heittely loppuu, sitten kun hÀneen alkaakin jo sattua?
Iidan kannattaisi lÀhteÀ laskettelureissulle. After skissÀ pari minttukaakaota kyytipojaksi ja ei kun rinteeseen en jÀlkeen. ; )
Tuohan on ihan normaali kÀytÀntö laskettelureissuilla. Ja hyvin on pÀÀsty rinteestÀ alas joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitÀhÀn sinÀ luulet, ettÀ tapahtuu sen jÀlkeen, jos menee minttukaakaokupillisen nautittuaan rinteeseen? Omasta kokemuksesta voin kertoa, ettei tapahdu mitÀÀn mitÀ ei tapahtuisi ilman sitÀ kaakaotakin.
Nuori ja hyvin vaikean ihmisen maineessa. PelkkÀÀ huonoa mainetta, ei mitÀÀn muuta.
Iidassa on sen verran kullankaivajan vikaa, ettÀ varmaan menee Lemmenjoelle vaskaamaan kesÀksi.