Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (872)

Vierailija
61/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidassa on sen verran kullankaivajan vikaa, että varmaan menee Lemmenjoelle vaskaamaan kesäksi.

Vierailija
62/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä Iida on sitten seksikäs! Mielestäni Suomen kaunein nainen.

Voin vain haaveilla... 🥰🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään osattiin antaa kasvatus, jonka mukaan on ok haukkua 19-vuotiasta tyttöä nimettömästi nettipalstalla. Sekö on sinusta hyvää käytöstä? [/quote]

Mulla aina naurattaa kun vastaavissa ketjuissa kirjoitetaan, että henkilö on itse kirjoittamassa. Nyt on ensimmäinen kerta kun todellakin todellakin vaikuttaa, että näin on.

Monesko samanlainen viesti tämä on? Kauanko ajattelit piiloutua ikäsi taakse ja kun argumenttisi loppuvat hyökkäät ihmisten päälle sillä, että miten he kehtaavat maalittaa 19 vuotiasta.

Itse mietin aina, että jos sukset menevät ristiin yhden ihmisen kanssa niin on vielä mahdollista, että syy on yksin toisessa. Jos taas tuntuu, että hommat menee suttuun joka toisen kanssa niin kannattaa vakavasti miettiä, että katsoisi itsekin peiliin ja miettisi omia toimintatapojaan.

Vierailija
64/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään osattiin antaa kasvatus, jonka mukaan on ok haukkua 19-vuotiasta tyttöä nimettömästi nettipalstalla. Sekö on sinusta hyvää käytöstä? 

Mulla aina naurattaa kun vastaavissa ketjuissa kirjoitetaan, että henkilö on itse kirjoittamassa. Nyt on ensimmäinen kerta kun todellakin todellakin vaikuttaa, että näin on.

Monesko samanlainen viesti tämä on? Kauanko ajattelit piiloutua ikäsi taakse ja kun argumenttisi loppuvat hyökkäät ihmisten päälle sillä, että miten he kehtaavat maalittaa 19 vuotiasta.

Itse mietin aina, että jos sukset menevät ristiin yhden ihmisen kanssa niin on vielä mahdollista, että syy on yksin toisessa. Jos taas tuntuu, että hommat menee suttuun joka toisen kanssa niin kannattaa vakavasti miettiä, että katsoisi itsekin peiliin ja miettisi omia toimintatapojaan.

Tällä kertaa on ihan varmaa, että Iida on langoilla. Monet kommentit ovat kopiota hänen julkisuuteen aiemmin laukomistaan jutuista. Samoin tuo kaikkien muiden henkilöön käyminen, sekin onnistuu vain tältä hyvin kasvatetulta Iidalta itseltään.

Vierailija
65/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään osattiin antaa kasvatus, jonka mukaan on ok haukkua 19-vuotiasta tyttöä nimettömästi nettipalstalla. Sekö on sinusta hyvää käytöstä? 

Tällä kertaa on ihan varmaa, että Iida on langoilla. Monet kommentit ovat kopiota hänen julkisuuteen aiemmin laukomistaan jutuista. Samoin tuo kaikkien muiden henkilöön käyminen, sekin onnistuu vain tältä hyvin kasvatetulta Iidalta itseltään.

Kyllä jokainen edes kolme aivosolua omaava ihminen osaa kirjoittaa, että nuoren tytön haukkuminen anonyymisti nettipalstalla ei ole hyvää käytöstä. Ei toki kenenkään muunkaan haukkuminen.

Vierailija
66/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että palstalla on myös Iidan äiti Suvi Vainio räpsäyttelemässä verbaalisesti rintsikoiden olkaimiaan.

Vierailija
67/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultamekko on tehnyt Valevuoresta rikosilmoituksen. Vaikka Valeksi on varmaan sinällänsä oikeassa Kultamekosta, niin on se siltikin typerää mennä kirjoittamaan tuollaisia, jos ei pysty esittämään todisteita.

"Vainion mukaan Valavuoren julkaisemilla kirjoituksilla on jo torstain aikana ollut vaikutuksia hänen työasioihinsa.

– Tämä vaikuttaa tosi paljon työhöni."

Mihin työhön? Tapparan stalkkaamiseen Pelicansien katsomossa?

Vierailija
68/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultamekko on tehnyt Valevuoresta rikosilmoituksen. Vaikka Valeksi on varmaan sinällänsä oikeassa Kultamekosta, niin on se siltikin typerää mennä kirjoittamaan tuollaisia, jos ei pysty esittämään todisteita.

"Vainion mukaan Valavuoren julkaisemilla kirjoituksilla on jo torstain aikana ollut vaikutuksia hänen työasioihinsa.

Ei jääkiekon katselu ole mitään stalkkaamista :D Varsinkaan julkisessa katsomossa jäähallissa, jossa pelaajat ihan julkisesti pelaavat. 

Vierailija
69/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu alkaakin olla eläkkeellä....

Vierailija
70/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksu alkaakin olla eläkkeellä....

Ollut jo vuosia. Tervetuloa 2020-luvulle!

Vierailija
71/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksi.

Vierailija
72/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa, kun en ehtinyt saada lippua illan finaalipeliin. Olisi ollut hauskaa stalkata Pelicansia Nokia Areenassa 

t. jääkiekkostalkkeri

Vierailija
73/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin aikaa riehua vauvapalstalla. Ei taida hukkua enää työtarjouksiin niin vahvat näytöt on annettu. Tämän keissin jälkeen kaikki vähänkään järkevät pysyvät henkilöstä vähintään kilometrin päässä, etteivät joudu näihin paskamyrskyihin.

Vierailija
74/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Iida sanasodassa urheiluselostaja Tapio Suomisenkin kanssa. Moneen suuntaan kerennyt jo mennä sukset ristiin ja laittaa sillat palamaan.

Tapparan peleihin ei ole tervetullut, kun aiheutti kohun seksuaalirikosilmoituksella, josta soitti itse Seiskaan. Nyt tutkintaan meni tämä yrittikö Pelicans häiritä peliä kutsumalla Iidan vieraaksi ja näyttämällä häntä isolla ruudulla.

Laskettelukeskus joutui ottamaan julkisesti kantaa, kun Iida teki somevideon, jossa lasketteli kännissä.

Nuorena sitä tulee kokeiltua kaikkea tyhmää, kuten kännissä laskettelua.

Aika sairasta maalittaa jotain 19v tyttöä netissä.

Iida on täysi-ikäinen eikä keskinäinen nokittelu tai hänen omien mokiensa kritisointi ole maalittamista varsinkin, kun Iida on itse kovin säpäkkä sättimään milloin ketäkin. Pahinta kaikesta on kuitenkin tämä ilmeisen turha rikosilmoitus ja vielä tuotu nimet ja kaikki julki. Kyllä tässä taitaa olla Iida itse se ongelma eikä muut. Hän ei tosiaan ole mikään pieni viaton tyttö, jota nyt muka suotta kiusataan. Ilmeisen kaukana siitä.

- eri

Vierailija
75/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin aikaa riehua vauvapalstalla. Ei taida hukkua enää työtarjouksiin niin vahvat näytöt on annettu. Tämän keissin jälkeen kaikki vähänkään järkevät pysyvät henkilöstä vähintään kilometrin päässä, etteivät joudu näihin paskamyrskyihin.

Miten niin enää? Missä vaiheessa hän on työtarjouksiin hukkunut? :D

Vierailija
76/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Iida jo säälittävästi anoo armoa twitterissä, on kuulemma nii hirvee ressi! Kannattais vähän miettiä, miten elää, niin ei tulisi asioista tuollaista stressiä. Itse lähti leikkiin mukaan, eikä nyt kestäkään sitä, kenen vika? No muiden tietenkin! 

Kuitenkin jos itse julkaisee vaikka näköjään jotain suht ryvettynyttäkin julkisuuden henkilöä haukkuvan viestin, niin saa varautua siihen, että kiviä rupeaa lentämään omaankin suuntaan. Jos se on itsestä väärin, niin uskooko ihminen tosiaan, että heittely loppuu, sitten kun häneen alkaakin jo sattua?

Iidan kannattaisi lähteä laskettelureissulle. After skissä pari minttukaakaota kyytipojaksi ja ei kun rinteeseen en jälkeen. ; )

Vierailija
77/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Iida jo säälittävästi anoo armoa twitterissä, on kuulemma nii hirvee ressi! Kannattais vähän miettiä, miten elää, niin ei tulisi asioista tuollaista stressiä. Itse lähti leikkiin mukaan, eikä nyt kestäkään sitä, kenen vika? No muiden tietenkin! 

Kuitenkin jos itse julkaisee vaikka näköjään jotain suht ryvettynyttäkin julkisuuden henkilöä haukkuvan viestin, niin saa varautua siihen, että kiviä rupeaa lentämään omaankin suuntaan. Jos se on itsestä väärin, niin uskooko ihminen tosiaan, että heittely loppuu, sitten kun häneen alkaakin jo sattua?

Iidan kannattaisi lähteä laskettelureissulle. After skissä pari minttukaakaota kyytipojaksi ja ei kun rinteeseen en jälkeen. ; )

Tuohan on ihan normaali käytäntö laskettelureissuilla. Ja hyvin on päästy rinteestä alas joka kerta. 

Vierailija
78/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän sinä luulet, että tapahtuu sen jälkeen, jos menee minttukaakaokupillisen nautittuaan rinteeseen? Omasta kokemuksesta voin kertoa, ettei tapahdu mitään mitä ei tapahtuisi ilman sitä kaakaotakin. 

Vierailija
79/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja hyvin vaikean ihmisen maineessa. Pelkkää huonoa mainetta, ei mitään muuta.

Vierailija
80/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tyttö happamessa.