Iida Vainio ja Aleksi Valavuo kunnon sanasodassa
Popparit valmiina...?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Iida-Vainiolta-raju-avautuminen-urheiluvaâŠ
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-on-rajua-Aleksi-Valavuori-laukoo-suorâŠ
Kommentit (872)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Iida sanasodassa urheiluselostaja Tapio Suomisenkin kanssa. Moneen suuntaan kerennyt jo mennÀ sukset ristiin ja laittaa sillat palamaan.
Tapparan peleihin ei ole tervetullut, kun aiheutti kohun seksuaalirikosilmoituksella, josta soitti itse Seiskaan. Nyt tutkintaan meni tÀmÀ yrittikö Pelicans hÀiritÀ peliÀ kutsumalla Iidan vieraaksi ja nÀyttÀmÀllÀ hÀntÀ isolla ruudulla.
Laskettelukeskus joutui ottamaan julkisesti kantaa, kun Iida teki somevideon, jossa lasketteli kÀnnissÀ.
Tapio Suominenhan on sekopÀÀ. MikÀ sillÀ oli, oliko bipo tms? Se selittÀÀ riehumisen ja lapsen kiusaamisen.
Muistelen myös, ettÀ joku sellainen sitÀ tapiota vaivaa. Ihan outo tapaus varsinkin nykyÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Iida sanasodassa urheiluselostaja Tapio Suomisenkin kanssa. Moneen suuntaan kerennyt jo mennÀ sukset ristiin ja laittaa sillat palamaan.
Tapparan peleihin ei ole tervetullut, kun aiheutti kohun seksuaalirikosilmoituksella, josta soitti itse Seiskaan. Nyt tutkintaan meni tÀmÀ yrittikö Pelicans hÀiritÀ peliÀ kutsumalla Iidan vieraaksi ja nÀyttÀmÀllÀ hÀntÀ isolla ruudulla.
Laskettelukeskus joutui ottamaan julkisesti kantaa, kun Iida teki somevideon, jossa lasketteli kÀnnissÀ.
Nuorena sitÀ tulee kokeiltua kaikkea tyhmÀÀ, kuten kÀnnissÀ laskettelua.
Aika sairasta maalittaa jotain 19v tyttöÀ netissÀ.
Eli vain Iida saa maalittaa ihmisiÀ.... Mutta kun Iidasta puhutaan, hÀn muuttuu aina 19 v tytöksi, heh.
MikÀ se sitten on, 500 v alien?
Joo-o. Isot ovat kyllÀ, sitÀ ei kÀy kieltÀminen.
" MÀ en oo vastuussa mistÀÀn, koska ikÀ "
MÀ jÀtÀn tÀn vaan tÀhÀn. Iida on kova puhumaan totta, kuten siitÀkin ettÀ on luomu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Iida vaan poistu julkisuudesta. Kaikissa kuvissa poseerausta ja rinnat esillÀ. Oli jÀÀkiekkopelaaja ja oli rÀppÀri. Osaakohan tuo tyttö muuta.
Koska se elÀÀ julkisuudesta. MitÀ enemmÀn te nÀitÀ hÀnestÀ kertovia juttuja klikkailette, sitÀ enemmÀn Iidan tilille kilahtaa rahaa juorulehdiltÀ. Etkö oikeasti tiennyt, miten tÀmÀ peli nimeltÀ "tee itsestÀsi lööppijulkkis" toimii?
Vierailija kirjoitti:
Saati tÀmÀ... NÀmÀ "kohut" kaikki 24h aikana....
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/iida-vainion-tekema-rikosilmoitus-sâŠ
Uusi Maisa torppa đ
"JÀlkikÀteen olen ymmÀrtÀnyt, ettÀ hÀn kÀytti asemaansa hyvÀksi niin nuoreen tyttöön kuin silloin olin. Luulin, ettÀ kyseessÀ olisi ollut seurustelua edeltÀvÀ tapailu, sillÀ hÀn antoi odottaa paljon enemmÀn, Iida tilittÀÀ nyt."
TÀmmöinen ei ole rikos ja sitÀ on tapahtunut maailman sivu. SyyttÀkööt kotikasvatustaan, jos vanhemmat eivÀt ole varoittaneet. Toiminnallaan ja tyrkkykuvillaan hÀn varmistaa, ettÀ tuo sama asia on ainoa, mitÀ miehet hÀnestÀ jatkossakin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
"JÀlkikÀteen olen ymmÀrtÀnyt, ettÀ hÀn kÀytti asemaansa hyvÀksi niin nuoreen tyttöön kuin silloin olin. Luulin, ettÀ kyseessÀ olisi ollut seurustelua edeltÀvÀ tapailu, sillÀ hÀn antoi odottaa paljon enemmÀn, Iida tilittÀÀ nyt."
TÀmmöinen ei ole rikos ja sitÀ on tapahtunut maailman sivu. SyyttÀkööt kotikasvatustaan, jos vanhemmat eivÀt ole varoittaneet. Toiminnallaan ja tyrkkykuvillaan hÀn varmistaa, ettÀ tuo sama asia on ainoa, mitÀ miehet hÀnestÀ jatkossakin haluavat.
MitÀhÀn asemaa nuorella miehellÀ on suhteessa nuoreen naiseen?
Miksi tuo Aleksi lÀhti alun perin jeesaa Iidaa.
Vierailija kirjoitti:
Tukiaisen ja Maisan voi pÀÀstÀÀ some-elÀkkeelle, nyt kun seuraaja on löytynyt.
SinÀhÀn niistÀ lÀhinnÀ enÀÀ jauhat
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mikÀÀn "oikea" lehti ei ole tÀstÀ uutisoinnut. Iida ei ansaitse yhtÀÀn enÀÀ palstatilaa.
No ei kyllÀ huijarikoijari Valevuorikaan.
Kumpaakaan en usko. Mutta sitten taas en jaksa kiinnostua.
Valavuorikin niin tajuttoman ÀrsyttÀvÀ.
Julkisuuteen hinnalla millÀ hyvÀnsÀ. Seuraava tuksu.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuteen hinnalla millÀ hyvÀnsÀ. Seuraava tuksu.
KeksipÀ jotain uutta, turhake.
Miksi Idan tissit ovat kaulassa?
Lieksassa on Hurtat ei kiekkopojat.
Vierailija kirjoitti:
Lieksassa on Hurtat ei kiekkopojat.
Voi siellÀ olla Kiekkopojatkin. Pelaavat jossain 15.divarissa höntsÀlÀtkÀÀ.
Ylen urheilutoimittaja Petra Manner tekee urheilutoimittajan työtÀ ilman tutkintoa.