Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muita jotka ei "pääse" kotoaan minnekään? Että kokee lähtemisen minne tahansa, miltei ylivoimaiseksi

Vierailija
27.04.2023 |

Olen eläkkeellä ja olisi vapaus mennä. En vaan kykene. Jos hiukankaan joutuu tilanteen eteen, että olisi joku matka tiedossa niin menee kaikki mehut jo pelkästä ajatuksesta. Myös stressiä pukkaa ja elämän ilo katoaa.

Tällä hetkellä käyn n. kerran viikossa kaupassa. Olen huomannut että siinäkin on piirteitä että on vaikea lähteä ja suunnitella että kaikki mukana, puhelin, ostoskassi, rahaa ja mitä muuta.

Tässä on vielä sekin ettäkoen vihan tunteita kun ympäristö ei tajua, että kuinka vaikeaa lähtemisenii voi olla. He luulee että kyse on munun halusta, mutta kun ei ole.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia olen ollut tuollainen. Viikonloput on minulle yksinäisiä, mutta en saa itseäni ihmisten ilmoille. Sitten jään kotiin mököttämään itselleni.

Minulla on se että viihdyn tosi mainiosti kotona. Minulla on mieluista tekemistä koko ajan.

Asiasta toiseen. Jostain syystä kun minun pitäisi lähteä kotoani, niin minulle iskee päälle vimma siivota. Ikäänkuin järjestellä asiat kuntoon. Tämä vimma järjestellä asioita tulee enemmän pään sisällä, kuin varsinaisena toimintana. Se on jonkinlaista "hätää".

ap

Minäkin viihdyn nykyään kotona. Olen elämäni varrella reissannut ympäri maapalloa, asunutkin useissa maissa vuosikaudet. Nyt on aika ottaa rauhallisesti. En kärsi kotona olosta, ja sinäkin sanot viihtyväsi kotona. Eihän sitten ole ongelmaa!

Niin ne monet ex-seikkailijat sanoo viihtyvänsä kotona, kun joku ulkona liikkumista vaikeuttava asia ilmaantuu elämään. Mutta sitten jos tämä vaiva sattuukin katoamaan, niin taashan sitä mennään. Yhdestäkin tällaisesta kotona viihtyjästä ajoittain huokuu sellainen "pakko päästä tuulettumaan", joka itseltäni tuntuu puuttuvan täysin. Enpä oikein koskaan ole mikään menijä ollutkaan.

Vierailija
22/22 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa on mahdollisuutta harrastaa niin etten koe tarvetta lähteä muualle. Kerrostalossa se olisi eri asia ja tarvitsisi kodin ulkopuolisia harrastuksia. 

Siis riippuu asumismuodosta ihan selvästi tyytyväisyyden taso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan