Punavihreänä olen erittäin tyytyväinen uudesta hallituspohjasta
Pääseepähän opposition räksyttäjät näyttämään, miten Suomi nostetaan leikkauksilla uuteen nousuun ihan kuin aiempien porvarihallitusten aikana (sarkasmia). Ja kuinka talous tasapainotetaan tekemällä veronkevennyksiä (lol).
Ja vielä parempaa: saadaan hallitusvastuuseen eräskin puolue, joka edellisellä kerralla heitti ministerinsä bussin alle ja karkasi ikävien päätösten ääreltä oppositioon piiloon.
Täällä jo odotellaan bensan hinnan laskemista ja muuta mannaa taivaasta. Ihan kohta se tapahtuu...
Kommentit (36)
Juuri tämä!
Olen toivonut ja samalla pelännyt, ettei demarit menisi sössimään tätä kuningaspaikkaa laittaa persut vihdosta viimen vastuuseen huuteluistaan.
Nyt on todella vihdoinkin sen aika, että persut joutuu vastaamaan kaikesta mitä ovat jytkystä lähtien oppositiossa huudelleet.
Minä täällä bensa-aseman pihassa jo odotan, koska se bensan hinta laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin ääneni persuille protestimielessä.
Marinin hallitus oli katastrofi. Rouvaa kiinnosti han muut asiat kuin politiikka.
Mitä katastrofaalista hallitus teki?
Intersektionaalisen feminististä politiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus oli katastrofi. Rouvaa kiinnosti han muut asiat kuin politiikka.
Jotainhan se väärin teki, kun omat hylkäsivät vaaleissa. Miettikää ihan itse mitä se oli.
Suomen kuvalehti kirjoitti äsken, että persut voi olla neuvotteluissa mukana siksi, että Orpo voi sanoa että ainakin yritettiin, eikä ole mahdotonta että persut ja SDP vaihtaa paikkaa.
Te punavihreät olette ikävää porukkaa. Katso twitteriin, sieltä näkee millaisista ihmisistä kannattajakunta koostuu.
Minä odotin neljä vuotta, että Marin laittaa soten kuntoon. Tuloksena oli se, että nyt ei kuulu lääkäriltä mitään kutsua, kun ennen oli aikoja sentään kolmen kuukauden välein. Ainiin, eihän ne muutokset heti näy, paitsi bensan hinta, minkä pitäisi tippua ensimmäisenä päivänä, kun hallitus aloittaa työnsä. Te olette surullisia ulisijoita, myöntäkää nyt, että Marin epäonnistui, ja sen takia Suomeen tulee oikeistohallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaannutti Suomen. Päästään EU:n tarkkailuluokalle kun velkaantumisaste yli 60 % BKT:sta.
Viro ollut itsenäinen vasta 30 v ja heillä velkaantumisaste on alle 20 % ja Ruotsilla 37 %.
Mihin ne miljardit meni?
Yritystukiin, koronarokotteisiin, sairaanhoidon kustannuksiin ja asevarusteluun.
Ilmaiseen keskiasteeseen, soteuudistukseen.
Luulen että nyt se räksyttäminen vasta alkaa. Tai on selvästi jo alkanut. Viime kaudella opposition toiminta oli harvinaisen siivoa.
Vierailija kirjoitti:
Se oikeiston velkamöröllä pelotteluhan on jo useaankin kertaan todistettu feikiksi. Joten sen saman edelleen hokeminen ei anna loistavan älyllistä kuvaa hokijasta.
Älä valehtele.
Suomi on ylittänyt EU:n valtionvelkasuosituksen, näin on myönnät taikka et. Vaikka ettehän te vasurit mitään huolta kanna valtion velanotosta:
Suomen valtionvelka ylittää Euroopan unionin eli EU:n rajat. Suomen velka on nyt ensimmäistä kertaa näin suuri. Suomi on ottanut erittäin paljon velkaa koronapandemian aikana. Suomen valtiolla on velkaa 136 miljardia euroa. Suomen velka ylittää nyt ensimmäistä kertaa EU:n suositukset.
https://selkosanomat.fi/suomi/suomen-velka-huolestuttaa-euroopan-unioni…
Eikö tuo ja Kreikan tie lainkaan huolestuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotainhan se väärin teki, kun omat hylkäsivät vaaleissa. Miettikää ihan itse mitä se oli.
No persut saivat kepun äänet valehtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä!
Olen toivonut ja samalla pelännyt, ettei demarit menisi sössimään tätä kuningaspaikkaa laittaa persut vihdosta viimen vastuuseen huuteluistaan.
Nyt on todella vihdoinkin sen aika, että persut joutuu vastaamaan kaikesta mitä ovat jytkystä lähtien oppositiossa huudelleet.
Naurattaa tuollaisten katkerien visvalettujen piipitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No persut saivat kepun äänet valehtelemalla.
Ääniä ei omista kukaan muu kuin jokainen äänioikeutettu omansa, eikä niitä siten voi varastaa.
Satana minä soitan Andersille, että ei lähde tällaisen porukan kanssa mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Te punavihreät olette ikävää porukkaa. Katso twitteriin, sieltä näkee millaisista ihmisistä kannattajakunta koostuu.
Persujen kannattajakunnan taas voi käydä tarkistamassa lähiöräkälöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä!
Naurattaa tuollaisten katkerien visvalettujen piipitykset.
Minä nauran siinä vaiheessa kun lähiöräkälöiden syvät rivit tajuavat, mitä se persujen äänestäminen heidän lompakossaan tarkoitti :)
Taloustieteen mallit yli 60% velkaantumisasteen vaarallisuudesta perustuvat lähdeaineiston virheelliseen käsittelyyn ja laskuvirheeseen. Tämän on todistanut opiskelija, joka yritti toteuttaa tutkimukset uudestaan. Vaikka aikoinaan tästä iso haloo nousikin, niin silti Olli Rehn pitää tutkimusta vakavastiotettavana ja luotettavana.