Nainen, mikä näistä tuottaa sinulle eniten nautintoa?
Mistä saat suurimman seksuaalisen nautinnon? Nyt selvitetään lopullinen totuus!
Kommentit (108)
Joku muu, mikä: Kaikki nuo kohdat taivavasti toteutettuna samassa "sessiossa".
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kohdat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kohdat?
Edellisestä tai muista tiedä, mutta meillä on ainakin ollut aina seksiä harrastettaessa kaikki muut, paiti pyllyn nuoleminen ja pyllyyn yhtyminen. Jälkimmäinenkin olisi varmaan toisinaan, jos sinne mahtuisi. Joten noi eri vaihtoehdot ei ole vaimolla toisiaan poissulkevia, vaan yhdessä enemmän kuin toisiensa summa. Ei ole vaimo valittanut, että olisi jäänyt jostain ilman.
Mun mies! Ollut aina hyvä, eikä hänen tarvitse lukea ohjeita riitti kun kerran opastin, iät ajat sitten. Parantunut vuosien vieriessä, toivon että minunkin taidot ovat! Ainakin niin hän sanoo. Pitkä liitto jatkuva himo, se on se elämän suola.
Tuntuisi ihanalle, jos joskus mies runkkaisi edessäni! Oppisin varmasti siinä paljon samalla. Mutta ei.
MrsMrs kirjoitti:
Se että miehelläni on erityisen paksu (ihan pitkäkin) penis ja tienaamme TODELLA paljon rahaa vuodesta toiseen. Mieheni auto on pieni Skoda, niin pieni että jos hän saa siellä erektion, pitää avata ovi.
tänne tulee vain aina enemmän häiriintyneitä kommentoijia... onko täällä joku savolakodin yhteisdataushetki vai mistä näitä tulee
Vierailija kirjoitti:
MrsMrs kirjoitti:
Se että miehelläni on erityisen paksu (ihan pitkäkin) penis ja tienaamme TODELLA paljon rahaa vuodesta toiseen. Mieheni auto on pieni Skoda, niin pieni että jos hän saa siellä erektion, pitää avata ovi.
tänne tulee vain aina enemmän häiriintyneitä kommentoijia... onko täällä joku savolakodin yhteisdataushetki vai mistä näitä tulee
Totta, ei pitäisi päästää köyhiä pihtareita tänne piipittämään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies! Ollut aina hyvä, eikä hänen tarvitse lukea ohjeita riitti kun kerran opastin, iät ajat sitten. Parantunut vuosien vieriessä, toivon että minunkin taidot ovat! Ainakin niin hän sanoo. Pitkä liitto jatkuva himo, se on se elämän suola.
Miksei muutkin miehet voisi olla tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaaminen tuo suurta nautintoa. On mahtavaa nähdä, kun mies kärsii puutteessa. Seksi kun mulle on ihan samantekevää ja turhaa, niin miksi miehenkään tarttee siitä nauttia. Kärsikööt.
Jos on tyhmä mies niin kärsii, jos fiksu niin lähtee kävelemään ja etsii itselleen kunnollisen halukkaan naisen. Itsekkäiden m.ulkkujen kanssa kannata kenenkään olla.
Pillun nuolemisen ja panemisen ero enää viisi prosenttia.
Niin, mitä ne naiset siitä panosta oikein saavat?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan käyny kaikilla värkeillä painamassa omaa mielipidettäsi...
Mä luulen, että jos kysyn vaimoltani mikä noista kolmesta ekasta vaihtoehdosta on paras, niin uskoisin ettei pystyisi sanomaan. Saa niitä kaikkia joka ikinnen kerta kuin meillä on seksiä. Kerran kysyin, että kumpi on parempi orgasmi, yhdynässä saatu vaiko sormettamalla ja klittaa nuolemalla. Ei pystynyt sanomaan. Olisin luullut, että yhdynnöissä. Mutta ehkä syynä se, että viime vuodet saanut lähinnä suuseksillä, joten ei ehkä muista niitä vanhempia yhdyntäorgasmeja. Nuoremana halusi käytännössä aina yhdynnöissä, joten suuseksiä ja sormetusta oli vain h-hetkeen asti ja orgasmit yhdynnöissä. Mutta minulle ihan se ja sama, vaimon mukaan aina menty. Nykyisin taidan itsekin nauttia eniten orgasmin sormettamista ja orgasmin seuraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan sen verran paljon jokaisen mielipidettä että en käy äänestämässä, jos kysytään jotain naisilta.
Sua taitaa kovastikin ahdistaa, kun paneminen ei olekaan niin vastenmielistä touhua naisten mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan sen verran paljon jokaisen mielipidettä että en käy äänestämässä, jos kysytään jotain naisilta.
Sua taitaa kovastikin ahdistaa, kun paneminen ei olekaan niin vastenmielistä touhua naisten mielestä?
Mitä taas venkoilet! Ei ahdista mikään, paitsi sota Ukrainassa.
Mutta asiaan, "ei olekkaan niin vastenmielistä"..kun puhutaan parhaasta nautinnosta, on tuo melko outoa ilmaisua kullä. Ja sanompa kerran vielä, että saakoon nainen miten haluaa, kunhan SAA!! se on ihan päätarkoitus, mikset sitä voi uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että jos kysyn vaimoltani mikä noista kolmesta ekasta vaihtoehdosta on paras, niin uskoisin ettei pystyisi sanomaan. Saa niitä kaikkia joka ikinnen kerta kuin meillä on seksiä. Kerran kysyin, että kumpi on parempi orgasmi, yhdynässä saatu vaiko sormettamalla ja klittaa nuolemalla. Ei pystynyt sanomaan. Olisin luullut, että yhdynnöissä. Mutta ehkä syynä se, että viime vuodet saanut lähinnä suuseksillä, joten ei ehkä muista niitä vanhempia yhdyntäorgasmeja. Nuoremana halusi käytännössä aina yhdynnöissä, joten suuseksiä ja sormetusta oli vain h-hetkeen asti ja orgasmit yhdynnöissä. Mutta minulle ihan se ja sama, vaimon mukaan aina menty. Nykyisin taidan itsekin nauttia eniten orgasmin sormettamista ja orgasmin seuraamisesta.
Luonnollisesti. Kun panemalla et enää orkkua vaimollesi saa aikaiseksi.
Meillä taas ei mennä naisen mukaan vaan aika usein minä päätän miten se orkku annetaan. Mutta en olekaan mikään vässykkä vaan saan orkut aikaiseksi monella eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas venkoilet! Ei ahdista mikään, paitsi sota Ukrainassa.
Mutta asiaan, "ei olekkaan niin vastenmielistä"..kun puhutaan parhaasta nautinnosta, on tuo melko outoa ilmaisua kullä. Ja sanompa kerran vielä, että saakoon nainen miten haluaa, kunhan SAA!! se on ihan päätarkoitus, mikset sitä voi uskoa?
Kyllä jokin ahdistaa. Koeta saada asiasi jiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä tulos, versus tuo "tuntuuko yhdyntä hyvälle" äänestys, sillä tässä mileti 69 % naisita pitää eniten sormin tai nuolemalla koskettelua klitorista ja g-pistettä sekä häpyhuulia. Vain reilu 20 % valitsi sen penetraation.
Jotain ihme lesboja taas kommentoimassa.
Mikä loppupäätelmä äänestyksestä nyt vedetään?
Paneminen onkin heti sijalla kaksi noin viiden prosentin erolla nuolemiseen. Klitoriksen hyväily ja sormetus sijalla kolme. Eli naiset sittenkin pitävät munasta sisällään ja monet saavat siitä suurimman nautinnon.
Lisäksi toisessa kyselyssä pohdittiin, saako naiset hyviä tuntemuksia kalusta sisällään. Todellakin saivat.
Joten seuraavalla kerralla, kun joku angstinen vanhapiika aikoo julistaa, että naiset eivät saa panosta yhtään mitään niin mieti asiaa ennen enterin painamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti. Kun panemalla et enää orkkua vaimollesi saa aikaiseksi.
Meillä taas ei mennä naisen mukaan vaan aika usein minä päätän miten se orkku annetaan. Mutta en olekaan mikään vässykkä vaan saan orkut aikaiseksi monella eri tavalla.
Niin varmaan, suuret puheet ei tuulta halkaise. Sinähän se toki päätät ja naisesi tottelee kiltisti. Keksi jotain parempaa. Sinulla on tekemistä, jos aiot saada pysymään naisesi yhtä kauan halukkaana, kun mitä minä ole pystynyt. Meillä alkoi taas uusi kevät, kun vaimo käynyt kuumana. Jäi vuosi sitten eläkkeelle ja nyt varmaan viimeisetkin ressit kadonneet. Nyt halunnut jo 5 krt seksiä kahden viikon sisään. Näillä näkymillä haluaa kohta taas orgasmeja yhdynnässä. Mutta ihan sama minusta tai kalustani se ne ei ainakaan jää kiinni. Muutaman vuoden on vaimolla ollut pimppi ylikireä ja nyt käynyt pimppifyssarilla rentouttamassa ja venyttämässä lantionlihaksia. Nyt jo rennompi ja kaluni mahtuu jo vähän paremmin taas sisään. Mutta on vieläkin tiukempi kuin alle 20v vanhana. Mutta ehkä rentous tuo yhdyntäorgasmitkin takaisin tai edes halun yrittää niitä. Mutta minulle ihan sama, kun hän on aina saanut orgasmit tavalla tai toisella kumminkin. Mutta yllätys ollut suuri, kun vaimoa panettaa taas koko ajan ja pyrkinyt lähelle. Eilen halusi pitkästä aikaa dildoa sisäänsä sormetuksen jälkeen ja sain ihan luvan kanssa työntää samalla sormen pyllyyn. Kyllä lähti kovaa. Upeaa. Uusi nuoruus.
Juu jos ei saa muuta kuin jyystöö, niin pakko tyytyä siihen sitten.