Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä näistä tuottaa sinulle eniten nautintoa?

Vierailija
27.04.2023 |

Mistä saat suurimman seksuaalisen nautinnon? Nyt selvitetään lopullinen totuus!

Nainen, mikä näistä tuottaa sinulle eniten nautintoa?

Vaihtoehdot

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69% -vastaan 22% ei ole tasaväkistä, eikä tasaväkinen kolmikko.

30%

26%

20%

Matematiikka ei ole sun vahvinta osaamisaluetta. Tämä ei nyt kuitenkaan tullut yllätyksenä.

Vierailija
22/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30%

26%

20%

Matematiikka ei ole sun vahvinta osaamisaluetta. Tämä ei nyt kuitenkaan tullut yllätyksenä.

VAIN 20 prosenttia vastanneista piti panoa parhaana nautintona. Väännä ja vänkää ja hauku miten haluat, sulla on tarve esittää asia niin, että kaikki naiset haluavat vain panoa. Mutta kun se ei ole kuin se 20 prosenttia, ja muut haluavat muuta, suurin osa klitoriksen  g pisteen ja häppäreiden käsittelyä, ja se ei nyt vaan muuksi muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30%

26%

20%

VAIN 20 prosenttia vastanneista piti panoa parhaana nautintona. Väännä ja vänkää ja hauku miten haluat, sulla on tarve esittää asia niin, että kaikki naiset haluavat vain panoa. Mutta kun se ei ole kuin se 20 prosenttia, ja muut haluavat muuta, suurin osa klitoriksen  g pisteen ja häppäreiden käsittelyä, ja se ei nyt vaan muuksi muutu.

Sinä tapasi mukaan taas vääristät. Kukaan ei ole missään sanonut, että kaikki naiset haluaa "vain" panoa. Mutta kyselyyn vastanneet naisetkin voi kaikkia haluta panoa muun seksin lisäksi. Sitä ei voi mistään tietää. Sitä paitsi miksi nainen tyytyisi pelkkään yhdyntään, kun voi saada kaikkea samalla seksikerralla. Monet naiset voivat jopa valita, haluavatko orgasmit nuolemalla, klitorista hyväilemällä tai sormettamalla vai sitten vasta yhdynnässä. Nauttia kaikeasta. Vaimolle ei ole koskaan tainnut kelvata vain yksi tapa, vaikka yhdynnät olleetkin aina hänelle välttämättömiä.  Klitorista sormilla hieromalla ei ole tainnut saada koskaan orgasmia, aina vaadittu jotain pilluun sisälle, jotta orgasminsaanti ollut mahdollista.

Vierailija
24/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30%

26%

20%

Sinä tapasi mukaan taas vääristät. Kukaan ei ole missään sanonut, että kaikki naiset haluaa "vain" panoa. Mutta kyselyyn vastanneet naisetkin voi kaikkia haluta panoa muun seksin lisäksi. Sitä ei voi mistään tietää. Sitä paitsi miksi nainen tyytyisi pelkkään yhdyntään, kun voi saada kaikkea samalla seksikerralla. Monet naiset voivat jopa valita, haluavatko orgasmit nuolemalla, klitorista hyväilemällä tai sormettamalla vai sitten vasta yhdynnässä. Nauttia kaikeasta. Vaimolle ei ole koskaan tainnut kelvata vain yksi tapa, vaikka yhdynnät olleetkin aina hänelle välttämättömiä.  Klitorista sormilla hieromalla ei ole tainnut saada koskaan orgasmia, aina vaadittu jotain pilluun sisälle, jotta orgasminsaanti ollut mahdollista.

Kerrankin olen samaa mieltä: Kaikki naiset eivät todellakaan halua vain panoa!!

Ja en muuten ole AP!

Vierailija
25/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,2% saa suurimman nautinnon peräaukon nuolemisesta. Ymmärrän, että tykkää tuosta kovasti, mutta suurin nautinto?

Vierailija
26/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30%

26%

20%

Mä ainakin pystyn käsittelemään g-pistettä mulkullani. Sano ukollesi, että opettelee käyttämään vehkeitään. Jos sulla nyt mitään miestä edes on.

Vierailija
27/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tunne on kun miehellä on kaksi sormea pillussa, toisen käden kaksi sormea anaalissa ja nuolee samanaikaisesti. Tämän järisyttävämpää orgasmia saa hakea. Jos muutkin miehet tämän taidon omaisivat niin kaikki naiset olisivat 100% onnellisia seksielämästään.

P.s teen myös miehelleni kaikkeni jotta hän kokisi vastaava....

Vierailija
28/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.39 kirjoitti:

Paras tunne on kun miehellä on kaksi sormea pillussa, toisen käden kaksi sormea anaalissa ja nuolee samanaikaisesti. Tämän järisyttävämpää orgasmia saa hakea. Jos muutkin miehet tämän taidon omaisivat niin kaikki naiset olisivat 100% onnellisia seksielämästään.

P.s teen myös miehelleni kaikkeni jotta hän kokisi vastaava....

Mielellään tuollaista tekisi, jos vaimo antaisi. Nuolla saa, muttei edes loppuun asti.

Menee hukkaan oma seksuaalisuus tällaisessa liitossa.

Vierailija
29/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riipu niinkään paikasta, vaan tunnelmasta ja latauksesta, myös ihmisestä ja kemian määrästä. Joskus voi tulla aivan järisyttävät kokonaisvaltaiset orgasmit pelkästä lähäristä yhtyessä, kun taas joskus orgasmi on vain paikallinen räjähdys tai jopa laimeahko, vaikka olisi todella laadukasta sormetusta ja nuolentaa.

Kerran olen saanut ensin orgasmin nuolemalla, sitten toisen pillluun panemalla ja lopuksi vielä peppuun panemalla, eikä nuista voi vertailla mikä olisi tuottanut eniten nautintoa, kun kaikki tuottivat ja kokonaisuus oli upea.

Vierailija
30/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30%

26%

20%

Mä ainakin pystyn käsittelemään g-pistettä mulkullani. Sano ukollesi, että opettelee käyttämään vehkeitään. Jos sulla nyt mitään miestä edes on.

Mitä tekemistä mun ukollani tai ukottomuudellani on tämän kyselyn tuloksilla on?

On mies ja osaa kyllä minut hoidella hyvin. Mikäs meedio luulet olevasi, jälleen.

Vierailija
31/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle parhaan orgasmin tuo miehen sormetus/nuolemin ja sormetus ja pano samalla. Mutta vain lusikassa vinoittain, silloin kalu koskee hotain pistettä - piste ei  kerro mikä on, mutta squirttaan aina ja orgasmi on valtava. (ja mies kuin uitettu ...)

Vierailija
32/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30%

26%

20%

Mitä tekemistä mun ukollani tai ukottomuudellani on tämän kyselyn tuloksilla on?

On mies ja osaa kyllä minut hoidella hyvin. Mikäs meedio luulet olevasi, jälleen.

Vaikutat niin kuikkuiselta ja negatiiviseltä henkilöltä, että oletan sun olevan angstinen vanhapiika vailla miestä. Lisäksi haukut aina miehet kollektiivisesti, niin oletan että kukaan mies ei sua jaksaisi katsella.

Vierailija
33/108 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: minusta ei kannattaisi nähdä ko.turhaa vaivaa moisen asian vuoksi etenkin kun nainen itse ei osaisi edes kunnolla vielä mitään seksin esileikkejä eikä masturboida. Ehkä kannattaisi unohtaa vaan..

Vierailija
34/108 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30%

26%

20%

Vaikutat niin kuikkuiselta ja negatiiviseltä henkilöltä, että oletan sun olevan angstinen vanhapiika vailla miestä. Lisäksi haukut aina miehet kollektiivisesti, niin oletan että kukaan mies ei sua jaksaisi katsella.[/quote

sinä kuulostat sitten niin hyvälle.. pu pus.

Vierailija
35/108 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hiukan ihmetyttää, miksi klitoriksen hinkkaus ei olekaan reilusti panemista suositumpaa? Mitähän ap tähän sanoo? Naiset eivät saa siitä panosta mitään?

Vierailija
36/108 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä APn sanomiset tähän tulokseen vaikuttaa? Naiset vastanneet kuten halunneet, ei kai siihen kellään ole sanomista. Älä aja jankkaamaan taas.

Vierailija
37/108 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä APn sanomiset tähän tulokseen vaikuttaa? Naiset vastanneet kuten halunneet, ei kai siihen kellään ole sanomista. Älä aja jankkaamaan taas.

Kaikki täällä pidempään olleet tietävät ap:n tarkoitusperät asian suhteen.

Hän kimpaantui, kun yli 90% heteronaisista kertoi nauttivansa (vastoin hänen mielipidettään) siitä kun kalu on pillussa.

Tämän hänen äänestyksen mukaan kalu pillussa tuottaa suurimman nautinnon lähes yhtä monella naiselle kuin se klitoriksen hinkkaus. Mitä ne naiset sitten siitä panosta oikein saavat? 

Vierailija
38/108 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kimpaantui, kun yli 90% heteronaisista kertoi nauttivansa (vastoin hänen mielipidettään) siitä kun kalu on pillussa.

Tämän hänen äänestyksen mukaan kalu pillussa tuottaa suurimman nautinnon lähes yhtä monella naiselle kuin se klitoriksen hinkkaus. Mitä ne naiset sitten siitä panosta oikein saavat? 

Täällä kysyttiin suurinta nautintoa. Ilmiselvästi klitan nuoleminen ja/tai sormetus.

Yhdyntä on kahdenkeskinen nautinto, joka tuntuu ihan hyvältä, muttei parhaalta.

En ymmärrä kenen miehisyydestä se on pois, jos naiset tykkäävät klitoriksen koskettelusta eniten?

Naisen kanssa toki haluan antaa hänelle sen mikä tuntuu parhaimmalta. Oli se sitten vaikka kieli pyllyssä, jos hän nauttii siitä eniten.

Vierailija
39/108 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet minua, mutta en edelleenkään ole AP!!

Ja en koskaan puhu miehistä, kirjoitan AINA jotkut miehet...

Mutta sinä tiedät   mun miesasiatkin sekä luonteen ja taidot paremmin kuin minä...ja lisäksi haukut aina.

Olet itse hyvin oikukas ja huonosti käyttäytyvä.

Ja tosiaan, miten se on mieheltä pois jos nainen haluaa sitä klitorista hyväiltävän.

Vierailija
40/108 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet minua, mutta en edelleenkään ole AP!!

Ja en koskaan puhu miehistä, kirjoitan AINA jotkut miehet...

Mutta sinä tiedät   mun miesasiatkin sekä luonteen ja taidot paremmin kuin minä...ja lisäksi haukut aina.

Olet itse hyvin oikukas ja huonosti käyttäytyvä.

Ja tosiaan, miten se on mieheltä pois jos nainen haluaa sitä klitorista hyväiltävän.

En tarkoita sinua vaan ap:tä.

Sitä, joka aina haukkuu miehet kollektiivisesti ja vauhkoaa täällä siitä, että mitä ne naiset muka panosta saavat. No jotain näyttävät saavan. Nautintoa ja joskus orkunkin.

Eikä mulla ole mitään klitoriksen hinkkausta vastaan. Päinvastoin. Mutta ap vouhotusta vastaan on paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi