Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin menestyneet kapitalistitkin tekevät.
Pöllitty ruoka tai vessapaperi on aina voittoa ja säästöä.
Menestys vaatii riskinottokykyä. Jos kerran tuhannesta jää kiinni, niin silti kannatti. Mieluummin niin kuin köyhä ja tunnollinen pelkuri. Tällaisessa talouselämässä pitää varastaa aina kun voi.
Järkikin sen sanoo että kun hinnat on mitä on ja palkat on mitä on, niin ota aina kun voit. Ota koska kukaan muu ei tule antamaan sitä sinulle.
Minna teki oikein. En tuomitse häntä mitenkään.
Yrittäjät tekee samaa. HE ottavat sen työntekijöiltä taukoina, ruokatuntina, jättävät ylityölisät maksamatta jne.
Sekin on varastamista. Myös ihmisen pitäminen ylitöissä tahtomattaan on hänen ainoan elämän varastamista.
Se on kaikista törkein synti. Kun otetaan toisen elämästä useita tunteja ilman lupaa kysymättä ja halvalla lähtee.
Se on melkein kuin tappo.
Nyt kuule ala männä helevettiin horisemmaan.
Jos minulla on vaikka 200 litraa mansikoita myytävänä ja siskoni on ne poiminut, niin ihanko oikeasti sinä tulet ja varastat ne, koska olen maksanut siskolleni palkkaa mansikoiden poiminnasta?
Nyt nyt kuule...
ime lekaa
ulik*mmari
Maistuko leka hampaissa?
Hyvää, hyvää.
Uusi titteli nyt
Ex näyttelijä
Myymälävaras Minna Haapkylä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei muka ala vaihtaa kaupassa hintalappuja, kun paniikkikohtaus iskee? Siinä saattaa vahingossa vaihtaa tuotteelle vaikka kalliimman hinnan, kun paniikissa ei huomaa.
Mitä oikein höpötät?
Vai oletko olevinasi jokin vitsiniekka?
Minä alan ainakin tästä lähtien vaihdella kaikkia mahdollisia hintalappuja ja hyllynreunalappuja, kun paniikki iskee. Paniikin iskiessä painelen lähimpään kauppaan ja alan toimia juuri näin. Varmaan helpottaa.
Minä teen just maitokauppaan lähtöä ja aijon olla paniikissa koko kauppareissun. Ostan paniikissa lohen jos toisenkin puoli ilmaiseksi.
Luulen että halusi vaan julkisuutta.
mikään ei oikeuta varastamista, ei edes se, että asut linnunlaulussa miljoonakodissa ja olet vassari. yökötys mitä varkaita, valtio vielä maksaa näille näyttelijöille tukia. kuinkahan moni siinä eläintarhanlahden neukkulaatikkoteatterissa varastaa työkseen. tietävätkö nämä neukkuvarkaat, että varastetut tavarat vähennetään tuottajalta, siltä artesaanituottajalta. eivät varasta kauppiaalta, vaan myös pientuottajilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli kallis lohi. Meni maine ja työkin kohta.
Lohi tuli kalliiksi mutta maine kasvoi. En ole muistanut koko Minnaa vuosiin ennen tätä juttua.
Minna vois mennä Prismaan vähäksi aikaa töihin viivakoodien laputtajaksi. Kun on jo kokemustakin ja kaupan alalla työvoimapula.
Ottamatta kantaa siihen, mitä tilanteessa oikeasti tapahtui, kysyn että eikö teillä arvoisat kommentoijat ikinä ole hintalappu siirtynyt ostoskorissa/kärryissä/kassissa tuotteesta A tuotteeseen B? Kyllä minä ainakin olen joutunut monta kertaa irrottelemaan esim. avokadon hintalappuja muista tuotteista.
"Hänellä oli omien sanojensa mukaan vartijan kanssa kielimuuri."
On tullut käytyä tuossa Triplan S-marketissa niin usein, että en oikein usko mihinkään kielimuuriin. Vartijana on välillä tummaihoinen nuori mies, mutta hän puhuu suomea aivan sujuvasti ja on varmaan syntynytkin Suomessa. Sitä paitsi hän on mukava ja kohtelias tyyppi. Joskus hän on tavallisella kassallakin ja joskus vahtii itsepalvelukassoja. Ylipäätään kyseisessä kaupassa on selvästikin panostettu asiakaspalveluun, koska joka ikinen kassa toivottaa hyvää päivän jatkoa. Viereisessä K-marketissa ei ole ihan niin kohtelias meininki.
Ja kai tuollainen korkeasti koulutettu näyttelijä jotain englantiakin osaa? Vartijat osaavat tosin aina suomeakin sen verran kuin noissa hommissa tarvitsee osata.
Vierailija kirjoitti:
Minna vois mennä Prismaan vähäksi aikaa töihin viivakoodien laputtajaksi. Kun on jo kokemustakin ja kaupan alalla työvoimapula.
Ja jo valmiiksi tuttuja henkilökunnassa!
te tapoitte isäni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin menestyneet kapitalistitkin tekevät.
Pöllitty ruoka tai vessapaperi on aina voittoa ja säästöä.
Menestys vaatii riskinottokykyä. Jos kerran tuhannesta jää kiinni, niin silti kannatti. Mieluummin niin kuin köyhä ja tunnollinen pelkuri. Tällaisessa talouselämässä pitää varastaa aina kun voi.
Järkikin sen sanoo että kun hinnat on mitä on ja palkat on mitä on, niin ota aina kun voit. Ota koska kukaan muu ei tule antamaan sitä sinulle.
Minna teki oikein. En tuomitse häntä mitenkään.
Yrittäjät tekee samaa. HE ottavat sen työntekijöiltä taukoina, ruokatuntina, jättävät ylityölisät maksamatta jne.
Sekin on varastamista. Myös ihmisen pitäminen ylitöissä tahtomattaan on hänen ainoan elämän varastamista.
Se on kaikista törkein synti. Kun otetaan toisen elämästä useita tunteja ilman lupaa kysymättä ja halvalla lähtee.
Se on melkein kuin tappo.
Kun pitää pientä määrää työntekijöitä pakotetulla ylityölllä, niin saa ryöstettyä viikossa useidenkin työntekijöiden verran säästöä. Siinä leikataan työntekijän läheisiltä ja rakkailta pois isoja lohkoja korvaamatonta elämänaikaa hävyttömästi. Ei makseta edes ylityölisiä...
Elämän ryöstäjät. Tappavat pienten vauvojen vanhemmilta viikossa useita päiviä hävyttömän ahne kiilto silmillään. Eikä tunnu missään, kun ei ajattele varastavansa. Mutta varkaita ovat.
Elämän varastajat!
Minna teki oikein. Jokaisella työtätekevällä olisi moraalinen oikeus ottaa itselle lisiä.
Tuollainen varastaminen on lähes puolittainen ihmisen murha.
Siitä kärsii eniten työntekijän läheiset. Hänet varastetaan ja orjuutetaan pilkkahintaan.
Jos tuotteen varastaa, niin se ei ole mitään siihen miten työntekijöiden elämää varastetaan, että RIKASTUTAAN TOISEN KUSTANNUKSELLA!
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että itsepalvelukassat jo poistettiin Ruotsissa. Tilaisuus tekee varkaan.
Ja nyt VIELÄ NÄMÄ SKANNAUS PULIKAT !
HaH HaH.
Siinä vedetään joka kolmas ostos "ohitse".
Varkaiden paratiisi on auennut.
Se laite on suoraan : ota tai osta.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa siihen, mitä tilanteessa oikeasti tapahtui, kysyn että eikö teillä arvoisat kommentoijat ikinä ole hintalappu siirtynyt ostoskorissa/kärryissä/kassissa tuotteesta A tuotteeseen B? Kyllä minä ainakin olen joutunut monta kertaa irrottelemaan esim. avokadon hintalappuja muista tuotteista.
on kyllä joskus, mutta en siltikään ryhtynyt varastamaan, huijaamaan, valehtelemaan enkä riehumaan. Enkä panikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen töiden kautta törmännyt muutamia kertoja Haapkylän enkä ylläty enää mistään.
Auts. Hänellä on kieltämättä sellainen hullun kiilto silmissä ja väkinäinen korvasta korvaan hymy, jotka eivät anna kuvaa rehellisestä ihmisestä. Kauheaa yleistystä, anteeksi siitä, mutta olen havainnut että katseen perusteella näkee paljon toisen ihmisen luonteesta.
Joskus parikymmentä vuotta sitten oli uutuuselokuvan mainoksia seinillä. Muistan, kun joka kerran mainoksen nähtyäni katseeni jumiutui yhteen näyttelijään. Jokin hänessä häiritsi ja vaivasi, ei positiivisesti. Myöhemmin sain selville, että kyseessä on Minna Haapkylä. Joten tuon perusteella en ole ollut kauhean yllättynyt häneen liittyvistä aiemmistakaan uutisoinneista.
Olen elämän mittaan huomannut, että tämä vaisto on osunut oikeaan monissa muissakin yhteyksissä ja luotan siihen.
Minua ei niin kiinnosta, millainen näyttelijä on yksityiselämässä, mutta näyttelijänä Haapkylä on mielestäni tylsä, haalea, ontto ja tyhjä. Kaikki roolityöt muistuttavat toisiaan. Ehkä hän sopii joihinkin eteerisiin rooleihin. Naama kuluu noissa hommissa tietysti nopeasti. Mutta Haapkylä karkottaa minut niin, että en katso enää mitään, missä hän esiintyy. Varastamista tai muita rikoksia en toki hyväksy keneltäkään, oli taustalla mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Usein vauvan kanssa on jäänyt paljon tuotteita vauvan käteenkin tai kärryn pohjalle huomaamatta.
Ei sille mitään voi ja se on varkaus, mutta onneksi kukaan ei nähnyt, paitsi me..
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vakavana tämmöistä rikosta pidetään? Onko se lähinnä vain noloa?
No jos jokainen suomalainen jokaisella kauppareissulla pöllisi 50 euron arvosta tavaraa, niin ois se aika vakavaa ja törkeää.
Ja oli sen verran suunnitelmallinen ja härski varkaus (se lohen väärä hintalappu) , että uskooko joku että ekaa kertaa varasti. Ehkä ekaa kertaa jäi nyt kiinni..
Vierailija kirjoitti:
On tullut käytyä tuossa Triplan S-marketissa niin usein, että en oikein usko mihinkään kielimuuriin. Vartijana on välillä tummaihoinen nuori mies, mutta hän puhuu suomea aivan sujuvasti ja on varmaan syntynytkin Suomessa. Sitä paitsi hän on mukava ja kohtelias tyyppi. Joskus hän on tavallisella kassallakin ja joskus vahtii itsepalvelukassoja. Ylipäätään kyseisessä kaupassa on selvästikin panostettu asiakaspalveluun, koska joka ikinen kassa toivottaa hyvää päivän jatkoa. Viereisessä K-marketissa ei ole ihan niin kohtelias meininki.
Ja kai tuollainen korkeasti koulutettu näyttelijä jotain englantiakin osaa? Vartijat osaavat tosin aina suomeakin sen verran kuin noissa hommissa tarvitsee osata.
Oliko niin härski, että vihjaili rasistisesti tuosta vartijasta? Että koska tumma = kielimuuri. Siinä ne vasemmistolaisuudet ja solidaarisuudet taas nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen töiden kautta törmännyt muutamia kertoja Haapkylän enkä ylläty enää mistään.
Auts. Hänellä on kieltämättä sellainen hullun kiilto silmissä ja väkinäinen korvasta korvaan hymy, jotka eivät anna kuvaa rehellisestä ihmisestä. Kauheaa yleistystä, anteeksi siitä, mutta olen havainnut että katseen perusteella näkee paljon toisen ihmisen luonteesta.
Joskus parikymmentä vuotta sitten oli uutuuselokuvan mainoksia seinillä. Muistan, kun joka kerran mainoksen nähtyäni katseeni jumiutui yhteen näyttelijään. Jokin hänessä häiritsi ja vaivasi, ei positiivisesti. Myöhemmin sain selville, että kyseessä on Minna Haapkylä. Joten tuon perusteella en ole ollut kauhean yllättynyt häneen liittyvistä aiemmistakaan uutisoinneista.
Olen elämän mittaan huomannut, että tämä vaisto on osunut oikeaan monissa muissakin yhteyksissä ja luotan siihen.
Minua ei niin kiinnosta, millainen näyttelijä on yksityiselämässä, mutta näyttelijänä Haapkylä on mielestäni tylsä, haalea, ontto ja tyhjä. Kaikki roolityöt muistuttavat toisiaan. Ehkä hän sopii joihinkin eteerisiin rooleihin. Naama kuluu noissa hommissa tietysti nopeasti. Mutta Haapkylä karkottaa minut niin, että en katso enää mitään, missä hän esiintyy. Varastamista tai muita rikoksia en toki hyväksy keneltäkään, oli taustalla mitä tahansa.
Tosi hyvä näyttelijä mun mielestä.
Sulla taitaa olla vähän huonompi maku. Tykkäät Stallonesta tai Kent Golffista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin härski, että vihjaili rasistisesti tuosta vartijasta? Että koska tumma = kielimuuri. Siinä ne vasemmistolaisuudet ja solidaarisuudet taas nähtiin.
Sellaisia ne persut on.
Myös epärehellisyys ilmentyy usein epärehellisyytenä.