Olen onnellinen ilman miestä
Tajusin eilen, kuinka onnellista elämäni on. Olen ilman miestä ja yksinhuoltaja. Teen mitä haluan ja en ole tilivelvollinen kenellekkään.
Kommentit (106)
Niin naiselle sinkkuus on 100% aina oma valinta ja miehelle ei juuri koskaan. Vain top5% miehistä pystyy valitsemaan elääkö parisuhteessa vai ei.
Mäkin olen sinkku koska en saa naista mut jos tilanne ois toisinpäin eli voisin hetkenä minä hyvänsä saada naisen kun niin päättäisin niin oishan se aivan eri asia.
Kyllä se on lottovoitto olla nainen tänäpäivänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naimisissa, lapset aikuisia. Parisuhde on hyvä, en ole tilivelvollinen miehelleni eikä hän minulle. Harrastetaan paljon yhdessä, meillä on mukavaa. Ollaan myös paljon itekseen ja kuljetaan kumpikin yksistäänkin koska kaipaamme myös sitä yksinoloa. Eli olen onnellinen juuri näin.
En saanut aloituksesta kuvaa etteikö miehen kanssa voisi olla onnellinen.
No mä käsitin että aloituksen tarkoitus oli saada keskustelua aikaan kuinka kukin on onnellinen. Ap kertoo omasta elostaan tyytyväisenä ja mä kerroin omasta. Ei tässä mitään vastakkainasettelua ole.
Yksi mieskin kertoi olevansa onnellinen ilman naista ja yllättäen viestiä alapeukutettiin. Eipä mitään vastakkainasettelua ei. Asia nyt on niin että täällä saa olla onnellinen vain ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan vuosi menee ja sitten on taas ukko nurkissa. En tiedä mikä siinä on että sellanen on pakko ottaa jos kerran haluaa olla yksin. Näitä tapauksia on muutamia nähty.
Kuulin myös koko elämänsä lukuisissa parisuhteissa olleelta, että hän on aina halunnut olla yksin. Tuli vähän sellainen öööh, että aseellako ne miehet sitten on suhteeseen pakottaneet.
No ööööööö... et sitten kysynyt miksi on ollut suhteissa.
Kysyin muttei siinä vastauksessakaan ollut järkeä. Oli vain niin kivaa yhdessä. Sekö sitten menee kuitenkin sen yli että haluaa olla yksin. Yhtä miestä tunnusti käyttäneensä ainoastaan hyväksi palvelusmielessä.
Toivottavasti kyse ei ole minusta, kun tuohon suuntaan on vähän mennyt.
Luulin/toivoin etten olisi kuin kaikki muut ja että suhteeni olisivat erityisiä.
Ei ollut.
MiesYSTÄVÄ olis niiiiiin kova juttu.Siis pelkkä mieskämppis, joka sitten kuitenkin huijataan parisuhteeseen ja vastentahtoisesti seksiäkin annetaan. Kuulostaa aika hienolta.
Ei kämppistä, ystävä. Heterona koen että miesystävyys olisi antoisa.
Kaikki sukupuolet ovat onnellisempia yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä jumissa sitä on lasten kanssa kuin miehenkin. Yhtä paljon pyykkiä, tiskiä, kaupassakäyntiä, ruuanlaittoa ja siivoamista. Mutta sitten kun niitä ei ole niin sitten on vapaa.
Ajatus on silti vapaampi, eikä kukaan kontrolloi.
Voi elää itsensä ja lasten ehdoilla.Jos joku elää lasten ehdoilla, niin silloin lapset kontrolloivat häntä.
Eivät ne kyttää, mitä äiti ajattelee, mihin hän saa mennä ja kenen kanssa.
Eikä onko sillä muita lapsia jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan vuosi menee ja sitten on taas ukko nurkissa. En tiedä mikä siinä on että sellanen on pakko ottaa jos kerran haluaa olla yksin. Näitä tapauksia on muutamia nähty.
Kuulin myös koko elämänsä lukuisissa parisuhteissa olleelta, että hän on aina halunnut olla yksin. Tuli vähän sellainen öööh, että aseellako ne miehet sitten on suhteeseen pakottaneet.
Kysyin muttei siinä vastauksessakaan ollut järkeä. Oli vain niin kivaa yhdessä. Sekö sitten menee kuitenkin sen yli että haluaa olla yksin. Yhtä miestä tunnusti käyttäneensä ainoastaan hyväksi palvelusmielessä.
Luulin/toivoin etten olisi kuin kaikki muut ja että suhteeni olisivat erityisiä.
Ei ollut.
MiesYSTÄVÄ olis niiiiiin kova juttu.Siis pelkkä mieskämppis, joka sitten kuitenkin huijataan parisuhteeseen ja vastentahtoisesti seksiäkin annetaan. Kuulostaa aika hienolta.
No lipsahtaako sinullakin sitten nämä kivat ystävälliset yhdessäolot miehen kanssa parisuhteeksi asti, vain koska miehellä alkaa pöksyissä kovettumaan?
Olin ollut melkein koko aikuisikäni parisuhteissa, kunnes keski-ikäisenä ymmärsin, että olen onnellisempi yksin. Kuten joku sanoikin, ne onnelliset ja hyvätkin parisuhteet useimmiten kosahtavat johonkin. Elämä on tasaisempaa, kun se elää täysin omin ehdoin.
Olen ollut pitkään parisuhteessa mutta en saman katon alla. Saan rakkautta ja säännöllistä seksiä, en kuitenkaan joudu jakamaan taloutta tai arkea. Itselleni tämä on sellainen rusinat pullasta -malli. Olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pitkään parisuhteessa mutta en saman katon alla. Saan rakkautta ja säännöllistä seksiä, en kuitenkaan joudu jakamaan taloutta tai arkea. Itselleni tämä on sellainen rusinat pullasta -malli. Olen onnellinen.
Tällaisen tahdon itsekin vielä joskus, jos tunnen sitoutumisen tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen parisuhteessa enkä ole mitenkään nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen alustaminen, sorto ja epätasa-arvo aitaa.
Ps mene keittämään lapsellesi aamupuuroa ja tappelemaan mitkä sukat hän laittaa jalkaan.
- kahden itsenäisen aikuisen parisuhteessa oleva, joita ei lapset rajoita.
Mikä laittoi sinutkin näin ilkeästi aloittajalle kommentoimaan? Oletko hiukan yksinkertainen? Sinulle ei kuulu se, jos toinen on löytänyt onnen ilman miestä-elä omaa elämääsi äläkä irvaile muiden valinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut.
No lipsahtaako sinullakin sitten nämä kivat ystävälliset yhdessäolot miehen kanssa parisuhteeksi asti, vain koska miehellä alkaa pöksyissä kovettumaan?
Ei ole lipsahtanut koska tällaista ystävällistä yhdessäoloa en ole kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Niin naiselle sinkkuus on 100% aina oma valinta ja miehelle ei juuri koskaan. Vain top5% miehistä pystyy valitsemaan elääkö parisuhteessa vai ei.
Mäkin olen sinkku koska en saa naista mut jos tilanne ois toisinpäin eli voisin hetkenä minä hyvänsä saada naisen kun niin päättäisin niin oishan se aivan eri asia.
Joskus teidän heteroiden olisi suotavaa poiketa homojen luona. Homomiesten suusta kuulee kanssa heteroiden olevan melko ynseitä. Sille on syynsä minkä vuoksi gay saa naisen pöksyt kostumaan. Ja kyllä. Ostovaimo saattaa hengata teikäläisen luona aikansa kunnes törmäät köyhyyden myötä siihen samaan seinään mihin tuli törmättyä alkuvaiheessa.
Anna kun arvaan: elatusmaksut ja yhteiskunnan tuet pääasiassa miesten verovaroista kelpaavat kuitenkin? Ja tietenkin kaverimiesten työpanos ja apu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus teidän heteroiden olisi suotavaa poiketa homojen luona. Homomiesten suusta kuulee kanssa heteroiden olevan melko ynseitä. Sille on syynsä minkä vuoksi gay saa naisen pöksyt kostumaan. Ja kyllä. Ostovaimo saattaa hengata teikäläisen luona aikansa kunnes törmäät köyhyyden myötä siihen samaan seinään mihin tuli törmättyä alkuvaiheessa.
Niin, on varmaan syynsä. Homothan ovat naisia miesten ruumiissa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei määrittele sitä, millainen minun pitäisi olla. Paitsi minä itse.
Teoriassa, mutta eihän oma päätös estä muiden pyrkimystä määritellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu. Seksiä kaipaan, mutta en uskalla hakea seuraa.
Voihan sitä itsensä tyydyttää. Sekdiä kai sekin on.
Pakkoko se homma on ulkoistaa jollekin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin toimii miehen kanssa juuri tuo "rusinat pullasta". Ikinä en enää muuta kenenkään miehen kanssa yhteen saman katon alle; kummasti mies tuppaa muuttumaan yhdessä asuessa mörökölliksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: elatusmaksut ja yhteiskunnan tuet pääasiassa miesten verovaroista kelpaavat kuitenkin? Ja tietenkin kaverimiesten työpanos ja apu?
Jos elatusmaksut tulee yhteiskunnan varoista niin siinä on sitten mies jättänyt hommansa hoitamatta ja on ihan ok, että te muut miehet maksatte sen puolesta. Oikeastaan kun että muutenkaan osallistu mitenkään uuden väestön hankintaa niin ehkä se on parempi vain maksella sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olepa nyt rehellinen itsellesi.🤣 Kun on niitä lapsia siinä on vapaus kaukana. Enemmän ne sitoo kuin joku mies. Ja toiseksi jos jonkun asian joutuu sanomaan itselleen ääneen ei ole asian kanssa niin sinut kun luulet olevasi.
No ei todellakaan ole lasten kanssa vapaus kaukana. Moni asia sitoo enemmän kuin lapset. Lapsien kanssa voi tehdä elämässä lukuisia asioita. Asennekysymys.
Siis pelkkä mieskämppis, joka sitten kuitenkin huijataan parisuhteeseen ja vastentahtoisesti seksiäkin annetaan. Kuulostaa aika hienolta.