Olen onnellinen ilman miestä
Tajusin eilen, kuinka onnellista elämäni on. Olen ilman miestä ja yksinhuoltaja. Teen mitä haluan ja en ole tilivelvollinen kenellekkään.
Kommentit (106)
Jopa ottaa joillekin koville että naisille sinkkuelämä on oma vapaa valinta.
Korkeintaan vuosi menee ja sitten on taas ukko nurkissa. En tiedä mikä siinä on että sellanen on pakko ottaa jos kerran haluaa olla yksin. Näitä tapauksia on muutamia nähty.
Vierailija kirjoitti:
Jopa ottaa joillekin koville että naisille sinkkuelämä on oma vapaa valinta.
Näinhän se on. Jokainen nainen voi valita parisuhteen tai sinkkuuden yhtä helposti kuin mies kaupassa kaura- tai ruisleivän. Vieläpä niin, että mitä laatua tänään haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu. Seksiä kaipaan, mutta en uskalla hakea seuraa.
Rohkeasti juttusille ja ajan sekä kärsivällisyyden kanssa.
Kyllä sieltä sopiva löytyy.Sitä voi tapailla ihan ajankuluksikin, eikä etsiä vain sitä sopivaa. Enää ei tarvitse mennä sen ekan Kallun kanssa avioon ja kituutella vuosia narsistin juopon kanssa. Sukupuolet kun ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen.
Just tätä tarkoitin. Sopiva seksikumppani/avoin suhde. Aikuisten kesken.
Ihan yhtä jumissa sitä on lasten kanssa kuin miehenkin. Yhtä paljon pyykkiä, tiskiä, kaupassakäyntiä, ruuanlaittoa ja siivoamista. Mutta sitten kun niitä ei ole niin sitten on vapaa.
Niin? Minäkin olen onnellinen ilman naista. Entä sitten, pitäisikö sen liikauttaa jollain tavalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Minäkin olen onnellinen ilman naista. Entä sitten, pitäisikö sen liikauttaa jollain tavalla muita.
Kunhan tuli inkkeleiden parkumista metsästelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olepa nyt rehellinen itsellesi.🤣 Kun on niitä lapsia siinä on vapaus kaukana. Enemmän ne sitoo kuin joku mies. Ja toiseksi jos jonkun asian joutuu sanomaan itselleen ääneen ei ole asian kanssa niin sinut kun luulet olevasi.
Jep ihmettelin tätä. On lapsia, mutta ei vastuussa mistään ja vapaa tekemään mitä huvittaa, mitäs helvettiä. Oikeasti koko elämä menee lasten ehdoilla, mitään omia juttuja ei voi tehdä, paitsi ehkä katsoa yhden jakson jotain roskasarjaa ja juoda ruokalusikallisen punkkua sitten, kun lapset on viimein saatu nukkumaan.
Se on just tätä :D Tosin oma muksuni on jo niin vanha että kohta saa itsekin alkoholia kaupasta, mutta äiskä on ollut enemmän tai vähemmän kännissä muutaman vuoden koska mitään muutakaan ei elämässä voi tehdä kuin tuijottaa roskaa telkkarista ja juoda.
AP, oikeasti kiva kuulla, että olet onnellinen ilman puolisoa. Varmasti joillain näin on.
Itse taas olen todella onnellinen puolisoni kanssa. Hän on paitsi minun paras ystävä, myös todella ihana petikumppani. Reissaamme paljon kahdestaan ja hän ei sido minua, päinvastoin. Olemme tehneet uskomattomia reissuja, välillä vähän typeryyksiäkin kahdestaan. Hän ei tuomitse, hän tietää millainen olen.
Seksi on mahtavaa ja sitä on joka päivä. Voidaan mennä paljaalla pelkäämättä tauteja.
Puolisoni kanssa voin tehdä täysin samoja asioita kuin kavereiden (tai yksin), olen vaan huomannut että kaikki tekeminen hänen kanssaan on kivempaa.
Summa summarum, jos löydät itsellesi oikean puolison, voin sanoa että olet onnellisempi hänen kanssaan.
T: mies (puolisoni siis nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olepa nyt rehellinen itsellesi.🤣 Kun on niitä lapsia siinä on vapaus kaukana. Enemmän ne sitoo kuin joku mies. Ja toiseksi jos jonkun asian joutuu sanomaan itselleen ääneen ei ole asian kanssa niin sinut kun luulet olevasi.
Jep ihmettelin tätä. On lapsia, mutta ei vastuussa mistään ja vapaa tekemään mitä huvittaa, mitäs helvettiä. Oikeasti koko elämä menee lasten ehdoilla, mitään omia juttuja ei voi tehdä, paitsi ehkä katsoa yhden jakson jotain roskasarjaa ja juoda ruokalusikallisen punkkua sitten, kun lapset on viimein saatu nukkumaan.
Katsos kun ne lapset on saatu omasta tahdosta, tottakai niistä on vastuussa jne. Pointti on siinä, että ei tarvitse katsoa mies/naislasta lisäksi ellei halua ja olla sille tilivelvollinen menoistaan ja tekemisistään.
En tajua mikä siinä on kun ihmisten pitää niin hirveän hanakasti käsittää väärin? Ja aloittaja nyt sattuu olemaan heteronainen niin hän puhuu miehistä jos olisi heteromies, niin ylläri, puhuisi naisista. Ei tämä ole mikään hyökkäys sukupuolta kohtaan vaan oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu. Seksiä kaipaan, mutta en uskalla hakea seuraa.
Mulla just toisinpäin.
Kaipaan niin kumppania ja rakkautta, mutta en halua seksiä.Vaihdevuodet heittää oloa frigidistä neutraalin kautta nymfoon.
Ylläri että ilkeitä kommentteja sataa.
En ole lähelläkään vaihdevuosia vielä, kiitos vaan.
Toivottavasti jonain päivänä on normaalia tietää ettei kaikki ole alapään vietävänä.
Täh??? Kerroin omasta tilanteestani. Kuka on ilkeä, en minä ainakaan!
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan vuosi menee ja sitten on taas ukko nurkissa. En tiedä mikä siinä on että sellanen on pakko ottaa jos kerran haluaa olla yksin. Näitä tapauksia on muutamia nähty.
Kuulin myös koko elämänsä lukuisissa parisuhteissa olleelta, että hän on aina halunnut olla yksin. Tuli vähän sellainen öööh, että aseellako ne miehet sitten on suhteeseen pakottaneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit, jos ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa on varmaan niin, ettei oikeasti onnellisten ihmisten tarvitse tilannettaan toitottaa. Mutta toisaalta, jos kyse on itselle uudesta ajattelutavasta ja suuresta muutoksesta, niin kyllähän sellaisen iloisen asian haluaa jakaa.
Katkerat miehet tulee tänne inisemään kun naisille alkaa vihdoin selvitä, että osa miehistä nyt on vain pelkkiä taakkoja parisuhteessa, eikä nykyään miehelle riitä, että vain on, kelvatakseen naisille.
Vierailija kirjoitti:
Omapa oli valintasi. Kuka käski?
Mikä sinua ja ketjun muita k-päitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin myös koko elämänsä lukuisissa parisuhteissa olleelta, että hän on aina halunnut olla yksin. Tuli vähän sellainen öööh, että aseellako ne miehet sitten on suhteeseen pakottaneet.
Seksin vuoksi ehkä. Naisille ei ole sopivaa olla kulkukissana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa on varmaan niin, ettei oikeasti onnellisten ihmisten tarvitse tilannettaan toitottaa. Mutta toisaalta, jos kyse on itselle uudesta ajattelutavasta ja suuresta muutoksesta, niin kyllähän sellaisen iloisen asian haluaa jakaa.
Täällä joutuu aina toteamaan, ettei keskustelupalstalla saisi keskustella.
Mulla sama. Todella onnellinen kaikesta nähdystä ja koetusta. Yhden kerran voisin haluta vielä kokea rakkauden, mutta sen aika ei ole vielä. Ei lähelläkään. Ehkä joskus 55veenä sitten.
Omapa oli valintasi. Kuka käski?