Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen ilman miestä

Vierailija
27.04.2023 |

Tajusin eilen, kuinka onnellista elämäni on. Olen ilman miestä ja yksinhuoltaja. Teen mitä haluan ja en ole tilivelvollinen kenellekkään.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan vuosi menee ja sitten on taas ukko nurkissa. En tiedä mikä siinä on että sellanen on pakko ottaa jos kerran haluaa olla yksin. Näitä tapauksia on muutamia nähty.

Kuulin myös koko elämänsä lukuisissa parisuhteissa olleelta, että hän on aina halunnut olla yksin. Tuli vähän sellainen öööh, että aseellako ne miehet sitten on suhteeseen pakottaneet.

No ööööööö... et sitten kysynyt miksi on ollut suhteissa.

Vierailija
62/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olepa nyt rehellinen itsellesi.🤣 Kun on niitä lapsia siinä on vapaus kaukana. Enemmän ne sitoo kuin joku mies. Ja toiseksi jos jonkun asian joutuu sanomaan itselleen ääneen ei ole asian kanssa niin sinut kun luulet olevasi.

Jep ihmettelin tätä. On lapsia, mutta ei vastuussa mistään ja vapaa tekemään mitä huvittaa, mitäs helvettiä. Oikeasti koko elämä menee lasten ehdoilla, mitään omia juttuja ei voi tehdä, paitsi ehkä katsoa yhden jakson jotain roskasarjaa ja juoda ruokalusikallisen punkkua sitten, kun lapset on viimein saatu nukkumaan.

Katsos kun ne lapset on saatu omasta tahdosta, tottakai niistä on vastuussa jne. Pointti on siinä, että ei tarvitse katsoa mies/naislasta lisäksi ellei halua ja olla sille tilivelvollinen menoistaan ja tekemisistään.

En tajua mikä siinä on kun ihmisten pitää niin hirveän hanakasti käsittää väärin? Ja aloittaja nyt sattuu olemaan heteronainen niin hän puhuu miehistä jos olisi heteromies, niin ylläri, puhuisi naisista. Ei tämä ole mikään hyökkäys sukupuolta kohtaan vaan oma kokemus.

En minä kyllä omasta mielestäni mitään väärin käsittänyt. Naisilla on ilmeisesti vain erilainen ajattelutapa tässä, josta en saa kiinni. Se että voi käyttäytyä miten vaan ja tehdä mitä vaan lapsista huolimatta, mutta mies sitten rajoittaisi enemmän? Millä tavalla mies rajoittaa enemmän kuin lapset? Minä ainakin kokisin lapsistani paljon enemmän vastuuta, huolta ja sidottuna olemista kuin naisestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mulla tuore ero miesystävästä takana ja voin jo nyt paremmin. Hän oli alkoholisti, joten valitsin taisteluni ja päätin jatkaa elämää yksin. Taloudellisesti olen aina pärjännyt itse. Nuorin täyttää kesällä 18v,toki varmaan asuu vielä kotona jonkun aikaa.

On jotenkin ihanaa tää vapaus, ei tartte kuunnella kännisen örinöitä kuinka elämä on paskaa jne. Vihdoinkin voin keskittyä omaan hyvinvointiini. Henkinen väsykin alkaa kaikloamaan.

mulla ikää 50v,todennäköisesti en tule enää ketään löytämään. Ajatus ei edes kuulosta pelottavalta.

Joutui atko lapsesi asumaan känniukon kanssa, joka ei edes ollut heidän isänsä??

No ei todellakaa. Näin miestä hänen luonaan, mutta en halunnut häntä koskaan meille tuon juomisen vuoksi. Onni, että ei koskaan muutettu yhteen. Ajattelin lsstani ja halusin tasta hänelle alkoholittoman kasvuympäristön.

Vierailija
64/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä jumissa sitä on lasten kanssa kuin miehenkin. Yhtä paljon pyykkiä, tiskiä, kaupassakäyntiä, ruuanlaittoa ja siivoamista. Mutta sitten kun niitä ei ole niin sitten on vapaa.

Ajatus on silti vapaampi, eikä kukaan kontrolloi.

Voi elää itsensä ja lasten ehdoilla.

Vierailija
65/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olepa nyt rehellinen itsellesi.🤣 Kun on niitä lapsia siinä on vapaus kaukana. Enemmän ne sitoo kuin joku mies. Ja toiseksi jos jonkun asian joutuu sanomaan itselleen ääneen ei ole asian kanssa niin sinut kun luulet olevasi.

Jep ihmettelin tätä. On lapsia, mutta ei vastuussa mistään ja vapaa tekemään mitä huvittaa, mitäs helvettiä. Oikeasti koko elämä menee lasten ehdoilla, mitään omia juttuja ei voi tehdä, paitsi ehkä katsoa yhden jakson jotain roskasarjaa ja juoda ruokalusikallisen punkkua sitten, kun lapset on viimein saatu nukkumaan.

Katsos kun ne lapset on saatu omasta tahdosta, tottakai niistä on vastuussa jne. Pointti on siinä, että ei tarvitse katsoa mies/naislasta lisäksi ellei halua ja olla sille tilivelvollinen menoistaan ja tekemisistään.

En tajua mikä siinä on kun ihmisten pitää niin hirveän hanakasti käsittää väärin? Ja aloittaja nyt sattuu olemaan heteronainen niin hän puhuu miehistä jos olisi heteromies, niin ylläri, puhuisi naisista. Ei tämä ole mikään hyökkäys sukupuolta kohtaan vaan oma kokemus.

En minä kyllä omasta mielestäni mitään väärin käsittänyt. Naisilla on ilmeisesti vain erilainen ajattelutapa tässä, josta en saa kiinni. Se että voi käyttäytyä miten vaan ja tehdä mitä vaan lapsista huolimatta, mutta mies sitten rajoittaisi enemmän? Millä tavalla mies rajoittaa enemmän kuin lapset? Minä ainakin kokisin lapsistani paljon enemmän vastuuta, huolta ja sidottuna olemista kuin naisestani.

Et ymmärrä yhtään mitään keskustelun pointista.

Vierailija
66/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat miehet tulee tänne inisemään kun naisille alkaa vihdoin selvitä, että osa miehistä nyt on vain pelkkiä taakkoja parisuhteessa, eikä nykyään miehelle riitä, että vain on, kelvatakseen naisille.

Sehän tässä kalastelualoituksessa olikin vähän niinkuin tarkoitus. Kertoo aika kieroutuneesta luonteesta kun pitää päästä puukkoa pyörittelemään toisten haavoissa ja nauttii siitä.

Vierailija
67/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Minäkin olen onnellinen ilman naista. Entä sitten, pitäisikö sen liikauttaa jollain tavalla muita.

Miksi kommentoit, jos ei kiinnosta?

Miksi aloittajan piti ilmoittaa miten tyytyväinen on ilman miestä?

Vierailija
68/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuuntelee miesten tavoin podcast lähetyksiä.Jaa, miksi? Oppiakseen. Uusimman tiedon mukaan piinkova tienaaja-turvaaja kaipaakin huomiota. Naiselle pyyhkeiden höyrytyskoneen, jalkakyvyn, naamioiden ja hieronnan järkkäys meinaa työmäärän lisääntymistä. Useinhan nainen vastaa muutenkin kodista, lapsista sekä rahan tuomisesta pöytään. Pelkästään puhtaalle kotirouvalle moinen pyyntö kuulostaa työläältä saati sitten työssäkäyvälle naiselle. Entä mitäpä nainen tuosta saa? Hätäseen toteutetun hieronnan limasella suuseksillä.

Vierailija
69/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkerat miehet tulee tänne inisemään kun naisille alkaa vihdoin selvitä, että osa miehistä nyt on vain pelkkiä taakkoja parisuhteessa, eikä nykyään miehelle riitä, että vain on, kelvatakseen naisille.

Sehän tässä kalastelualoituksessa olikin vähän niinkuin tarkoitus. Kertoo aika kieroutuneesta luonteesta kun pitää päästä puukkoa pyörittelemään toisten haavoissa ja nauttii siitä.

Ne rauhoittavat.

Vierailija
70/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Minäkin olen onnellinen ilman naista. Entä sitten, pitäisikö sen liikauttaa jollain tavalla muita.

Miksi ei?

Vierailija
71/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan vuosi menee ja sitten on taas ukko nurkissa. En tiedä mikä siinä on että sellanen on pakko ottaa jos kerran haluaa olla yksin. Näitä tapauksia on muutamia nähty.

Kuulin myös koko elämänsä lukuisissa parisuhteissa olleelta, että hän on aina halunnut olla yksin. Tuli vähän sellainen öööh, että aseellako ne miehet sitten on suhteeseen pakottaneet.

Seksin vuoksi ehkä. Naisille ei ole sopivaa olla kulkukissana.

Itse asiassa seksikään ei kuulemma kiinnostanut.

Vierailija
72/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä jumissa sitä on lasten kanssa kuin miehenkin. Yhtä paljon pyykkiä, tiskiä, kaupassakäyntiä, ruuanlaittoa ja siivoamista. Mutta sitten kun niitä ei ole niin sitten on vapaa.

Ajatus on silti vapaampi, eikä kukaan kontrolloi.

Voi elää itsensä ja lasten ehdoilla.

Jos joku elää lasten ehdoilla, niin silloin lapset kontrolloivat häntä.

Vierailija
73/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin muttei siinä vastauksessakaan ollut järkeä. Oli vain niin kivaa yhdessä. Sekö sitten menee kuitenkin sen yli että haluaa olla yksin. Yhtä miestä tunnusti käyttäneensä ainoastaan hyväksi palvelusmielessä.

Vierailija
74/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vapaus on enemmänkin tunne kuin se konkreettinen vapaus elää ilman velvoitteita ja aikatauluja.

Tunne tulee siitä kun oikeasti ei tarvitse huolehtia kuin lapsista ja itsestään.

Vierailija
75/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti on katkerat naiset alapeukuttamassa kun eihän se käy päinsä että mies olisi tyytyväinen ilman naista :D hupaisaa.

Vierailija
76/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Ahaa, eli se että se vaan on niin kivaa lapsellisesti naljailla tyyliin lällällää minäpäs en sinua tarvitse? Ei mitään järkevää syytä.

Vierailija
77/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naimisissa, lapset aikuisia. Parisuhde on hyvä, en ole tilivelvollinen miehelleni eikä hän minulle. Harrastetaan paljon yhdessä, meillä on mukavaa. Ollaan myös paljon itekseen ja kuljetaan kumpikin yksistäänkin koska kaipaamme myös sitä yksinoloa. Eli olen onnellinen juuri näin.

En saanut aloituksesta kuvaa etteikö miehen kanssa voisi olla onnellinen.

No mä käsitin että aloituksen tarkoitus oli saada keskustelua aikaan kuinka kukin on onnellinen. Ap kertoo omasta elostaan tyytyväisenä ja mä kerroin omasta. Ei tässä mitään vastakkainasettelua ole.

Vierailija
78/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jonka kanssa elän parisuhteen kaltaisessa tilassa, niin suhde onnistuu hyvin. Keskustelemme kehittävästi alastamme, lapsista. Läheisyyden ja seksin suhteen kummatkin tyytyväisiä. Saan elää sellaista elämää kuin haluan. Yksinhuoltaja olen myös.

Vierailija
79/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin muttei siinä vastauksessakaan ollut järkeä. Oli vain niin kivaa yhdessä. Sekö sitten menee kuitenkin sen yli että haluaa olla yksin. Yhtä miestä tunnusti käyttäneensä ainoastaan hyväksi palvelusmielessä.

Toivottavasti kyse ei ole minusta, kun tuohon suuntaan on vähän mennyt.

Luulin/toivoin etten olisi kuin kaikki muut ja että suhteeni olisivat erityisiä.

Ei ollut.

MiesYSTÄVÄ olis niiiiiin kova juttu.

Vierailija
80/106 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut tuolla väärinkäsittämisellä sinua, vaan yleisesti muitakin vastaajia, joilla menee aloittajan pointti iloisesti ohi. Kyllä lapsista on enemmän huolta ja vastuuta kuin aikuisesta ihmisestä, tottakai ja kukaan ei ole muuta väittänytkään. Pointti on siinä, että jos kumppanista ei ole jakamaan vastuuta suht tasaisesti ja hän asettaa vielä kaikenlaista muuta huolta ja vaivaa elämään, on paljon helpompi huolehtia yksinään niistä lapsista.

Itseltäni ja monilta muilta on mennyt usko siihen, että voisi löytyä sellainen parisuhde, jossa se kumppani todella olisi se paras ystävä, kuten sillä miehellä, joka tänne kertoi ihanasta parisuhteestaan. Kaikille sellaista vaan ei tule kohdalle ja elämästä voi nauttia ilmankin ja olla onnellinen, eikä ole pakko tuhlata aikaa sellaisen tavoitteluun. Myös niin ne täydellisetkin parisuhteet usein kosahtaa johonkin. Mulla on ollut ihan hyviä parisuhteita, silti koen, että on helpompaa olla yksin lasten kanssa. Ehkä eläkkeellä on aikaa ja energiaa vilkuilla miehiä, mutta menee ne eläkepäivät ilmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi