Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua on ahdisteltu?

Vierailija
26.04.2023 |

Kysymys otsikossa! Uskalsitko tehdä asialle mitään?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä reilun 30 vuoden aikana saanut kokea kaikenlaista, mutta uutena ilmiönä on tullut ala-asteikäisten poikien harjoittama 4hdistelu.

Tänä kesänä istuin puiston penkillä hellepäivänä ja yllättäen viereeni istui joku 12-v leuhka pojankloppi, joka kehui mua seksikkääksi ja pyysi puhelinnumeroa ja sometilejä. Edessäni seisoi myös tämän pojan "hovi", ainakin 5 muuta samanikäistä poikaa, jotka uhosivat, että eivät päästä mua pois ennenkuin annan "Veetille" numeroni ja jaan sometilini. Nauroin, sanoin olevani hänen äitini ikäinen ellen vanhempikin ja yritin paeta. Silloin nämä mua päätä lyhyemmät pojat kävivät muhun käsiksi ja yllätyin voimasta. Kopeloivat siinä samalla. Riuhtaisin lopulta itseni irti ja sain kuulla olevani h**ra. Tilanteella oli paljon silminnäkijöitä, mutta kukaan ei puuttunut asiaan.

Ja ennen kuin joku tulee viisastelemaan: aivan kantiksia olivat.

Vierailija
62/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottokeskus naapurustossa. Kauppamatkalla käväisin ja siinä sivussa miesjoukkio alkoi huutamaan hävyttömyyksiä ja yksi näistä miehistä lähti seuraamaan minua kaupan oville. Olin jo kaupassa etsimässä vartijaa paikalle, mutta onneksi tuo mies tajusi perääntyä. En ole uskaltanut enää yksin kaupoille tapahtuneen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin hississä n. 60-vuotias nainen puristi takapuolesta, poistuin tilanteesta sanomatta mitään heti kerrokseni kohdalla. Vuosia tuosta aikaa mutta silti elävästi muistan tilanteen

Vierailija
64/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen niin kaunis, että minua ahdistellaan päivittäin monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi