Isä kuoli maanantaina ja nyt veli sitten kilahti tänään
Mihinkään yhteystyöhön ei suostu. Tänään saatiin vaivoin sovittua ja tilattua hautajaispaketti. Veli oli kutsuttu keskustelemaan ja selvittämään yhdessä asioita ja sopimaan hautajaisista mutta ilmoitti ettei semmosen asian takia viitsi tulla. Sitten räjähti ja alkoi syyttämään solvauksia ääniviesteillä perikunnan Whatsapp ryhmään. Saatiin kuitenkin sovittua hyvin vaivoin hautajaisasiat.
Aikoo hakea ulkopuolisen pesänselvittäjän joka on hänen oikeus mutta sen kustannukset joutuu maksamaan yksin kun perikunnan tilille ei jää rahaa hautajaisten jälkeen.
Minä olen kieltäytynyt perinnöstä enkä lakipuhelimen mukaan ole enää perikunnan osakas. Siskoni aikoo kanssa kieltäytyä ja paperityöt jää veljeni hoidettavaksi.
Sai aikaan semmosen solmun että oksat pois. Hoitakoon itse loppuun kun epäilee jokaista pilkun paikkaa.
Osasin tuota odottaa. Hänellä on antisosiaalinen persoonallisuushäiriö ja arvasin ihan oikein että hän tulee olemaan iso ongelma kun asiat lähtevät etenemään.
Suree toki ja se purkautuu kaikessa vastahankaan soutamisena.
Perintöä ei ole tulossa. Isä oli köyhä.
Kommentit (22)
Mutta eihän kellään enää ole mitään ongelmaa. Te kieltäydyitte ja veli saa kaiken. Ulkopuolinen pesänselvittäjä hoitaa paperiasiat. Helppo nakki.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Epäsosiaalinen_persoonallisuus