Minkälainen mielikuva sinulle tulee naisesta, joka käyttää L-kokoisia vaatteita?
Olen joutunut myöntämään, että vaatekokoni on nykyään L. Melko järkyttävää. Olen siis L-nainen. Mitat 162/65. Raskauskiloja pudottelen.
Kommentit (13)
175cm ja 65kg
ja mielestäni näytän ihan normaalilta
Leveä lantio ja isot rinnat. Ihmettelen vaan vaaterekeillä kun monissa vaatteissa isoin koko on XL (esim t-paidat) niin niitä ei sitten kovin iso ihminen ostele. Ei me nyt oikeasti niin isoja olla, eihän ;)
että jos ei ole ihan virheetön vartalo ei kannata laittaa " periaatteessa" sopivaa M-kokoa vaan suosiolla L. Mittani eivät ole muuttuneet mihinkään viimeisen 10v aikana, mutta silti olen siirtynyt M- koosta ällään.
176 cm ja 65 kg. Tietty riippuu vaattestakin.
Ite oon alipainonen ja yritän parhaani mukaan saada lisää painoa ja kuitenkin käytän M-kokoa miltei kaikissa merkeissä.
Mun mies käyttää L koon (miesten)vaatteita.
veljeni, joka 200 cm, on käytettävä XL< paitoja vaikka äärimmäisen hoikka onkin, ei riitä hihojen pituudet muuten.
ja lantio aika leveä. tiimalasi-mallia.
Ihan mukavuus syistä tosin. Tykkään väljistä vaatteista. Inhoan tiukkoja kuteita.
Vaikka samanlainen kuin itse olen. Eli 174cm/58kg ja housuista menee esim. koko 36 tai tuumakoko 28. Joistakin yläosista taas sopivin on
koko L, toisista voi olla vaikka S. Riippuu aika paljon vaatteen valmistajasta ja mallista.
L kokoa yleensa kaytan tai sit 38-40 . Taitaa tosiaan nykyinen Large olla entinen Medium.
En pida itseani mitenkaan eritysen isona (en kylla miten pienenakaan :-), ja ihmettelen mita oikeasi isokokoiset kayttaa.
Jos on tiimalasivartalo normaalipainoisella ja -mittaisella naisella, niin L-koko on ihan passeli.