Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-poikani ilmoitti että tyttöystävänsä on raskaana! Ei luoja..

Vierailija
26.04.2023 |

Poika oli tosi omituinen ja poissaoleva, ja nyt vihdoin sai kakistettua että tyttöystävä oli tehnyt positiivisen raskaustestin! En tiedä mitä tehdä. Nuoret eivät ole vielä valmiita vanhemmaksi. Voimmeko puhua tytölle järkeä että tekisi abortin? En tunne tytön vanhempia, poika epäili ettei tyttö ole uskaltanut kertoa asiasta kotona, vaikka väitti tehneensä niin.

Nyt tarvitsen neuvoja ja kokemuksia. Olen hermoromahduksen partaalla.

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelet poikaa hyvästä suorituksesta. Sitten hanki tytön vanhempien yhteystiedot, soita ja lupaa korvata aborttikulut.

Paljonkos ne kulut Suomessa alaikäisen abortille olikaan? 3,50€ bussilippuun?

Tytön vanhemmat varmaan huonoja ihmisiä, sellaisille sossun asiakkaille kelpaa vain ilmainen abortti. Pahimmassa tapauksessa ovat laskeneet että tytön lapsi tuo lapsilisiä ym. lisärahaa myös vanhempien käyttöön

Pelkkä olettamus. Minä olen myös sellainen "huono vanhempi" Olen pitkälle koulutettu nainen, samoin mieheni. Nuori tyttö tuli raskaaksi. Ei meistä kukaan ole yhteiskunnan elätti. Lapsenlapset ovat tärkeimpiä eikä ole aborttiin tarvinnut mennä bussilla vaan synnyttämään upouudella Mersulla. Lapset ovat ihania ja rakkaus ei maksa mitään.

Vierailija
122/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut minkä ikäinen tyttö oli. Jos tytöstä on äidiksi, ja saa oman perheensä tuen, niin se on plussaa.

Ja sun poikasi,  hälle jää sitten elatusmaksut, jos tunnustaa lapsen, siis jos tunnustaa.

Mutta en sano juuta enkä jaata, jokainen ratkaisee itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomannut minkä ikäinen tyttö oli. Jos tytöstä on äidiksi, ja saa oman perheensä tuen, niin se on plussaa.

Ja sun poikasi,  hälle jää sitten elatusmaksut, jos tunnustaa lapsen, siis jos tunnustaa.

Jos ei tunnusta, äiti voi vaatia isyyden selvitystä oikeusteitse.

Vierailija
124/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunnusta, äiti voi vaatia isyyden selvitystä oikeusteitse.

No ei kai tuollaista tee kukaan normaali ihminen.

Vierailija
125/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalle selväksi että turpaan tulee jos ei hoida velvollisuuksiaan.

eli koko nuoruus jää 16 vuotiaalla elämättä, sitten kiikkutuolissa valitetaan, toiset teki sitä ja tätä ja minä vain vaihdoin vaippoja ja päivystin kotona

Vierailija
126/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta nuorempi se tyttöystävä on 3, 4, 5 ???

Vierailija
127/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä enää muuta voi kuin alkaa halpaa vuokrayksiötä etsimään nuorelle parille ja kirppikseltä vauvanrattaat yms.

Tämä voi olla muuten tosi juttu, wuosia sitten muistan muuten että kevari-iässä luokkalaiseni pääsi ampumaan maaliin. Miten teinit joilla ei ole vielä edes tuloja voi edes ostaa mitään tuohon soppaan, vai alkaako vanhemmat maksamaan kaiken?

Vierailija
128/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lasun ja yhteys myös kouluun. Sitten olisi vakavan keskustelun paikka nuorten kanssa ja olisi hyvä myös pitää hetken taukoa seurustelusta

Vierailija
129/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olisin saanut lapsen edes tuolloin.

T. 36v, lapseton.

Vierailija
130/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on saanut pesää. Onnea hänelle!

Vierailija
131/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelet poikaa hyvästä suorituksesta. Sitten hanki tytön vanhempien yhteystiedot, soita ja lupaa korvata aborttikulut.

Paljonkos ne kulut Suomessa alaikäisen abortille olikaan? 3,50€ bussilippuun?

Tytön vanhemmat varmaan huonoja ihmisiä, sellaisille sossun asiakkaille kelpaa vain ilmainen abortti. Pahimmassa tapauksessa ovat laskeneet että tytön lapsi tuo lapsilisiä ym. lisärahaa myös vanhempien käyttöön

Pelkkä olettamus. Minä olen myös sellainen "huono vanhempi" Olen pitkälle koulutettu nainen, samoin mieheni. Nuori tyttö tuli raskaaksi. Ei meistä kukaan ole yhteiskunnan elätti. Lapsenlapset ovat tärkeimpiä eikä ole aborttiin tarvinnut mennä bussilla vaan synnyttämään upouudella Mersulla. Lapset ovat ihania ja rakkaus ei maksa mitään.

Tämä. Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Lapsen lapsella vasta tulee olemaan vaikeat ajat. "Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times."

Vierailija
132/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on saanut pesää. Onnea hänelle!

Unohti emä neuvoa parittelemaan persettä.

Vierailija
133/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva isä etsii työpaikan että voi elättää perheen. Äityliini alkaa laskea hankittavia asioita kuten vaunut, sänky, vaatteet vauvalle ja miettii mistä edullisesti saa hankittua.

Sitten kaikki elävät yhtä onnen vaaleanpunaista hattarapilveä elämänsä loppuun saakka.

Vierailija
134/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli koko nuoruus jää 16 vuotiaalla elämättä, sitten kiikkutuolissa valitetaan, toiset teki sitä ja tätä ja minä vain vaihdoin vaippoja ja päivystin kotona

Kyllä lapsen hoitaminen on mielekkäämpää kuin viinan kittaaminen ja örveltäminen.

Lisäksi nuorena jaksaa aivan toiseen malliin, kuin he jotka hankkivat lapsen yli kolmekymppisenä ja uupuvat siihen.

Vierailija
135/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin lasun ja yhteys myös kouluun. Sitten olisi vakavan keskustelun paikka nuorten kanssa ja olisi hyvä myös pitää hetken taukoa seurustelusta

Mitä hemmettiä koulukin tähän pitää sotkea? Varsinkin kun kyse on toisen asteen koulusta? Ammattikoulun sähköasentajaopea varmaan kiinnostaa ihan hitosti, että opiskelija pisti jonkun paksuksi.

Vierailija
136/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipitäisi mennä sörkkimään kikkelillä mihin sattuu, nyt on jo myöhäistä. Olisit opettanut sen edes pojallesi.

Vierailija
137/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva isä etsii työpaikan että voi elättää perheen. Äityliini alkaa laskea hankittavia asioita kuten vaunut, sänky, vaatteet vauvalle ja miettii mistä edullisesti saa hankittua.

Sitten kaikki elävät yhtä onnen vaaleanpunaista hattarapilveä elämänsä loppuun saakka.

"Etsii työpaikan". Ei töitä saa edes alalle koulutetut, saati kouluttamattomat vauvat.

Vierailija
138/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen satu tänään.

Ja tosi huono sellainen 🤮

Kyllä teiniraskauksia on, mun koulukaverillekin kävi niin.

Vierailija
139/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen satu tänään.

Ja tosi huono sellainen 🤮

Kyllä teiniraskauksia on, mun koulukaverillekin kävi niin.

Tälle 5-vuotiaallekin kävi niin:

https://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Vierailija
140/151 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsen hoitaminen on mielekkäämpää kuin viinan kittaaminen ja örveltäminen.

Lisäksi nuorena jaksaa aivan toiseen malliin, kuin he jotka hankkivat lapsen yli kolmekymppisenä ja uupuvat siihen.

Tämä. Ei ole epäitsekästä syytä lisääntyä. Pahempaa oma kärsimys siitä ettei lisääntynyt kuin lapsen kärsimys siitä että lisääntyi.

Vanha koira ei opi enää uusia temppuja. Siksi nuorena kannattaa liikakansoittaa eikä opiskella. Ihminen on myös nuorempana fiksumpi ja kypsempi kuin vanhempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän