Paljonko maksaisitte kullatusta hampurilaisesta?
Teen itse sellaisia tarvittaessa, täytteeksi saa esim Angus härkää, Wagyu härkää, tryffeleitä, kaviaaria, luuydintä ja viiriäisen munia. Tarjoillaan tarvittaessa loistoluokan shamppanjan tai konjakin kera.
Voin kullat myös perushamppareita.
Kommentit (29)
Ei kyllä mun arjessa mikään hamppari ole luksusta
shampanjaa haen Virosta
Konjakki on juomakelvotonta
Mäkkäristä saan hamppiksen ja voin suihkauttaa kaapista kultaa päälle
PS: tollaiset mukahienoudet on menneen talven lumia. Pitää olla kunnon ruokaa eikä turhia konstailuja. Ja hinta laatu suhteen pitää olla loistava, muuten kukaan ei jatkossa syö ulkona. Etenkään päteäkseen.
Olen syönyt Harrodsin iltapäiväteellä leivoksen, jossa oli lehtikultakoriste. Maussa oli pieni metallinen sävy, mutta mitään varsinaista lisäarvoa kulta ei ruokaan tai iltapäiväteehen tuonut. Paras osuus iltapäiväteekokemuksesta oli kiva ja ammattitaitoinen tarjoilija, joka osasi jopa pari sanaa suomea.
Kullan ravintoarvo on nolla ja maku ei hyvä. Miksi pitää perseillä jollain kullituksilla?
Olen syönyt Dubaissa. En muista paljonko maksoi.
Olen syönyt kobe-burgerin oli hintaluokkaa 50€
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt Dubaissa. En muista paljonko maksoi.
Et varmaan, kun joku sheikki maksoi. Se sheikki, jolle olit ennen sitä kullattua hampurilaista port-a-potty. Ensin paskaa ja sitten kultaa, nami nami.
En tiedä mutta huhujen mukaan joistain "pitsaenricoista" voi saada kullitetun pitsan tai kebben mähmäkastikkeella ihan normihintaan.