En tajua miten menkkarättien ostaminen on niin vaikeaa
Vuosikausien tuska menkkarättien oston kanssa ja mikä häpeä! Häpeä on niin kova ja ylitsepääsemätön. Mieskassaa välttelen enkä koskaan mene kassalle menkkarättien kanssa jos kassamyyjänä on mies. Onneksi nykyään menkkarätit ja sheiverit sun muut voi luojan kiitos tilata netistä! Miten te muut naiset kehtaatte?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että nykyäänkin vielä kuukautisia häpeillään.
Olen sitä sukupolvea, jonka ostamat kuukautissiteet kioskin myyjä sujautti vaivihkaa ruskeaan paperipussiin, ettei vain kenellekään näkyisi, mitä olin ostanut. Hyvä kun uskallettiin siinä kioskin luukulla edes sanoa ääneen, että ostaisin paketin siteitä.Luulin, että noista ajoista olisi jo tultu eteenpäin.
Kyllä ollaankin, palstaKeijot häpeilevät naisten siteitä ja kuukautisia, eivät naiset.
Huvittavin puoli asiassa on että miehistäkin on noloa ostaa siteitä tyttärilleen tai vaimolleen.
Älkää sitten ostako, tyttärelle voi ojentaa rahat kouraan ja pyytää ostamaan itse. Ei miehiä pakoteta niitä ostamaan. Outoa kyllä miten niin luonnollinen asia yritetään TAAS tehdä naisille häpeän aiheeksi, se juna meni jo Keijot.
Nainen on kuukautisten aikana saastainen, haisten ja tuhrien verellä paikkoja. olen pari kertaa unisex vessassa nähnyt vessanpöntön istuirenkaassa, kannessa verta mistä osa oli tullut naisen sormista, yököttävintä oli kun wc paperi telineessä oli verinen sormenjälki ja bideesuihkun letkussa. Kun hätä oli kova tein kyllä tarpeeni mutta pesin käteni kaksi kertaa ja avasin vessan ovenkin käsipyyhepaperilla.
Junassa näkee välillä penkkejä joissa on veriläiskä juuri sillä kohdalla jolla naisen vagina on istuessa. Tätä kyllä ihmettelen. Miksei penkeissä ole irrotettavia vaihdettavia päällisiä. Sillä ne ovat kyllä varmasti nykyisellään saastaisimpia julkisista paikoista.
Voi sentään kun Keijoa nyt keljuttaa naiset. Mene Keijo hoitoon.
Suosittelen rationaalisempaa ajattelutapaa kaupassakäynnille. Ajattelee että ostaa kaupasta tarvittavia tuotteita. Ei mitenkään syvällisemmin. Tuote 1 on maito, tuote 2 on tomaattirasia, tuote 3 on kuukautissiteet.
Tuotteet asetetaan kassalle ja suoritetaan maksu. Se kaupan myyjä ajattelee suunnilleen tällä samalla tavalla. Ei ole tunteita tässä pelissä. Tää voi auttaa. Kannattaa kokeilla jos asia on oikea ongelma.