En tajua miten menkkarättien ostaminen on niin vaikeaa
Vuosikausien tuska menkkarättien oston kanssa ja mikä häpeä! Häpeä on niin kova ja ylitsepääsemätön. Mieskassaa välttelen enkä koskaan mene kassalle menkkarättien kanssa jos kassamyyjänä on mies. Onneksi nykyään menkkarätit ja sheiverit sun muut voi luojan kiitos tilata netistä! Miten te muut naiset kehtaatte?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Terveysalalla työskentelevän luulisi tietävän ettei ns. immenkalvo umpinainen ole. Neitovuosina tampoonit onnistuivat ihan hyvin.
Tiedän, mutta riippuu rakenteesta. Toisilla tiukempi kuin toisilla. Itselläni oli todella tiukat paikat ja on edelleen lastenkin jälkeen. En olisi edes halunnut laittaa mitään sisälleni ennen kuin poikaystäväni homman hoiti, kun olin 17v. Verta tiputteli pari päivää.
N43
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ostaa tyttärelle. Tamponien ostaminen ei hävetä. Aikuinen nainen käyttää niitä ja pysyy paikat siistinä. Mutta se sotkuläystäkkeiden ostaminen... Ahistaa, kun pitää tyttärelle ostaa. Joku vielä luulee, että itselleni sellainen lähmävaippoja ostaisin.
Seksin harrastaminen ei ole susta sitten noloa, vai? 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ostaa tyttärelle. Tamponien ostaminen ei hävetä. Aikuinen nainen käyttää niitä ja pysyy paikat siistinä. Mutta se sotkuläystäkkeiden ostaminen... Ahistaa, kun pitää tyttärelle ostaa. Joku vielä luulee, että itselleni sellainen lähmävaippoja ostaisin.
Ai kauheeta ja synnyttämäänkin olet vielä joutunut!! JaxuHali!!
Juu ja vedin tortut siinä ponnistaessani. Mutta siltikin käytän tamponia. En keksi, mitä tekemistä synnyttämisellä on sen kanssa, että siteet on mielestäni ällöjä. Olen terveysalalla töissä ja edelleenkin siteet on ällöjä. Ne on vain pakollinen paha neitsyille.
Mitä helvettiä te siellä hoitoalalla vedätte??
No eihän tuo vastaaja hoitoalalla olekkaan.
Mistä sinä sen tiedät?
P.s. olekaan-sanaan tulee vain yksi k-kirjain
Sitä vaan en ymmärrä enkä saanut vastausta, että nainen ei mitenkään voisi ällötä siteitä? Tai ei varsinkaan hoitoalalla oleva? Jotkut meillä ällöää mätää tai kuka mitäkin, vaikka hoitoalalla ollaankin. Miksi naisten pitäisi ollaa pelkkää maailmaa syleilevää kukkaa ja hattaraa? Ei voi olla nainen, jos tykkää vain tamponeista ja ällöää sitetiä? Öh, mikä logiikka?
N43
Ei minua ole ikinä hävettänyt ostaa tamponeja. Ei edes teininä.
On vaikea ymmärtää, miksi pitäisi hävetä kun kuukautiset kuuluvat tähän kehoon ja elämään. En minä ole niitä keksinyt tai valinnut.
Mieti realistiset vaihtoehdot: Varastaisitko suojat? Eikö se olisi paljon nolompaa, olla varas?
Olet käyttämättä, verinen ja sotkeva? Sekö ei sitten nolottaisi? Vai askartelet niitä itse ja peseskelet sitten niitä?
Kestositeet eivät ole noloja jos toimivat, mutta minä en halua käyttää menkkoihini yhtään enempää aikaa tai energiaa kuin on pakko.
Tampaxit saan ruokakaupassa käydessä ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin harrastaminen ei ole susta sitten noloa, vai? 0/5
Miksi olisi? Miten side ja seksi liittyy toisiinsa? Ja edelleenkin tamponi on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Olemme aikuisia. Oletko se sama, joka häpeää vessapaperin ostoa?
no hyi. eihän naiset käy kakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja vedin tortut siinä ponnistaessani. Mutta siltikin käytän tamponia. En keksi, mitä tekemistä synnyttämisellä on sen kanssa, että siteet on mielestäni ällöjä. Olen terveysalalla töissä ja edelleenkin siteet on ällöjä. Ne on vain pakollinen paha neitsyille.
Mitä helvettiä te siellä hoitoalalla vedätte??
No eihän tuo vastaaja hoitoalalla olekkaan.
Mistä sinä sen tiedät?
P.s. olekaan-sanaan tulee vain yksi k-kirjain
Vihreät. olekkaan-sanaan tuleekin 2 k-kirjainta
Haluatko mielummin kulkea veret perseessä kaikkien nähden? Voit niinkin toki tehdä jos tahdot. Hauskaa että mieheni käy meillä useammin kaupassa ja ostaa ihan sujuvasti tulpat ja siteet nolostelematta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole ikinä hävettänyt ostaa tamponeja. Ei edes teininä.
On vaikea ymmärtää, miksi pitäisi hävetä kun kuukautiset kuuluvat tähän kehoon ja elämään. En minä ole niitä keksinyt tai valinnut.
Mieti realistiset vaihtoehdot: Varastaisitko suojat? Eikö se olisi paljon nolompaa, olla varas?
Olet käyttämättä, verinen ja sotkeva? Sekö ei sitten nolottaisi? Vai askartelet niitä itse ja peseskelet sitten niitä?
Kestositeet eivät ole noloja jos toimivat, mutta minä en halua käyttää menkkoihini yhtään enempää aikaa tai energiaa kuin on pakko.
Tampaxit saan ruokakaupassa käydessä ja se siitä.
En ole sen jälkeen käynyt kaupan menkkahyllyllä kun viereen tuli miesasiakas joka veetuili mun märälle perälle. Ei naurattanut siinä kivuissa ja säryissä. Onneksi menkkatarvikkeet voi tilata netistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko mielummin kulkea veret perseessä kaikkien nähden? Voit niinkin toki tehdä jos tahdot. Hauskaa että mieheni käy meillä useammin kaupassa ja ostaa ihan sujuvasti tulpat ja siteet nolostelematta ollenkaan.
Tulpat? En käy missään vaan tilaan kaikki kotiinkuljetuksella ja kotona teen etätöitä joten ei ole ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Isken vaan sen ylipehmeän paketin kassalle ja annan sen mennä liukuhihnalla. Sitten miesmyyjä näprtää sormillaan sitä pakkausta, yleensä joku nörtti. Onhan se vähän kiusallista ja kammottavaa.
Et arvaakaan kuinka ärsytti nuorena jätkänä hyllyttää akkojen siteitä ja tamppooneja hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies. MIKSI te vastaatte näihin provoihin?
Ap on nainen ja parhaillaan menkkaisena makaan sohvalla. Miksi et tajua että inhoan verta, menkkoja ja häpeän suuresti tätä paskaa minkä naisena joudun käymään läpi.
Puhu (terveys)siteistä tai kuukautissuojista niin asia ei tunnukaan enää kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveysalalla.. Jeah right.
Se on työkkarin pakkokouluttama lähäri
Vierailija kirjoitti:
En mene mieskassalle jos ostan alushousuja tai rintaliivejä.
Mieskassat ovat vaikeita ja välttelen niillä asioimista. Jätän vaikka ostamatta jos kassamyyjä on mies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeät sukupuoltasi ja fysiologiaasi? Pitäiskö sun puhua jonkun ammattiauttajan kanssa tuosta.
Ärsyttää kaikki paska jonka naisena joutuu käymään tahtomattaan. Inhoan verta ja menkkarättejä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Isken vaan sen ylipehmeän paketin kassalle ja annan sen mennä liukuhihnalla. Sitten miesmyyjä näprtää sormillaan sitä pakkausta, yleensä joku nörtti. Onhan se vähän kiusallista ja kammottavaa.
Just noin, eihän tuollaisia miesmyyjän sormin näpräämiä siteitä voi nainen käyttää.
Mä en sit taas ikinä muista ostaa siteitä kaupasta. Siis oikeasti ikinä.
Naiseuden häpäisemistä, ihan perus.