PS:n ministerit tulevat olemaan Soinin mukaan: Purra, Puisto, Meri, Tavio, Halla-aho, Huhtasaari ainakin
Soini sanoo, että Sebastian Tynkkynen ja Mauri Peltokangas pitäisi valita ministereiksi (koska kuuluvat puheenjohtajistoon), mutta Purra ei valitse heitä.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Sakari Puisto Filosofian tohtori/Fysiikka, Tavio Lakimies, Purra itse valtiotieteiden maisteri, mestari itse filosofian tohtori, Lasura, kasvatustieteiden maisteri/erityisopettaja, on siellä joku pastpri/yhteiskuntatieteiden tohtori, Leerna Meri, varatuomari, Keskisarja , Filosofian tohtori/historioitsija, sotilasalaa edustaa everstiluti evp, Sami Savio DI/Ekonomi, DI, Lulu Ranne, kyllä persuissa riittää nk koulunkäyneitä
Liikuttavaa, kun elämänkoulupersu brassailee näillä titteleillä. Yleensä poliitikot ovat koulutettuja ihmisiä. Ihan joka puolueessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakari Puisto Filosofian tohtori/Fysiikka, Tavio Lakimies, Purra itse valtiotieteiden maisteri, mestari itse filosofian tohtori, Lasura, kasvatustieteiden maisteri/erityisopettaja, on siellä joku pastpri/yhteiskuntatieteiden tohtori, Leerna Meri, varatuomari, Keskisarja , Filosofian tohtori/historioitsija, sotilasalaa edustaa everstiluti evp, Sami Savio DI/Ekonomi, DI, Lulu Ranne, kyllä persuissa riittää nk koulunkäyneitä
Eivät ole kaupan kassoja kuten viherkommarit ovat.
Purra on kyllä ollut Mäkkärin kassalla. Onko hänkin kassatyttö?
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta miksi ministeriksi Huhtasaaren kaltaisen hörhön muka voi pistää?
Joku Taapero eikun Paatero on nyt ollut kuntaministeri. En tiedä mitä sellainen tekee; eipä ole paljon aikaansaannoksista kuulunut. Ehkä siinä voisi olla Huhtasaarelle sopiva pesti?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Anna Kontula on yhteiskuntatieteiden tohtori. Kun arvostat niin paljon tohtoreita, arvostat kai myös häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari kuuluu olevan niin idioootti, joten häntä ei voi valita.
Totta. Silti olisi parempi opetusministeri kuin Li Andersson.
Andersson oli harvinaisen pätevä opetusministeri.
Veikkaan, että vuosikymmenten päästä Marinin hallituksen parhaana aikaansaannoksena pidetäänkin oppivelvollisuuden pidentämistä. Ei se tietenkään pelkästään Anderssonin aikaansaannos ollut.
Kunhan nyt ei Orpo leikkausinnossaan menisi sössimään sitäkin, kuten Sipilä teki ammatilliselle koulutukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Anna Kontula on yhteiskuntatieteiden tohtori. Kun arvostat niin paljon tohtoreita, arvostat kai myös häntä?
Kokoomus on mädättäjä puolue http://www.friatider.se
Kenestä tulee hassun kävelyn ministeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto että on polleana tuo Soini. Ei voi katsoa Jälkiviisaita enää kun on siinä.
Siinä Persuille ensimmäinen kohta mistä leikata YLE-menoja.
Jälkiviisaat ei ole ollut vuosiin enää katsomisen arvoiset. Muistan kun oli Kalle Isokallio ja syyttäjä Ritva Santavuori viisastelemassa, niin ne ajat olivat eri luokkaa.
Nykyisen voi lopettaa eikä tuu ikävä.
Ja paha virhe oli ottaa Soini, jota ei voi katsoa saati kuunnella.Yhden tosiasian Soini sano hiljattain. Perussuomalaiset kuuluvat keskustaan , eivät oikeistoon. Niinhän ne ps:n äänestäjätkin kokevat ja arvokartta näytti saman, että Ps kuuluu keskustaan.
Kokoomus oli selvästi oikealla.
Samanlainen "keskusta"puolue kuin keskusta oli Sipilän aikaan. Ajaa kokoomuksesta oikealta ohi.
Muutenkin tuntuu, että Purralla on nyt niin kova hinku päästä hallitukseen, että luopuu mista tahansa persujen periaatteista. Ihan kuten Soini aikoinaan; oma ministerinpesti oli se tärkein asia. Se ero tilanteessa ehkä, että persuilla on tällä kertaa heittää muiksi ministereiksi vähän kokeneempaa kaartia kuin viimeksi.
Orpon puolesta kyllä hävettää. 2017 oli niin olevinaan liian erilainen arvopohja perussuomalaisten kanssa, ettei voida jatkaa samassa hallituksessa. Nyt puolue on puheenjohtajan vaihdoksesta huolimatta ihan se sama, ja kelpaa kyllä, kun päästään näyttämään demareille pitkää nenää. Purrahan nimenomaan Halla-ahon Scriptasta inspiroituneena kääntyi persuksi.
Vierailija kirjoitti:
Puisto on sivistynyt ja yhteistyökykyinen tyyppi, toivottavasti saa salkun, jos PS menee hallitukseen.
Kokoomukselta ainakin Orpo, Valtonen ja Häkkänen.
Häkkänen on varsinainen nuoleskelija. En ymmärrä, miten savolaiset häntä äänestivät, kun ei välitä maakunnan asioista pätkääkään. Luihun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa, kun elämänkoulupersu brassailee näillä titteleillä. Yleensä poliitikot ovat koulutettuja ihmisiä. Ihan joka puolueessa.
En ole persu (vaan vassari), mutta on se tällä kertaa niin, että koulutetummasta päästä persut on paljon fiksumpia kuin kokoomuslaiset. Kokoomuksessa on broilereita, joiden koulu on mennyt heikohkoilla arvosanoilla (ehkä aika kulunut biletykseen) ja sen jälkeen joten kuten raavittu se maisterin tai ekonomin tutkinto kasaan. Persut ensin eläneet politiikan ulkopuolista elämää ja kouluttautuneet.
On siellä sitten tietysti ihan duunareitakin, mutta se on hyvä vain että on monipuolisesti erilaista väkeä. Kokoomuksesta paistaa niin usein silkka tietämättömyys, kun tavisduunarien asioista on kysymys. Vaikka nyt tuo Orpon luulo, että työttömyys on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-Ahosta sisäministeri on toiveeni
Ei kai "Halal-aho" voi olla ministeri rikostuomioiden takia?
Vihervassareilta saatu "rikostuomio" on meriitti.
Vähän sama kuin Risto Rytin tuomio aikoinaan.
jo on ex,ex, ex pelle antaa haastatteluja tyhmä viher punikki toimittaja kuvittelee saavansa lööpin. tyttöset orgasmissa kun narsisti sika röhkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakari Puisto on fiksu.
Ääliö on, kun persu on.
Joku vihervasuri retku oli taas taltutettu marketissa.
Ei kai Soinilla ole enää mitään tekoa noiden mahdollisten ministerivalintojen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-Ahosta sisäministeri on toiveeni
Ei kai "Halal-aho" voi olla ministeri rikostuomioiden takia?
Vihervassareilta saatu "rikostuomio" on meriitti.
Vähän sama kuin Risto Rytin tuomio aikoinaan.
Vihervassarituomioistuin: tuomio väärästä mielipiteestä ja totuuden kertomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari kuuluu olevan niin idioootti, joten häntä ei voi valita.
Totta. Silti olisi parempi opetusministeri kuin Li Andersson.
Andersson oli harvinaisen pätevä opetusministeri.
Veikkaan, että vuosikymmenten päästä Marinin hallituksen parhaana aikaansaannoksena pidetäänkin oppivelvollisuuden pidentämistä. Ei se tietenkään pelkästään Anderssonin aikaansaannos ollut.
Kunhan nyt ei Orpo leikkausinnossaan menisi sössimään sitäkin, kuten Sipilä teki ammatilliselle koulutukselle.
Harvinaisen heikko.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on kyllä liian tollo ministerihommiin.
t. Persu (siis olen ihan oikeasti)
Samoissa fiiliksissä ja olen persu myös.
Muutenhan tuolla näyttäisi olevan oikein hyvä kattaus tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Sisäministeri: Jussi.
Eurooppaministeri: Huhtasaari
Kehitysyhteistyö: purra
Oikeus: ryydman
Valtiovarainministeri: kike Elomaa
😂
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset 4 vuotta oli kiinnostavinta politiikkaa ikinä. Suomen imagokin parani maailmalla.
Seuraavaksi on luvassa kauheinta politiikkaa ikinä. Suomen imago laskee kuin lehmänhäntä.
Tulee varmaan ennästyksellisen iso maastamuuttamisen aalto.
Ja ties mitä muita aaltoja.
Totta. Tämä on järkyttävä katastrofi ja tyhmintä mitä Suomessa voi tapahtua.
Kyllähän kristinuskon opetus koulussa pakollista onkin. Kaikille, eli muillekin kuin kristityille. Perusasiat kerrotaan joko uskonnon tai elämänkatsomustiedon yhteydessä kaikista isoista maailmanuskonnoista.