Miten riisuudut gynekologilla?
Mielenkiintoista on aina kuulla, miten paljon rutiinit gynekologikäynneillä vaihtelevat. Suuri ero on siinä, kuinka paljon yleensä pitää riisuutua. Jotkut väittävät, että yksityisellä puolella pitää riisuutua enemmän, mikä tarkoittaa siis yleensä kaikki vaatteet pois ja alasti ja julkisella puolella taas riittää vähempikin. Yksityisellä aikaa tarkastaa ja tutkia perusteellisemmin kuin julkisella vai miten se oikein menee.
Kommentit (167)
Yksityisellä käyn. Alapää paljaaksi, myös pusero oltava avattavissa/nostettavissa, kun gynari tutkii rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä oikein luin?
Koskaan en ole riisunut kun housut. Sukat (ja villasukat) jätän jalkaan, koska palelen niin pirskatin helposti. Ja ikänä ei ole ollut tarpeen esitellä mitään navan yläpuolella olevaa gynekäynnillä, kyllä se on aina ollut pelkkä kurkistus konepellin alle ja that's it.
Yksityinen puoli.
Kyllä mä olen yksityisellä myös rinnat näyttänyt ja ne on tunnusteltu.
Ikinä en ole ollut vastaanotolla alasti enkä sellaiseen suostuisikaan. Olen käynyt sekä julkisella että yksityisellä.
Pitääkö gynekologilla todellakin olla alapää paljaana, alapää paljaana.
Naurettavinta on riisua pöksyt pois sermin takana ja sitten kävellä pylly paljaana tutkimuspöydälle.
Istahtaisin mieluummin tutkimuspöydälle ja siinä riisuisin pöksyt vaikka johonkin tuolille.
Ei ole koskaan missään tarvinnut yläosaa riisua, ja miksi pitäisikään ellei ole jotain erityistä syytä. Sukat olen myös aina jättänyt, lattiat on kuitenkin kylmät ja likaiset.
Minulla on niin taita gyne, että makaan vain aloillani ja hän riisuu minut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä heittelen kappale kerrallaan vaatteet pois viehkeästi ja viettelevästi tanssien. Lopuksi pyllistän ja sanon "Siinä."
MInua ei naurattanut yhtään typerä kommenttisi.
Itse varmaan hohotit ääneesi kirjoittaessasi tuota.
Jos et osaa vastata asialliseen kysymykseen, niin pidä turpasi kiinni.
Asialliset asiat hoidetaan jossain muualla; täällä ollaan kuin Ellun kanat.
Haha juuri näin!272
Vierailija kirjoitti:
Naurettavinta on riisua pöksyt pois sermin takana ja sitten kävellä pylly paljaana tutkimuspöydälle.
Istahtaisin mieluummin tutkimuspöydälle ja siinä riisuisin pöksyt vaikka johonkin tuolille.
Itse en viitsi sotkea sitä puhdasta tutkimuspöytää likaisella housuntakamuksella. Kyllä, se on likainen, vaikka lika ei olisi näkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jospa gynet haluaa tarkastella hyllyviä selluliittipakaroita sermin taakse palattaessa 🤣.
En mitenkään. Menen sinne aina alasti. Vaatteet jätän kotiin.
Oon ollut vaan 30v papakokeessa ja siellä ei ollut mitään sermiä minkä takana riisuuntua tms. Ei muuta kun pöksyt pois siinä gynen edessä. Se oli vähän kiusallista, mutta onneksi oli naisgyne. Saisivat kyllä panostaa pieneen riisuuntumis/pukeutumistilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa gynet haluaa tarkastella hyllyviä selluliittipakaroita sermin taakse palattaessa 🤣.
Minä sulle hyllyvät pakarat näytän!
t. Ritu 150kg
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole riisunut kun housut. Sukat (ja villasukat) jätän jalkaan, koska palelen niin pirskatin helposti. Ja ikänä ei ole ollut tarpeen esitellä mitään navan yläpuolella olevaa gynekäynnillä, kyllä se on aina ollut pelkkä kurkistus konepellin alle ja that's it.
Yksityinen puoli.
Gynekologiseen tutkimukseen kuuluu aina rintojen palpointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en viitsi sotkea sitä puhdasta tutkimuspöytää likaisella housuntakamuksella. Kyllä, se on likainen, vaikka lika ei olisi näkyvää.
Ihan omaa likaa olisi. Aluspaperit vaihdetaan jokaiselle potilaalle.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut vaan 30v papakokeessa ja siellä ei ollut mitään sermiä minkä takana riisuuntua tms. Ei muuta kun pöksyt pois siinä gynen edessä. Se oli vähän kiusallista, mutta onneksi oli naisgyne. Saisivat kyllä panostaa pieneen riisuuntumis/pukeutumistilaan.
Miksi? Joka tapauksessahan gyne näkee sinun pimperosi paljaana.
Jossain piti muistaakseni kokonaan riisuutua. En muista missä ja ihmettelin kovasti sellaista, kun vain alapäätä kuitenkin tongitaan. Tosi noloa. Olisi jo tarpeeksi pelkästään se alapään paljastaminen. Jos menee johonkin ilmaistarkastukseen, niin siinä kopeloidaan yläpäätäkin, jolloin ymmärrettävästi riisutaan puseroakin. Muuten en tajua tätä nakuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Öö siinä on se vaihdettava paperikin välissä ja näin
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen puoli.
Eikö sinun gynesi koskaan tutki rintojasi?
Tai avosukkahousut, kätevää eikä tule kylmä...