Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helteet tulee taas! Miten pystytte olemaan kuumassa kämpässä?

Vierailija
25.04.2023 |

Mä vihaan näitä kuumia päiviä! Katsoin juuri lämpömittariani ja näytti että 23 astetta! Ihan hirveä helle sisällä kun tietokone ja televisiokin vielä lämmittää?!? ja nyt on vasta huhtikuu. Auttakaa! Parhaat vinkit kehiin

Kommentit (439)

Vierailija
101/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeetä.

Vierailija
102/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on kylmä. Kämpässä on just ja just 20 astetta. Käyn pihalla lämmittelemässä. Sisällä ollessa on pipo päässä, villasukat jalassa ja kaksi kerrosta vaatteita, vietän peiton alla aikani koska on kylmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

229e halvin siirrettävä ilmastointilaite mitä minä oon nähny. 

Kumma jos ei 5 vuodessa saa säästettyä,vaan jatkaa sitä kärsimistä edelleen.

Vierailija
104/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta ilmanviilennin. Pöhinä on melkoinen mutta parempi pöhinä kuin kuumuus.

Mikäs se sellainen ilmanviilennin on? En nyt jaksaisi alkaa tilaamaan työukkoja vetämään johtoja ja reikää seinään

Ei nyt ollut kyse ilmalämpöpumpusta, vaan siirettävästä ilmanviilentimestä. https://kodinkone.com/paras-siirrettava-ilmastointilaite/ katso tuolta siellä on selitetty. Ei tarvitse käytännössä tehdä muuta kuin laittaa töpseli seinään ja letku ikkunasta ulos. Itse viilennän tuollaisella olohuoneen ja 2 makuuhuonetta hyvin (kunhan ovet on auki).

Meillä on kaksi tuollaista siirrettävää ilmastointilaitetta. Toinen on makuuhuoneessa ja toinen pienemmässä olohuoneessa. Loistavia vekottimia, joiden avulla elämä helteellä on siedettävää. Kun käynnistin tuon jälkimmäisen, niin ensimmäisenä päivänä se poisti kaksi ämpärillistä vettä asunnon ilmasta. Kuivan lämmön sietää paremmin kuin kostean.

Ostin molemmat käytettynä, yhteensä rahaa paloi 150€. Hyvin käytetyt eurot.

Vierailija
105/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

229e halvin siirrettävä ilmastointilaite mitä minä oon nähny. 

Kumma jos ei 5 vuodessa saa säästettyä,vaan jatkaa sitä kärsimistä edelleen.

Samaa mieltä. Vuodessa 10 kk aikaa muuttaa omaa ympäristöä mutta muuta ei saa aikaan kuin valitusta.

Vierailija
106/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sellainen ilmanviilennin on? En nyt jaksaisi alkaa tilaamaan työukkoja vetämään johtoja ja reikää seinään

Ei nyt ollut kyse ilmalämpöpumpusta, vaan siirettävästä ilmanviilentimestä. https://kodinkone.com/paras-siirrettava-ilmastointilaite/ katso tuolta siellä on selitetty. Ei tarvitse käytännössä tehdä muuta kuin laittaa töpseli seinään ja letku ikkunasta ulos. Itse viilennän tuollaisella olohuoneen ja 2 makuuhuonetta hyvin (kunhan ovet on auki).

Meillä on kaksi tuollaista siirrettävää ilmastointilaitetta. Toinen on makuuhuoneessa ja toinen pienemmässä olohuoneessa. Loistavia vekottimia, joiden avulla elämä helteellä on siedettävää. Kun käynnistin tuon jälkimmäisen, niin ensimmäisenä päivänä se poisti kaksi ämpärillistä vettä asunnon ilmasta. Kuivan lämmön sietää paremmin kuin kostean.

Ostin molemmat käytettynä, yhteensä rahaa paloi 150€. Hyvin käytetyt eurot.

Se vain mietityttää, että kuinka meluisia ne ovat. Pystyykö niidne vieressä nukkumaan?

Vierailija
107/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! En usko!

Vierailija
108/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.

Vierailija
109/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pistää tillut jalkaa

Vierailija
110/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaupunkin vuorkamurjun, eli itsemurha-yksiön lämpötila nousee kesällä +35C ja yli , tietää mitä kansalaisten kidutus voi pahimmillaan olla. Pakoon ei pääse. Eikä se pieni pöytämallinen tuuletin auta mitään. Ei ole varaa ostaa mitään huipputuulettajia, eikä "pumppuja".

Tein näin, suihkun jälkeen en kuivannut vaan asetuin lattialle pyyhkeen päälle.  Kolmikerroksinen tuuletin maksoi 70 e, sitten oli siedettävä olo sen ääressä.  Kun oli v. 18 helteitä ja etelän puolen ikkunat siellä.

Vierailija
111/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin letku. Minä ostin Powerista halvalla pienen ilmanviilentimen. Siihen kaadetaan kylmää vettä. Voi laittaa jääpalojakin sekaan, jos haluaa.

Vierailija
112/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi

Vierailija
113/439 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kuumentunut ja paahtaa. Kun avaa ikkunan niin pahtaa lisää kuumaa, hohkaa. 

Vierailija
114/439 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.

Vierailija
115/439 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita

Vierailija
116/439 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.

Vierailija
117/439 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nukut yösi?

Vierailija
118/439 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia

Vierailija
119/439 |