Mitä jos on reikä hampaassa eikä paikkaa sitä
Pysähtyykö reiän eteneminen jos harjaa kaksi kertaa päivässä huolellisesti, lankaa ja porskuttaa suuvettä?
Kommentit (30)
Olen hammaslääkäripelkoinen köyhä työtön, enkä ole ollut hammaslääkärissä yli 20 vuoteen. Selkeästi on vaivaa, mutta en pysty menemään hammaslääkäriin juurikin pelon ja traumaattisen huonojen kokemuksien vuoksi. Toisaalta ei ole rahaakaan tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi..... mä en ymmärrä näitä ihmisiä kun ei hoideta hampaita.
Et ymmärrä sitten paljoakaan. Sinullakin on elämässäsi jotain rempallaan, mutta olet liian tyhmä ymmärtämään sitä.
Ei ole mikään rempallaan. Oletko niitä ihmisiä joka luulee että ihmisellä itsellään ei ole mitään vastuuta omasta elämästä ja terveydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi..... mä en ymmärrä näitä ihmisiä kun ei hoideta hampaita.
Et ymmärrä sitten paljoakaan. Sinullakin on elämässäsi jotain rempallaan, mutta olet liian tyhmä ymmärtämään sitä.
Ei ole mikään rempallaan. Oletko niitä ihmisiä joka luulee että ihmisellä itsellään ei ole mitään vastuuta omasta elämästä ja terveydestä?
On rempallaan. Et muuten tulisi muuten vain haukkumaan ja pätemään. Varma tapaus.
Ei ole hollywoodhymy, mutta opin, että hammaslääkärissä vähintään kerran vuodessa.
Meille suodaan vaan yhdet omat ja loput ovat keinotekoisia.
kannattaa käydä aina hammaslääkärissä jos epäilyttää/kivistelee/sattuu/koskee.
Kävin hammaslääkärissä 25 vuotta sitten ja silloin poistettiin hieman hammaskiveä ja sanottiin, että reiän alku on. Nyt kävin - taas - ja samainen alku on hampaassa. Hyvä itsehoito, tuntemus omista hampaista ja jonkinlainen tolkku tulisi jokaisella olla vs. kalenteriin katsominen.
Ensi yönä nukkuessasi CIA:n agentit asentaa sinne mikrofonin. Tai voi ne olla KGB:n ukkojakin.mieti huomenna mitä puhut.
Te ärsyttävät m ulkut sitten kuitenkin saitte minut menemään sinne lääkärille. Kiitos ja hv. Ap
Mulla hajosi vanha paikka hampaasta ja netissä luki että aika pitäisi antaa 3 viikon päähän, korkeintaan 3kk päähän. Sain 6kk päähän ja ajanvaraukseen ihmetellessäni asiaa, nainen sanoi että netissä lukevat asiat ovat valheita! Käski hakemaan apteekista itseliimattavan paikan, mutta kyllähän nyt tyhmempikin tietää, että ne itseliimattavat paikat mädättävät hampaan jos sinne väliin jää jotain bakteeria. Käski myös kysyä toisen kaupungin ajanvarauksesta "koska tuli nämä hyvinvointialueet" ja siellä voisi olla myös aikoja. Käski myös soittamaan myöhemmin uudelleen, koska silloin aikoja olisi voinut ehkä tulla??? Onko se oikeasti näin vai sainko vain yksittäisen huonon kohtelun?
Pahimmillaan reikä kasvaa niin pahaksi, että se aiheuttaa verenmyrkytyksen tai tulehduksen ja kuolet siihen. Muita seurauksia on sydänkohtaus tai aivoinfarkti.
Hammaslääkäripelkoon on saatavissa apua. Kuolemaa ei voi parantaa.