Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Vierailija kirjoitti:
Omassa koulutuksessa ei ole kehumista, mutta mullapa on korkeastikoulutettu kultainennoutaja joka on ottanut kaikki mahdolliset rokotteet.
No tämä! Olen käynyt koirakoulun maisterin papereideni päälle. Ei pitäis olla varaa irvailla alhaisesta koulutuksesta. Ja autokoulun ja uimakoulun.
Jaksatte jauhaa tästä. Rokotetta oli tarjolla myös vanhanaikainen heikennetyillä viruksilla. Ei sit sellainen kelvannut? Ette siis halunneet ottaa mitään rokotusta. Siinä se. Minä halusin ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Esim. mun vanhemmat korkeakoulutettuja, kyllä palkkatuloja, ei mt-ongelmia, ei päihdeongelmia, natiivi suomalaisia, ei ottaneet rokotetta.
Mun vanhemmat myös korkeakoulutettuja ja hyvässä asemassa työmarkkinoilla. Rokotteita ei ottaneet, koronan sairastivat lievänä nuhana noin vuosi sitten. Ikää heillä reilu 60v.
He pitivät koronaa humpuukkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut yhtäkään, koska media ei kehoittanut varsinaisesti ottamaan - jokapäiväinen hysteria mediassa taudista viittasi siihen mielestäni, että ihmiset oli saatava pelokkaiksi. Jos tälläinen on päämäärä, silloin oli mielestäni selvää, että aikeet eivät olleet rehelliset, eikä rokote hyvä.
Lisään sen vielä, että ajattelin, että ovatko viranomaiset, media jne. tosiaan niin huolissaan maailman ihmisten terveydestä, että kaikki saatava rokotettua. En saanut myöntävää vastausta ja en usko tuollaiseen hyvyyteen noiden toimijoiden toimesta, joten silloin syy tuputtaa rokotetta oli jokin muu, kuin pyyteetön hyvyys. Hirveän helppoa tehdä tälläisiäkin päätelmiä, jotka ovat melko yleispäteviä ja -yleismaailmallisia. Ei tarvitse kuin yrittää pohtia "hieman filosofisesti", ja saa vastauksia. Ei tarvitse osata virologiaa jne..
Eikä tarvitse kuin vähän googlettaa ja etsiä tietoja näiden ihmisystävien ja heidän bisneksiensä taustoista, niin saa vastauksia. Poliitikkojen korruptiokuviot ja laillisetkin taloudelliset yhteydet ovat kiinnostavaa luettavaa. Vaikkapa komission puheenjohtajan esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska kun nyt saa leimata tuolla perusteella ihmisen tuilla eläväksi, alkoholiriippuvaiseksi sekä mielenterveysongelmaiseksi. Tai ainakin asettaa epäilyksenalaiseksi tuollaisista asioista. Ihan vaan yhden asian vuoksi.
Mä en oo mitään noista. Ja "Gods envy me", koska olen kuolevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Esim. mun vanhemmat korkeakoulutettuja, kyllä palkkatuloja, ei mt-ongelmia, ei päihdeongelmia, natiivi suomalaisia, ei ottaneet rokotetta.
Mun vanhemmat myös korkeakoulutettuja ja hyvässä asemassa työmarkkinoilla. Rokotteita ei ottaneet, koronan sairastivat lievänä nuhana noin vuosi sitten. Ikää heillä reilu 60v.
He pitivät koronaa humpuukkina.
Niinpä. Korona tulee lievänä, kunnes se tuleekin pahana. Aika moni näistä "musta tuntuu, ettei se ole vaarallinen" makaa kirkkomaalla. Mutta jokainen päättää itse.
Tämä jo nyt kolmatta vuotta jatkuva rokottamattomien ihmisten systemaattinen vainoaminen ja haukkuminen mediassa on jotain aivan käsittämätöntä. Olihan yhteen vaiheeseen se hakukonekin: katso missä rokottamattomat asuvat. Psykoottisiksi, kusenjuojiksi jne herjaaminen. harhaisiksi leimaaminen.
Varmasti niin rokottamattomiin kuin rokotettuihin mahtuu kaikenlaista porukkaa eikä joku kokeellinen rokote pitäisi nyt olla mikään ihmistä määrittävä tekijä. Varsinkin kun kyseinen rokote ei estä virukseen sairastumista eikä sen eteenpäin tartuttamista. Koronaa on tällä hetkellä taas runsaasti jätevedessä ja tehohoidossa on jälleen useita koronapotilaita.
En ymmärrä, ketä tällainen palvelee. Tutkisivat mielummin tämän viruksen alkuperää ja pyrkisivät kehittämään siihen tehokkaita ja toimivia lääkkeitä sekä rokotteita.
Vieläkään ei tiedetä, mistä koronavirus sai alkunsa ja miten, kun Kiina on jo 3 vuotta pantannut dataa WHO:n tutkijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä tehdyssä tutkimuksessa rokotteen väisti todennäköisimmin kouluttamattomattomat sekä toisen ääripään edustajat eli tohtorit. Saman olen huomannut Suomen yhteiskuntakriittisistä piireistä eli näkyvin osa kouluttamattomia öyhöttäjiä, mutta seassa on myös tämän maan älykkäintä väkeä.
oma mies on tohtori alallaan eikä ottanut rokotetta kuten ei moni muukaan työpaikallaan...naurattaa vähän kun tradenomi tuttu vaahtosi somessa kuinka kouluttamattomat jättävät rokotteen ottamatta kun eivät ymmärrä mitään tieteestä.
Meillä suurin osa on tohtoreita, ja ottivat rokotteet ensimmäisten joukossa.
ottivat vai sanoivat ottaneensa? Minä tunnen muutamia jotka kertovat ottaneensa etteivät joudu työpaikallaan silmätikuksi...muuten varmaan tieteenala vaikuttaa myös,onko humanisti vai kauppis vai tekininen vai lääkistohtori.
Ymmärrän hyvin, että moni valehteli. Mä kerroin rohkeasti totuuden, etten ottanut, ja syytkin selvitin kysyttäessä. Voi sitä p*skan määrää, minkä sain niskaani. Kerrankin joku oli kiinnostunut musta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran suurin osa ei saa palkkaa niin saavat valtiolta/kunnalta tukia, maksaja saa laatia ehdot maksamilleen etuuksilleen eli rokote vaatimuksena, kyllä alkaisi rokottautuminrn maistamaan kun ilman tukia ei voi elää (elleivät mene töihin) eli valtiolle tilanne olisi win-win.
Et todellakaan loista älylläsi. Rokottamattomat olivat yhteiskunnalle välttämättömiä duunareita tietenkin. Kun ei uskallettu kiristää, uhkailtiin vaan. Olisitte hukkuneet roskaan ja paskaan ja jääneet ilman ruokaa, jos olisi pistetty kova kovaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jo nyt kolmatta vuotta jatkuva rokottamattomien ihmisten systemaattinen vainoaminen ja haukkuminen mediassa on jotain aivan käsittämätöntä. Olihan yhteen vaiheeseen se hakukonekin: katso missä rokottamattomat asuvat. Psykoottisiksi, kusenjuojiksi jne herjaaminen. harhaisiksi leimaaminen.
Varmasti niin rokottamattomiin kuin rokotettuihin mahtuu kaikenlaista porukkaa eikä joku kokeellinen rokote pitäisi nyt olla mikään ihmistä määrittävä tekijä. Varsinkin kun kyseinen rokote ei estä virukseen sairastumista eikä sen eteenpäin tartuttamista. Koronaa on tällä hetkellä taas runsaasti jätevedessä ja tehohoidossa on jälleen useita koronapotilaita.
En ymmärrä, ketä tällainen palvelee. Tutkisivat mielummin tämän viruksen alkuperää ja pyrkisivät kehittämään siihen tehokkaita ja toimivia lääkkeitä sekä rokotteita.
Vieläkään ei tiedetä, mistä koronavirus sai alkunsa ja miten, kun Kiina on jo 3 vuotta pantannut dataa WHO:n tutkijoilta.
Rokotteiden turvallisuutta vaativat herkästi myös leimataan rokotevastaisiksi, kuten vaikka Robert F Kennedy Junior.
Vierailija kirjoitti:
Kerran suurin osa ei saa palkkaa niin saavat valtiolta/kunnalta tukia, maksaja saa laatia ehdot maksamilleen etuuksilleen eli rokote vaatimuksena, kyllä alkaisi rokottautuminrn maistamaan kun ilman tukia ei voi elää (elleivät mene töihin) eli valtiolle tilanne olisi win-win.
Kääntäen. Mistä mä voin noutaa rahani, kun mua on syyttä haukuttu tukipummiksi?
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka luulee, että rokottamattomia vainotaan voisivat joskus kertoa oikeita esimerkkejä. Ei vain näitä, että joku tuttu sanoi pahasti. Se ei ole vainoa.
Nämä ovat kai niitä, joita vainotaan muka aina. Skitsofrenia tekee sitä.
Haluatko AP että revin pääsi irti ja poltan talosi ja naulitsen sukusi ristille? Jos et halua, niin lopeta jo tuo rokottamattomien syyttely, tai tulen ja satutan sinua enemmän kuin voit koskaan kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskituloinen työssäkäyvä ilman sairauksia, äidinkieli on Suomi ja lähes kaikki muut lähipiirissä ottanut vähintään 2 rokotetta.
Tutkimuksen lähdettä en Googlella löytänyt.
Lukemalla tai edes silmäilemällä kyseisen artikkelin, ja siinä olevan linkin, tämäkin lähde olisi löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut yhtäkään, koska media ei kehoittanut varsinaisesti ottamaan - jokapäiväinen hysteria mediassa taudista viittasi siihen mielestäni, että ihmiset oli saatava pelokkaiksi. Jos tälläinen on päämäärä, silloin oli mielestäni selvää, että aikeet eivät olleet rehelliset, eikä rokote hyvä.
Lisään sen vielä, että ajattelin, että ovatko viranomaiset, media jne. tosiaan niin huolissaan maailman ihmisten terveydestä, että kaikki saatava rokotettua. En saanut myöntävää vastausta ja en usko tuollaiseen hyvyyteen noiden toimijoiden toimesta, joten silloin syy tuputtaa rokotetta oli jokin muu, kuin pyyteetön hyvyys. Hirveän helppoa tehdä tälläisiäkin päätelmiä, jotka ovat melko yleispäteviä ja -yleismaailmallisia. Ei tarvitse kuin yrittää pohtia "hieman filosofisesti", ja saa vastauksia. Ei tarvitse osata virologiaa jne..
Eikä tarvitse kuin vähän googlettaa ja etsiä tietoja näiden ihmisystävien ja heidän bisneksiensä taustoista, niin saa vastauksia. Poliitikkojen korruptiokuviot ja laillisetkin taloudelliset yhteydet ovat kiinnostavaa luettavaa. Vaikkapa komission puheenjohtajan esimerkiksi.
Nämä on näitä russakkatrollien vakiojuttuja. Ei voi luottaa yhteiskuntaan, eikä voi luottaa johtajiin, eikä poliitikkoihin.
No minä taas olen valinnut, etten luota nimettömiin netissä määkyviin huijareihin.
Tunsin hyvin ihmisen joka otti 3 koronarokotetta ja kuoli koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän, miksi en tuntenut ketään, joka ei ottanut rokotetta.
Minun läheisistä harva tietää etten ottanut, en sitä mitenkään mainostanut. Kaikki vain oletti että olen ottanut. Kun asiasta käytiin seurassa keskusteluja olin vain hiljaa. Enkä sovi tuohon profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka luulee, että rokottamattomia vainotaan voisivat joskus kertoa oikeita esimerkkejä. Ei vain näitä, että joku tuttu sanoi pahasti. Se ei ole vainoa.
Nämä ovat kai niitä, joita vainotaan muka aina. Skitsofrenia tekee sitä.
Työpaikka meni ei mitään vainoa havaittavissa.
Älä vi77u jaksa lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko AP että revin pääsi irti ja poltan talosi ja naulitsen sukusi ristille? Jos et halua, niin lopeta jo tuo rokottamattomien syyttely, tai tulen ja satutan sinua enemmän kuin voit koskaan kuvitella.
Teemulla on taas lääkitys pielessä. Tuollaisia nämä rokotevastaiset hörhöt on.
Oo lammas hiljaa. Sun määkinää jaksa kukaan kuunnella.