Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
401/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa ja rokotettu on.  

Vierailija
402/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmanneksi yleisin sivuvaikutus Pfizerin rokotteesta on koronavirus. He tiesi sen ennen mutta Pfizer "unohti" kertoa tämän kuluttajille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu nuori nainen ja en ottanut rokotetta. Korona sairastettu kahdesti lievänä.

Mielestäni jokainen joka rokotteen otti on hieman yksinkertainen.

Kannattaa muistaa, että edelleen vaikeuttaa matkustamista, jos ei ole natsipassia.

Miksi tehdä elämästään vaikeaa? Ai niin joo, siinä 10 ml piikissä on:

a) 5G siru

b) ainakin 30 ml grafeenia

c) novitschokkia

d) ravistuvaa piikkiproteiinia

e) arsenikkia

Poliitikot aikovat kyllä vaikeuttaa elämäämme jatkossakin. Tulee WHO:n pandemiasopimus, jonka avulla he pakenevat vastuuta.

Ja miten se liittyy noihin harhakuvitelmiin, mitä piikki sisältää?

Poliitikot tekevät rokottamattomien elämästä vaikeaa, eivätkä rokottamattomat itse. Niiden ruiskujen sisältö on ihan eri keskustelunaihe ja pitäisi tutkia paremmin. Uudesta pandemiasopimuksesta on poistettu kaikki maininnat ihmisoikeuksista.

Oletko tosissasi? Jos joudut sairaalaan, pyydätkö silloinkin analyysin joka tippapullosta - nehän voivat olla täynnä sitä piikkiproteiinia? Pfizeriltähän nekin tulevat :)

Pandemiasopimuksilla (jos sellaista edes on tekeillä) ei voida Suomen alueella mennä Suomen lakien yli. Ei kannata uskoa kaikkea mitä Ano & co suoltaa - ne on vaan katkeria kun heitä äänestäneitä tampioita ei ollut (luojan kiitos) tarpeeksi.

Ehdotus uudesta pandemiasopimuksesta nimenomaan antaa WHO:lle oikeuden kävellä kansallisten lakien yli.

Kannattaa muuten tutkia vähän nykyisen WHO:n pääjohtajan taustoja ja kytköksiä.

Piiri pieni pyörii.

No niin, linkki siihen ehdotukseen tai sitä ei ole, ainakaan muualla kuin puuttinisti-koronadenialisti-kuuaanonin korvien välissä.

Linkissä yksi kriittisistä näkemyksistä. Valtamedia ei näihin tartu, koska journalismi on kuollut. Ja vaikka ko.tyyppi on Usassa, sama sopimus koskee kaikkia.

https://washingtonstand.com/news/who-seeks-power-to-override-us-pandemi…

Vierailija
404/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa vakitöissä käyvä, kolmekymppinen pariskunta, kummallakaan ei yhtään rokotetta. Koronat sairastettiin normaalin flunssan tapaan, hyväkuntoisia nuoria kun ollaan.

Vierailija
405/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi enemmän skippaajien äo, kuin tulot tai koulutustausta. Onkohan missään maassa tutkittu sitä?

Tämä amk IT-tradenomi jätti koronarokotteet ottamatta. ÄO 117. Yhden koodaustyöpaikan menetin rokottamattomuuteni takia, kun en päässyt tiimin kans after workeille syystalvella 2021. Tiimi alkoi sittemmin kiusata/syrjiä minua ja lensin koeajalla pois.

Nyt on paljon parempi työyhteisö ja koeajankin lusin jo jokunen viikko sitten. Nyt vakkarina.

Miksen ottanut rokotteita? Minulle ei kelpaa tutkituksi ja turvalliseksi ihmiskokeet, joiden kesto on 3kk. Olin avoin ottamaan rokotteet, mutta halusin nähdä ensin mitä rokotetuille tapahtuu seuraavan 2-5 vuoden aikana. Ylikuolleisuustilastot ja rokotehaittaraportit ovat nyt tähän mennessä riittävä todiste minulle nuorelle henkilölle rokotteiden turhuudesta. Olen aina ollut epäilijä ja en osaa tehdä päätöksia hätäisesti vaan vasta pitkän ajan ja harkinnan jälkeen. Minua ei myöskään vakuuta se, että uutismedia tuuttaa asiantuntijoina esiintyvien puhuvien päiden mantraa "se rokote pitää ottaa nyt kaikki kipinkapin rokottautumaan".

Vihaan kaikenlaista tuputtamista ja mainostamista. Jolen niitä, jotka kääntyyy kaupasta ulos jos myyjä tulee mainostamaan ja esittelemään liian innokkaasti tuotteita. Haluan rauhassa katsella itse ja tehdä päätökset sen perusteella, en myyjän suositusten perusteella.

Vierailija
406/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein mielelläni tässä kohtaa ollut kansalaistottelematon.

Vierailija
407/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Esim. mun vanhemmat korkeakoulutettuja, kyllä palkkatuloja, ei mt-ongelmia, ei päihdeongelmia, natiivi suomalaisia, ei ottaneet rokotetta.

Mielestäni perusteeton pelko on mielenterveysongelma.

Ei piikkiä tarte pelätä jos sitä ei ole ottannut. Ottaneelle voi tulla jälkikäteen pelko peffaan

Vierailija
408/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

waRERWE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Esim. mun vanhemmat korkeakoulutettuja, kyllä palkkatuloja, ei mt-ongelmia, ei päihdeongelmia, natiivi suomalaisia, ei ottaneet rokotetta.

Ei piikkiä tarte pelätä jos sitä ei ole ottannut. Ottaneelle voi tulla jälkikäteen pelko peffaan

Miksi tulisi? Ei ole tapana pelätä rokotteita tai uskoa salaliittoteorioihin.

Vierailija
409/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikein mielelläni tässä kohtaa ollut kansalaistottelematon.

No jos ei ottanut rokotetta, niin ei edes ollut kansalaistottelematon, koska rokotteen ottaminen oli vapaaehtoista.

Vierailija
410/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.

Todistit siis juurikin sen, että propaganda uppoaa tyhmiin.

Itsekin jätin ottamatta ( korkeastikoulutettu, töissä lääketehtaassa, M58 ) sillä rokote oli kokeellinen, tunnetusti virusta vastaan ei voi rokottaa ja koko rokotus oli suuri huijaus! Ajatelkaapa, millaisista rahasummista siinä oli lopulta kyse!

Korkeintaan olisin voinut pyytää Sputnik-rokotteen, sillä kuulemani mukaan sen alle tarjottiin aina lasillinen votkaa rohkaisuksi...

Maailmalta:

"Etkö häpeä sitä, mitä olet tehnyt viimeisen parin vuoden aikana?"

Muun muassa näillä sanoilla Pfizerin toimitusjohtajaa, Albert Bourlaa grillattiin Maailman talousfoorumin vuosikonferenssin ulkopuolella Davosissa, Sveitsissä tammikuussa. 

Rebel Newsin toimittajien yllättämä Pfizerin toimitusjohtaja joutui Covid- rokotetta koskevien kysymysten hiillostamaksi ja hänen vaitonaisuudestaan vastata niihin uutisoi 20. tammikuuta 2023 LifeSiteNews. 

18. tammikuuta 2023 julkaistussa videossa Pfizerin ylimmän johtajan voidaan nähdä kävelemässä pää painuksissa, kun Rebel Newsin perustaja Ezra Levant esittää teräviä ja suoria kysymyksiä lääkejätin kiistanalaisesta mRNA COVID -rokotteesta."

https://oikeamedia.com/o1-195400

"Kanadalainen psykologian emeritusprofessori ja kulttuurikommentaattori Jordan Peterson on sanonut,  ettei hän erehdy enää ottamaan Covid-rokotetta. 

"Miten olisi 'kuolleen ruumiini yli' ", Peterson twiittasi vastaukseksi Kanadan kansanterveysjohtajan, tohtori Theresa Tamin viime perjantaina 20. tammikuuta 2023 antamaan kehotukseen, että kanadalaisten pitäisi ottaa kuudes tehosterokotus.  

"Meillä on vielä paljon tehtävää", Tam totesi yrittäessään saada kanadalaiset käskytettyä hakemaan vielä yhden Covid-rokotteen ja huomautti, että monet kanadalaiset, jotka ovat oikeutettuja tehosteannokseen, eivät ole vielä saaneet sitä.

"Jopa yli 65-vuotiaat" ovat hänen mukaansa kaukana tavoitteesta.   

Peterson twiittasi pari viikkoa sitten, ettei hän anna enää pettää itseään ottamalla Covid-rokotetta. 

"Sain rokotuksen, koska uskoin naiivisti, että woke-lietsojat jättäisivät minut rauhaan sen jälkeen. Minua ei huijata toiste!" 

https://oikeamedia.com/o1-194903

Vierailija
411/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettu ja ei oo ollut koronaa, viimeksi käynyt lääkärissä v 2019, tosin hammaslääkärissä v 2021 ja 2022

Vierailija
412/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.

Todistit siis juurikin sen, että propaganda uppoaa tyhmiin.

Itsekin jätin ottamatta ( korkeastikoulutettu, töissä lääketehtaassa, M58 ) sillä rokote oli kokeellinen, tunnetusti virusta vastaan ei voi rokottaa ja koko rokotus oli suuri huijaus! Ajatelkaapa, millaisista rahasummista siinä oli lopulta kyse!

Korkeintaan olisin voinut pyytää Sputnik-rokotteen, sillä kuulemani mukaan sen alle tarjottiin aina lasillinen votkaa rohkaisuksi...

Maailmalta:

"Etkö häpeä sitä, mitä olet tehnyt viimeisen parin vuoden aikana?"

Muun muassa näillä sanoilla Pfizerin toimitusjohtajaa, Albert Bourlaa grillattiin Maailman talousfoorumin vuosikonferenssin ulkopuolella Davosissa, Sveitsissä tammikuussa. 

Rebel Newsin toimittajien yllättämä Pfizerin toimitusjohtaja joutui Covid- rokotetta koskevien kysymysten hiillostamaksi ja hänen vaitonaisuudestaan vastata niihin uutisoi 20. tammikuuta 2023 LifeSiteNews. 

18. tammikuuta 2023 julkaistussa videossa Pfizerin ylimmän johtajan voidaan nähdä kävelemässä pää painuksissa, kun Rebel Newsin perustaja Ezra Levant esittää teräviä ja suoria kysymyksiä lääkejätin kiistanalaisesta mRNA COVID -rokotteesta."

https://oikeamedia.com/o1-195400

"Kanadalainen psykologian emeritusprofessori ja kulttuurikommentaattori Jordan Peterson on sanonut,  ettei hän erehdy enää ottamaan Covid-rokotetta. 

"Miten olisi 'kuolleen ruumiini yli' ", Peterson twiittasi vastaukseksi Kanadan kansanterveysjohtajan, tohtori Theresa Tamin viime perjantaina 20. tammikuuta 2023 antamaan kehotukseen, että kanadalaisten pitäisi ottaa kuudes tehosterokotus.  

"Meillä on vielä paljon tehtävää", Tam totesi yrittäessään saada kanadalaiset käskytettyä hakemaan vielä yhden Covid-rokotteen ja huomautti, että monet kanadalaiset, jotka ovat oikeutettuja tehosteannokseen, eivät ole vielä saaneet sitä.

"Jopa yli 65-vuotiaat" ovat hänen mukaansa kaukana tavoitteesta.   

Peterson twiittasi pari viikkoa sitten, ettei hän anna enää pettää itseään ottamalla Covid-rokotetta. 

"Sain rokotuksen, koska uskoin naiivisti, että woke-lietsojat jättäisivät minut rauhaan sen jälkeen. Minua ei huijata toiste!" 

https://oikeamedia.com/o1-194903

https://mediabiasfactcheck.com/jordanbpeterson-com-bias/

Vierailija
413/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut yhtäkään, koska media ei kehoittanut varsinaisesti ottamaan - jokapäiväinen hysteria mediassa taudista viittasi siihen mielestäni, että ihmiset oli saatava pelokkaiksi. Jos tälläinen on päämäärä, silloin oli mielestäni selvää, että aikeet eivät olleet rehelliset, eikä rokote hyvä.

Vierailija
414/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

waRERWE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulisi? Ei ole tapana pelätä rokotteita tai uskoa salaliittoteorioihin.

Rokotteita ei tarvikaan pelätä mutta onko mikään rokote sellainen jota annetaan kuusikin hötsiä 27 kuukauden aikana

Vierailija
415/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Höpöhöpö taas.

Tutkitusti siitä on ollut hyöty, ettei sairastu vakavasti.

Lähde?

1. Milloin tutkimus on suoritettu?

2. Missä tutkimus on suoritettu?

3. Keitä nämä tutkijat ovat olleet?

Tittelit ja pätevyydet?

4. Kauanko tutkimus kesti?

Vastaatko aluksi noihin kysymyksiin? Kukaan ei ole suostunut vielä vastaamaan.

Media ei ole kertonut tätä, kuulostat niin yksinkertaiselta, että teet kaikki päätöksesi pelkän median varassa.

Vierailija
416/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on virus. Nopeasti muuntuva ennestään tuntematon virus.

En uskonut hetkeäkään, että ne olisivat pystyneet tekemään oikean toimivan rokotteen noin vuodessa.

Kun rokotetutkimuksia yleensä on tehty vuosikausia.

Vierailija
417/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanut yhtäkään, koska media ei kehoittanut varsinaisesti ottamaan - jokapäiväinen hysteria mediassa taudista viittasi siihen mielestäni, että ihmiset oli saatava pelokkaiksi. Jos tälläinen on päämäärä, silloin oli mielestäni selvää, että aikeet eivät olleet rehelliset, eikä rokote hyvä.

Lisään sen vielä, että ajattelin, että ovatko viranomaiset, media jne. tosiaan niin huolissaan maailman ihmisten terveydestä, että kaikki saatava rokotettua. En saanut myöntävää vastausta ja en usko tuollaiseen hyvyyteen noiden toimijoiden toimesta, joten silloin syy tuputtaa rokotetta oli jokin muu, kuin pyyteetön hyvyys. Hirveän helppoa tehdä tälläisiäkin päätelmiä, jotka ovat melko yleispäteviä ja -yleismaailmallisia. Ei tarvitse kuin yrittää pohtia "hieman filosofisesti", ja saa vastauksia. Ei tarvitse osata virologiaa jne..

Vierailija
418/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Höpö höpö!

Tutkitusti ensimmäinen aalto sai ihmiset teholle ja tappoi ihmisiä, kyllä sairaanhoitajat ja lääkärit näkivät sen. Olen itse ottanut 3 rokotusta ja influenssarokotteet joka vuosi päälle. Todella harvinaista on saada rokotteista isompia jälkiseurauksia.

Vierailija
419/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää toimijoiden moraalia, esim. valtiot, media, viranomaiset yms. Voiko niille uskoa terveytensä? Tai ovatko ne ikinä historiassa vahingoittaneet ihmisiä?

Vierailija
420/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet varmaan niitä jotka vaativat kommenttipalstoilla rokottamattomien päitä vadille?

Karma korjaa.