Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Gigamale kirjoitti:
En ottanut rokotetta koska sairastin koronan jo aika aikaisin 2020 ja se meni vaan flunssana ohi, sen jälkeen ei ole koronaa tullut tai edes flunssaa, olen nuori mies ja terve, poltan kylläkin tupakkaa mutta muuten ei varmaan mitään ns. Epäterveellistä/riskitekijöitä elämässä.. Myös tieto taudin tappavuudesta sai minut harkitsemaan rokotteen ottoa, siis jos jotain 99% selviää taudista niin en nähnyt rokotteella mitään hyötyä itselle. Ja kun se rokote ei myöskään estä taudin leviämistä toisiin..
Joko et ole seurannut palstaa tai sitten olet kovin hidas oppimaan. Moneen kertaan on kerrottu, että rokote ei täydellisesti estä tartuntaa, mutta se vähentää huomattavasti rokotetun tartuttavuutta. Covidin kuolleisuus on kuitenkin monta kertaa suurempi kuin influenssan.
Vierailija kirjoitti:
Olympiamitalisti Calvin Davis kuollut yllättäen 51 vuotiaana.
Paavo Nurmi taisi kuolla yli 80 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Olympiamitalisti Calvin Davis kuollut yllättäen 51 vuotiaana.
Ja taaskin: mitä tällä on tekemistä koronan tai koronarokotteen kanssa? Hiukan sitä paranoiaruuvia pienemmälle.
Sama kuin minä sanoisin luettuani jostakin syövästä parantuneesta julkkiksesta, että varmaankin koronarokote paransi tai ainakin edesauttoi paranemista
Mahtaako rokotetut itsekkään tietää mitä tuon piikin tarkoitus oli? Väittävät että estää vakavaa tautimuotoa mutta kun sinne teholle koronan takia se rokottamatonkin päätyi erittäin pienellä todennäköisyydellä ja väittävät että rokote estää virusta leviämästä mutta ihan hyvin se korona levisi vaikka melkein kaikki oli rokotettu koska melkein kaikki koronan jo sairastanut :D
Mikä siis noiden piikkien hyöty oli? Mikä olisi nyt eritavalla jos niitä ei olisi jaettu?
Vierailija kirjoitti:
olen matalasti koulutettu henkilö työkyvyttömyys eläkkeellä. olen ottanut kolme annosta kyseistä juttua.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako rokotetut itsekkään tietää mitä tuon piikin tarkoitus oli? Väittävät että estää vakavaa tautimuotoa mutta kun sinne teholle koronan takia se rokottamatonkin päätyi erittäin pienellä todennäköisyydellä ja väittävät että rokote estää virusta leviämästä mutta ihan hyvin se korona levisi vaikka melkein kaikki oli rokotettu koska melkein kaikki koronan jo sairastanut :D
Mikä siis noiden piikkien hyöty oli? Mikä olisi nyt eritavalla jos niitä ei olisi jaettu?
Miinuksen puolelle meni. Moni kardiologi on huolissaan verisuonitukoksista. Ja voivat tulla vuosi piikityksen jälkeen. En tiedä onko yhteyttä, mutta olisi syytä tutkua asua asap!
taisi olla älykkyysosamäärä testi tämä. logiikan kiemuroita paljon tässä. toisaalta ihisiä on myös helppo kuljetella, viilata linssiin. toisaalta kun pysähtyy hetkeksi miettimään niin huomaa kyllä epäloogisuuksia. on ne ovelia nuo tyypit tämän koronan takana.
Kun rokotetut kohteli rokottamattomia todella ala-arvoisesti korona aikana ja monet rokotetut toivoi että rokottamaton sairastuu vakavasti koronaan niin saako rokottamaton nyt edes olla iloinen kun rokotettu menehtyy tai sairastuu vakavasti? Iltapäivälehdissä paljon uutisia nyt kun ihan keski-ikäisiä menehtyy niin pistää näin rokottamattomana vaan hymyilyttämään! Kosto on suloinen! :)
Kaikki sen tietää että suomessa on huomattavaa ylikuolleisuutta nyt ollut.
En ole ilkeä ihminen mutta kohtelen muita niin miten ne minua kohtelee :)
Vierailija kirjoitti:
taisi olla älykkyysosamäärä testi tämä. logiikan kiemuroita paljon tässä. toisaalta ihisiä on myös helppo kuljetella, viilata linssiin. toisaalta kun pysähtyy hetkeksi miettimään niin huomaa kyllä epäloogisuuksia. on ne ovelia nuo tyypit tämän koronan takana.
Postauksesi kirjoitusasu ainakin vahvistaa tuon tutkimuksen tulokset!
Vierailija kirjoitti:
Kun rokotetut kohteli rokottamattomia todella ala-arvoisesti korona aikana ja monet rokotetut toivoi että rokottamaton sairastuu vakavasti koronaan niin saako rokottamaton nyt edes olla iloinen kun rokotettu menehtyy tai sairastuu vakavasti? Iltapäivälehdissä paljon uutisia nyt kun ihan keski-ikäisiä menehtyy niin pistää näin rokottamattomana vaan hymyilyttämään! Kosto on suloinen! :)
Tehän olette niitä hautojen päällä tanssijoita, jotka tahtovat muille ihmisille pahaa. Ensin ennustettiin kuolemaa muutamassa kuukaudessa sitten vuodessa - kyllä minullakin viha kihisisi jos olisin tajunnut tulleeni Tenpennyjen ja Reardoneiden vedättämäksi. Nyt sitten toivotte että porukkaa kuolisi rokotevaurioihin - joka julkkiksen kohdalla muistatte vääntää iltarukouksen: "Anna sen olla kuollut rokotteisiin". Kertakaikkiaan pahansuopaa porukka olette!
Vierailija kirjoitti:
Kun rokottamattomat kohteli rokotettuja todella ala-arvoisesti korona aikana ja monet rokottamattomat toivoi että rokotettu sairastuu vakavasti rokotteesta niin saako rokotettu nyt edes olla iloinen kun rokotettu on säilynyt hengissä? Iltapäivälehdissä paljon uutisia nyt kun ihan keski-ikäisiä menehtyy niin pistää näin rokotettuna suremaan - ihmisiä ovat rokottamattomatkin! Kostomielialaa ei ole :)
Kaikki sen tietää että suomessa ei ole huomattavaa ylikuolleisuutta nyt ollut.
En ole ilkeä ihminen enkä kohtele muita huonosti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ilkeä ihminen mutta kohtelen muita niin miten ne minua kohtelee :)Tehän olette niitä hautojen päällä tanssijoita, jotka tahtovat muille ihmisille pahaa. Ensin ennustettiin kuolemaa muutamassa kuukaudessa sitten vuodessa - kyllä minullakin viha kihisisi jos olisin tajunnut tulleeni Tenpennyjen ja Reardoneiden vedättämäksi. Nyt sitten toivotte että porukkaa kuolisi rokotevaurioihin - joka julkkiksen kohdalla muistatte vääntää iltarukouksen: "Anna sen olla kuollut rokotteisiin". Kertakaikkiaan pahansuopaa porukka olette!
Minä en tahtonut kenellekkään pahaa, minä en väittänyt tai ennustanut että ihmisiä menehtyy rokotteisiin. Rokotetut ne somessa toivoivat rokottamattomille vain pahaa. Rokotteet ovat minusta hyödyllisiä riskiryhmille.
Päättäjätkin jopa haukkui rokotamattomia.
Nyt näyttäisi olevan merkittävää ylikuolleisuutta ja iltapäivälehdissä jatkuvasti saamme lukea äkillisistä poismenoista :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ihan yksinkertaisesti palikka: ihmisiä, keski-ikäisiäkin, kuolee joka päivä eikä sillä ole mitään tekemistä rokotteiden kanssa.
Jo ennen koronaa (ettet ala sekoittamaan asioita) oli esimerkiksi seuraavia potentiaalisesti kuolemaan johtavia juttuja:
- aivoninfarkteja 50 per päivä
- sydäninfarkteja 60 per päivä, näistä 35 kuolee
Aika törkeää leimata mt-ongelmaiseksi jos ei suostu kaikkeen. Itse olen rokottamaton, koska sairastin koronan ennen rokotusten alkamista. Sen jälkeen ei ole kyseistä tautia näkynyt.
Minulla on 4 tutkintoa, korona-aikaan olin työssä. Päihdeongelmaakaan ei ole ja olen syntyperäinen suomalainen. Melkein koko lähipiiri rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ilkeä ihminen mutta kohtelen muita niin miten ne minua kohtelee :)Tehän olette niitä hautojen päällä tanssijoita, jotka tahtovat muille ihmisille pahaa. Ensin ennustettiin kuolemaa muutamassa kuukaudessa sitten vuodessa - kyllä minullakin viha kihisisi jos olisin tajunnut tulleeni Tenpennyjen ja Reardoneiden vedättämäksi. Nyt sitten toivotte että porukkaa kuolisi rokotevaurioihin - joka julkkiksen kohdalla muistatte vääntää iltarukouksen: "Anna sen olla kuollut rokotteisiin". Kertakaikkiaan pahansuopaa porukka olette!
Minä en tahtonut kenellekkään pahaa, minä en väittänyt tai ennustanut että ihmisiä menehtyy rokotteisiin. Rokotetut ne somessa toivoivat rokottamattomille vain pahaa. Rokotteet ovat minusta hyödyllisiä riskiryhmille.
Päättäjätkin jopa haukkui rokotamattomia.
Nyt näyttäisi olevan merkittävää ylikuolleisuutta ja iltapäivälehdissä jatkuvasti saamme lukea äkillisistä poismenoista :)
Et tahdo kenellekään pahaa ja julistat kostoa sekä kuolemaa! Mene ja tarkista itsesi jossain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei se ainakaan hirmuisesta älykkyydestä kerro - poikkeuksia toki on - että:
- alkeellinenkin oikeinkirjoitus ei sujua
- pisteen jälkeen ei ole isoa kirjainta
- lauseet eivät ole täydellisiä
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää leimata mt-ongelmaiseksi jos ei suostu kaikkeen. Itse olen rokottamaton, koska sairastin koronan ennen rokotusten alkamista. Sen jälkeen ei ole kyseistä tautia näkynyt.
Minulla on 4 tutkintoa, korona-aikaan olin työssä. Päihdeongelmaakaan ei ole ja olen syntyperäinen suomalainen. Melkein koko lähipiiri rokotettu.
n = 1 joten tutkimus on väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, empä muuten usko, että sinäkään ole ottanut ko pistosta. Saattaa monella trollilla korkki narahtaa kun varmaan psyykkisesti rankkaa houkutella ihmisiä ottamaan piikki.
Tämä ketju on hyvää tutkimusmatskua jollekin psykologian opiskelijoille. Osaako joku kertoa, mikä on tuon ilmiön nimi? Siis että vihataan toisia, jotka valitsivat eri tavalla, vaikkei asia vaikuta itseen.
Jos aluksi vähän epäilin tuota profilointia, niin tämä ketju kyllä todistaa, että profilointi on onnistunut hämmästyttävän hyvin.