Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3847)
Lääkäri vastaa virologille kirjoitti:
Esitän kysymyksen virologille. Virologin mukaan mRNA-rokote hajoaa olkapäähän pistämisen jälkeen muutamassa tunnissa eikä leviä deltoideuslihasta kauemmaksi.
Miten virologi selittää sen, että maailmassa on kuollut suuri määrä perusterveitä nuoria miehiä sydänlihastulehdukseen mRNA-koronarokotteen saatuaan.
THL:n tilastojen mukaan Suomessa kuoli 5 henkilöä koronarokotteeseen ja 21 henkilön kohdalla se oli myötävävaikuttavana tekijänä. Tilastot ovat vapaasti luettavissa THL:n sivuilla.
Lääkärinä pohdiskelen todennäköisyyksiä. Perusterveellä 20-vuotiaalla miehellä on mahdollisuus kuolla koronaviruksen aiheuttamaan tautiin 1:1000000. Sen sijaan mRNA-rokotteen aiheuttama sydänlihastulehduksen riski on monta kertaa suurempi. Suomessa ei ole kuollut yhtäkään perustervettä alle 30-vuotiasta koronainfektioon.
Olen lukenut virologiaa ja immunologiaa lääkiksessä. Maailmassa on satoja virus-, bakteeri- ja sienitauteja, jotka voivat olla minulle vaaraksi. Olen ottanut kaikki muut rokotteet elämäni aikana, mutta mRNA-rokotetta en uskaltanut ottaa.
Sairastin koronainfektion hyvin lievänä, kuumetta oli muutama tunti. Sen jälkeen pääsin taas hoitamaan potilaitani lähityöhön. Olen tyytyväinen, että en ole ottanut yhtäkään mRNA-koronarokottetta.
Jos markkinoille tulee esim. inaktivoituja koronaviruksia sisältäviä rokotteita, menen heti ottamaan sellaisen.
Ensinnäkin Covid-itsessään aiheuttaa varsin paljon sydänlihastulehduksia, jotka pääsääntöisesti ovat hyvin lieviä tauteja. Et ole ilmeisesti näitä myokardiittitutkimuksia kovin tarkkaan lukenut, koska et tiedä, että rokotetuilla insidenssi ei ole lisääntynyt. THL:n tilastoista ei ymmärtääkseni ole vielä tuollaista kuolinsyy tietoa voinut löytyä. Ehkä olet ymmärtänyt väärin ihmisten ilmoittamat epäilyt. Peruskuolinsyyt ja myötävaikuttavat syyt saadaan virallisista kuolintodistuksista joitten tilastotiedot saadaan aina jälkijunassa. Minun on vaikea uskoa, että Suomessa olisi kirjoitettu yhtään ainutta kuolintodistusta, jossa myötävaikuttavana kuolinsyynä olisi rokote. Ymmärrätkö mitä se myötävaikuttava kuolinsyy tarkoittaa?
Se että olet (mahdollisesti) lääkiksessä lukenut perusteet immunologiasta ja virologiasta ei tee sinusta todellakaan pätevää vastustajaa esim tri Anthony Fauccille. Montako vertaisarvioitua tutkimusta sinulta on julkaistu immunologiasta tai virologiasta. Oletko ylipäätään tehnyt yhtään julkaistua tutkimusta?
COVID-19 Vaccines Can Cause Sudden Cardiac Deaths: Warns Expert, Calls For Its Withdrawal From Market
Written by Satata Karmakar |Published : January 10, 2023 9:34 AM IST
BREAKING:Lead author of peer reviewed research re-analysing Pfizer & Moderna trials on mRNA vaccine @JosephFraiman calls for immediate suspension of jab due to serious harms. 'We have conclusive evidence that the vaccines are inducing sudden cardiac death' This is huge 🔥 pic.twitter.com/bS3A1ui561 Dr Aseem Malhotra (@DrAseemMalhotra) January 9, 2023
Joseph Fraiman said that he and his team have multiple autopsy studies that provide 'essentially conclusive evidence' that all the mRNA COVID-19 vaccines are inducing sudden cardiac deaths.
"I believe the mRNA vaccines need to be withdrawn from the market until new randomized control trials can clearly demonstrate the benefits of the vaccine outweigh the serious harm we now know vaccines are causing."
https://www.thehealthsite.com/news/covid-19-vaccines-can-cause-sudden-c…
Vierailija kirjoitti:
Vaikka otin pakotettuna rokotteet, niin en ota jatkossa yhtää tutkimatonta rokotetta. Mrna-rokote on nyt jälkikäteen tutkittu ja on minulle liian vaarallinen enkä enää ikinä ota sellaista.
Niin. On niin hyvin tutkittu, että sitä aletaan käyttää syöpähoidoissa.
Mutta sinä tietysti syöpähoitoja tarjottaessa sanot: minuunhan ei MYRKKYpiikkejä laiteta, minä olen tutkinut asiaa!!!!!!!
No mikäs hyöty niistä koronarokotteista nyt oli? Sairaalat eivät täyttyneet rokottamattomista potilaista ja rokotettu sitä virusta levittää, oliko koronarokotteen ainut hyöty se että sait koronapassin käyttöön ja koronarokotettuna saa luvan haukkua/syrjiä rokottamattomia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä rokotteita lobbaava hyvesignaloija päätyi arkkuun 5. piikin jälkeen:
Arvaapa, onko arkkuun päätynyt yhtään rokotteista kieltäytynyttä. Kertoo vähä huonoa ymmärryksestäsi, että tuollaista esimerkkiä esität. Taidat kuulua siihen profiilitutkimuksen esittämään rokottamattomaan syrjäytyneitten joukkoon.
A Spike in Mysterious Deaths - Why are Young People Suddenly Dropping Dead Worldwide?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää miettimaan, kun koko ajan saa lukea kuoleman tapauksista, joissa ei kuolin syytä vielä tiedetä tai se on sydänkohtaus tao jotain muuta. Nuoria ihmisiä vieläpä. Tavan kansalisista ei tiedä, mutta on selvää , että kuolemnatapaukset ovat lisääntyneet , sitä ihmetelleään, mutta miksi ne ei kerro syistä?
Aika moni näistä on itsemurhia, jos syytä ei kerrota julkisuudessa.
Mutta onhan se jännempää kuvitella, että takana on jättimäinen salaliitto, missä kuolinsyyn tutkijat, lääkärit, ja varmaan hautausmaan oravatkin ovat mukana.25% ylikuolleisuus johtuu siis itsemurhista. Kyl kyl.....
Ei vaan Covidista ja pandemian aikana diagnosoimatta jääneistä sairauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen sairastaa koronan, hän sentään ymmärtää levätä. Mutta kun ihminen ottaa rokotteen, hän ei välttämättä ymmärrä levätä. Alkuun kun armeijassa annettiin nuorille miehille koronarokotuksia, lähdettiin saman tien lenkille ja rasitettiin kehoa joka päivä rokotteen jälkeen. Vasta myöhemmin sydäntapahtumien jälkeen ymmärrettiin, että rokotteen jälkeen pitää välttää raskasta liikuntaa tietty aika ja intissäkin siirryttiin siihen käytäntöön.
Näin lapsenkengissä meillä lääketiede tosiaan on, että tuokin innovaatio keksittiin vasta noin puolitoista vuotta sitten.
Noin kuutisen vuotta sitten kun otin elämäni ainoan influenssapiikin työnantajan kustantamana työterveydessä, työterveyshoitaja halusi antaa minulle samalla kertaa kaikki muutkin rokotteet, sellaiset, mitä olisi pitänyt kouluaikojen jälkeen uusia. En tietenkään suostunut, sen verran järkeä minullakin maallikkona on, että ymmärrän monella eri rokotteella rokottamisen kerralla olevan arvaamaton riski. Mutta hoitaja olisi halunnut antaa kaikki rokotteet kerralla, ja vakuutti, että niin voi hyvin tehdä, siinä ei ole mitään riskiä! Miettikää.
Terveydenhoitohenkilökuntaan ei pidä luottaa sokeasti. Jokainen tuntee oman kroppansa parhaiten ja on sen asiantuntija.
Koronarokotteistaan somepäivittänyt hyvesignaloija Riku Nieminen sai sydänlihastulehduksen kuntoiltuaan vähän liikaa rokotteensa jälkeen.
Mikä muuten siinäkään oli, että rokotteen ottaneet ihmiset päivittivät kuvia olkavarrestaan, jossa oli laastari? Ja sitä ennen profiilikuvana oli kuva heistä maski naamalla. Miksi ihmiset osallistuvat niin innokkaasti päivän agendaan ja haluavat julkisesti todistella olevansa osa hyväksyttyä yhteisöä? Mulle tämä on täysin käsittämätöntä, kun olen aina ollut erimielinen ja sen vuoksi kestänyt yksinäisyyttäkin. En tunne minkäänlaista painetta kuulua joukkoon tai olla hyväksytty, saati että yrittäisin miellyttää seuraajiani, jos somessa olisin.
Ja ne hel vetin rokotuskehykset profiilissa! Mitä niilläkin signaloitiin? Miksi joku haluaa jakaa somessa terveystietojaan? Nyt on sitten Ukrainan lippu, vai onko tilalle tullut jo Käärijä-emoji tai vastaava?
Ja ne hel vetin "en ota rokotetta" profiilissa! Mitä niilläkin signaloitiin? Miksi joku haluaa jakaa somessa terveystietojaan? Nyt on sitten Venäjän lippu, vai onko tilalle tullut jo Stalin-emoji tai vastaava?
No enpä ole kovin monella Venäjän lippua nähnyt profiilissa, kyllä ne enimmäkseen Ukrainan lippuja on. Yhteisöpalveluilla ei myöskään ollut "talon puolesta" rokottamaton-kehyksiä.
Kyllähän vastavirtaan meneminen enemmän rohkeutta joka tapauksessa vaatii. Koronapassilla syrjittyjen oli tärkeä löytää hengenheimolaisia vihamielisessä ympäristössä, siinä mielessä ymmärrän oikein hyvin, että jotain signaaleja on haluttu antaa. Valtavirtaväen osalta sillä ei ollut samanlaista merkitystä kontaktoitumisessa, joten hyvesignaloinnilta vaikutti.
Tietyissä piireissä (ks. esim. aika laaja maanpetturi Putkosen kaveripiiri fb:ssä) rokotevastainen kehys vaihtui aika sujuvasti valko-sini-punaiseen. Onko tuo nyt sitten sitä mainitsemaasi vastavirtaan menoa, en tiedä mutta ei se ainakaan kovin isänmaallista ole.
En ole sellaista rokotevastaista kehystä nähnyt, tuli uutena tietona että sellainen on edes olemassa. Millä tavalla Putkonen on maanpetturi? Mitä tarkalleen hän on sanonut ja tehnyt? Maanpetoksen määritelmä rikoslaissa on toki omituisen väljä, mutta ei sitä ihan miten tahansa voi tulkita. Politiikkaa saa arvostella, vaikka tämäkin totuus Suomessa korona-aikana unohtui. Innokkaimmat haluavat tehdä Suomesta yhtä "vapaan" mielipiteen ilmaisussa kuin Venäjä on. Ristiriitaista, että eniten Venäjää vastaan messuavat tuntuvat kuitenkin ihannoivan sikäläistä toisinajattelijoiden vaientamista.
Ennen kuin enemmän jatkat ihannointia, muistelepa mitä Venäjällä tehdään toisinajattelijoille ja mitä Suomessa. Suomessa saa kaiken maailman Anot mellastaa ystävällisistä väleistä Venäjään vaan menepä nykyvenäjällä puhumaan hyvää Suomesta niin olet ulkomainen agenttia ja seuraavaksi arvotaankin jo linnatuomiota välillä 5-25 vuotta.
Tarviiko sinun ihan oikeasti kysyä miksi jAnus olisi maanpetturi? Jos hän saisi päättää, Suomi olisi osa Venäjää.
Sitähän juuri yritin tuoda esiin, että toisinajattelua ei Venäjällä sallita. Se lukutaito ja luetun ymmärtäminen...
Kerro nyt mikä momentti rikoslain maanpetoksen kuvauksesta sopii Janus Putkoseen? Mitä hän on tehnyt?
Kyseleekö joku tosiaan sitä, miksi Janus olisi maanpetturi? Riittäisikö alkuun se, että hän on paennut Suomesta laillisia velvollisuuksiaan Venäjälle, joka on kai nykyään molemminpuolisestikin vihamielinen valtio. Sieltä hän laittaa pskasivulleen nettiin Suomen laillisen valtiomuodon kyseenalaistavaa propagandaa suoraan rssän kauko-ohjaamana. Yleensä toki olen sitä mieltä, että nimenomaan lakia pitää noudattaa, mutta jos tuo kaveri sattuisi vielä tulemaan Suomeen ja minä hänet tapaisin, veisin ihan vaan sinne saunan taakse.
Ai niin, Janushan on hakenut useamman kerran Venäjän kansalaisuutta muttei ole raukka edes sitä saanut. Luulisi edes siitä huomaavan, että on vain hyväksikäytettävä tollo. Puhuu vieläkin englantia venäläisissä lähetyksissä mikä on aika säälittävää - kapasiteetti ei ilmeisesti riitä Venäjän oppimiseen.
Mitä laillisia velvollisuuksia Putkonen on "paennut", ja vieläpä Venäjälle? Myönnät siis, että Donbas on osa Venäjää?
Olen Putkoselta muutaman pätkän nähnyt, eikä hän niissä ainakaan kyseenalaistanut Suomen valtiomuotoa, vaan nimenomaan totesi, että Suomi on perustuslaillinen tasavalta. Itse olen asiasta eri mieltä: Suomi ei enää ole lain tarkoittama tasavalta, sillä päätöksenteko on ulkoistettu EU:hun. Lisäksi Putkonen puhuu yleensä venäjää Venäjän television haastatteluissa, ainakin niissä jotka olen nähnyt. Toki en ole kovin aktiivisesti edes seurannut, mutta viime aikoina fiidiini tulleita pätkiä olen välillä katsonut ihan vain perspektiivin saamiseksi.
Sehän jäi Suomessa ihan rahaa auki useille tahoille, pakeni Thaimaahan, sieltä Venäjälle ja sieltä Ukrainan Venäjän valtaamiin kapinallisosiin.
Putkonen mitään Venäjää osaa.
Aika heikosti menee jos perspektiiviä pitää hakea tuon mlkun lähetyksistä.
Putkonen osaa venäjää, ja voit itse todeta sen, jos vain viitsisit seurata asiaa. Kuka tahansa pystyy asian tarkistamaan.
Ei kiinnosta kuulla yhtään sanaa tuon mlkun suusta, ei millään kielellä.
Taaskin tartuit tuohon, et siihen, että tuo mstalainen pakenee
Putkonen ei ole mstalainen eikä hän pakene mitään, vaan on asettunut pysyvästi Luganskiin. Miksi esität jatkuvasti hänestä vääriä tietoja?
Putkonen on entinen teatterialan ammattilainen ja romaniyhtye Hortto Kaalon laulajan Marko Putkosen poika
Ei liity edellä sanottuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomien piti päätyä sairaalaan koronan takia ja rokottamattomien piti kuolla rokotteisiin. Kumpikaan väite ei pitänyt paikkaansa eli kaikki jankkaajat olivat väärässä. Ihan turha haloo nousi rokotteista kun niillä ei nyt ollut mitään merkitystä mihinkään paitsi ehkä joku 90 vuotias monisairas ihminen sai parivuotta lisää elinaikaa rokotteen avulla.
Kyllä tuo tilastoissa näkyy. Keittiön ikkunasta katsottuna sitä ei vain kovin hyvää kuvaa asiasta saa.
https://doh.wa.gov/sites/default/files/2022-02/421-010-CasesInNotFullyV…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen sairastaa koronan, hän sentään ymmärtää levätä. Mutta kun ihminen ottaa rokotteen, hän ei välttämättä ymmärrä levätä. Alkuun kun armeijassa annettiin nuorille miehille koronarokotuksia, lähdettiin saman tien lenkille ja rasitettiin kehoa joka päivä rokotteen jälkeen. Vasta myöhemmin sydäntapahtumien jälkeen ymmärrettiin, että rokotteen jälkeen pitää välttää raskasta liikuntaa tietty aika ja intissäkin siirryttiin siihen käytäntöön.
Näin lapsenkengissä meillä lääketiede tosiaan on, että tuokin innovaatio keksittiin vasta noin puolitoista vuotta sitten.
Noin kuutisen vuotta sitten kun otin elämäni ainoan influenssapiikin työnantajan kustantamana työterveydessä, työterveyshoitaja halusi antaa minulle samalla kertaa kaikki muutkin rokotteet, sellaiset, mitä olisi pitänyt kouluaikojen jälkeen uusia. En tietenkään suostunut, sen verran järkeä minullakin maallikkona on, että ymmärrän monella eri rokotteella rokottamisen kerralla olevan arvaamaton riski. Mutta hoitaja olisi halunnut antaa kaikki rokotteet kerralla, ja vakuutti, että niin voi hyvin tehdä, siinä ei ole mitään riskiä! Miettikää.
Terveydenhoitohenkilökuntaan ei pidä luottaa sokeasti. Jokainen tuntee oman kroppansa parhaiten ja on sen asiantuntija.
Koronarokotteistaan somepäivittänyt hyvesignaloija Riku Nieminen sai sydänlihastulehduksen kuntoiltuaan vähän liikaa rokotteensa jälkeen.
Mikä muuten siinäkään oli, että rokotteen ottaneet ihmiset päivittivät kuvia olkavarrestaan, jossa oli laastari? Ja sitä ennen profiilikuvana oli kuva heistä maski naamalla. Miksi ihmiset osallistuvat niin innokkaasti päivän agendaan ja haluavat julkisesti todistella olevansa osa hyväksyttyä yhteisöä? Mulle tämä on täysin käsittämätöntä, kun olen aina ollut erimielinen ja sen vuoksi kestänyt yksinäisyyttäkin. En tunne minkäänlaista painetta kuulua joukkoon tai olla hyväksytty, saati että yrittäisin miellyttää seuraajiani, jos somessa olisin.
Ja ne hel vetin rokotuskehykset profiilissa! Mitä niilläkin signaloitiin? Miksi joku haluaa jakaa somessa terveystietojaan? Nyt on sitten Ukrainan lippu, vai onko tilalle tullut jo Käärijä-emoji tai vastaava?
Ja ne hel vetin "en ota rokotetta" profiilissa! Mitä niilläkin signaloitiin? Miksi joku haluaa jakaa somessa terveystietojaan? Nyt on sitten Venäjän lippu, vai onko tilalle tullut jo Stalin-emoji tai vastaava?
No enpä ole kovin monella Venäjän lippua nähnyt profiilissa, kyllä ne enimmäkseen Ukrainan lippuja on. Yhteisöpalveluilla ei myöskään ollut "talon puolesta" rokottamaton-kehyksiä.
Kyllähän vastavirtaan meneminen enemmän rohkeutta joka tapauksessa vaatii. Koronapassilla syrjittyjen oli tärkeä löytää hengenheimolaisia vihamielisessä ympäristössä, siinä mielessä ymmärrän oikein hyvin, että jotain signaaleja on haluttu antaa. Valtavirtaväen osalta sillä ei ollut samanlaista merkitystä kontaktoitumisessa, joten hyvesignaloinnilta vaikutti.
Tietyissä piireissä (ks. esim. aika laaja maanpetturi Putkosen kaveripiiri fb:ssä) rokotevastainen kehys vaihtui aika sujuvasti valko-sini-punaiseen. Onko tuo nyt sitten sitä mainitsemaasi vastavirtaan menoa, en tiedä mutta ei se ainakaan kovin isänmaallista ole.
En ole sellaista rokotevastaista kehystä nähnyt, tuli uutena tietona että sellainen on edes olemassa. Millä tavalla Putkonen on maanpetturi? Mitä tarkalleen hän on sanonut ja tehnyt? Maanpetoksen määritelmä rikoslaissa on toki omituisen väljä, mutta ei sitä ihan miten tahansa voi tulkita. Politiikkaa saa arvostella, vaikka tämäkin totuus Suomessa korona-aikana unohtui. Innokkaimmat haluavat tehdä Suomesta yhtä "vapaan" mielipiteen ilmaisussa kuin Venäjä on. Ristiriitaista, että eniten Venäjää vastaan messuavat tuntuvat kuitenkin ihannoivan sikäläistä toisinajattelijoiden vaientamista.
Ennen kuin enemmän jatkat ihannointia, muistelepa mitä Venäjällä tehdään toisinajattelijoille ja mitä Suomessa. Suomessa saa kaiken maailman Anot mellastaa ystävällisistä väleistä Venäjään vaan menepä nykyvenäjällä puhumaan hyvää Suomesta niin olet ulkomainen agenttia ja seuraavaksi arvotaankin jo linnatuomiota välillä 5-25 vuotta.
Tarviiko sinun ihan oikeasti kysyä miksi jAnus olisi maanpetturi? Jos hän saisi päättää, Suomi olisi osa Venäjää.
Sitähän juuri yritin tuoda esiin, että toisinajattelua ei Venäjällä sallita. Se lukutaito ja luetun ymmärtäminen...
Kerro nyt mikä momentti rikoslain maanpetoksen kuvauksesta sopii Janus Putkoseen? Mitä hän on tehnyt?
Kyseleekö joku tosiaan sitä, miksi Janus olisi maanpetturi? Riittäisikö alkuun se, että hän on paennut Suomesta laillisia velvollisuuksiaan Venäjälle, joka on kai nykyään molemminpuolisestikin vihamielinen valtio. Sieltä hän laittaa pskasivulleen nettiin Suomen laillisen valtiomuodon kyseenalaistavaa propagandaa suoraan rssän kauko-ohjaamana. Yleensä toki olen sitä mieltä, että nimenomaan lakia pitää noudattaa, mutta jos tuo kaveri sattuisi vielä tulemaan Suomeen ja minä hänet tapaisin, veisin ihan vaan sinne saunan taakse.
Ai niin, Janushan on hakenut useamman kerran Venäjän kansalaisuutta muttei ole raukka edes sitä saanut. Luulisi edes siitä huomaavan, että on vain hyväksikäytettävä tollo. Puhuu vieläkin englantia venäläisissä lähetyksissä mikä on aika säälittävää - kapasiteetti ei ilmeisesti riitä Venäjän oppimiseen.
Mitä laillisia velvollisuuksia Putkonen on "paennut", ja vieläpä Venäjälle? Myönnät siis, että Donbas on osa Venäjää?
Olen Putkoselta muutaman pätkän nähnyt, eikä hän niissä ainakaan kyseenalaistanut Suomen valtiomuotoa, vaan nimenomaan totesi, että Suomi on perustuslaillinen tasavalta. Itse olen asiasta eri mieltä: Suomi ei enää ole lain tarkoittama tasavalta, sillä päätöksenteko on ulkoistettu EU:hun. Lisäksi Putkonen puhuu yleensä venäjää Venäjän television haastatteluissa, ainakin niissä jotka olen nähnyt. Toki en ole kovin aktiivisesti edes seurannut, mutta viime aikoina fiidiini tulleita pätkiä olen välillä katsonut ihan vain perspektiivin saamiseksi.
Sehän jäi Suomessa ihan rahaa auki useille tahoille, pakeni Thaimaahan, sieltä Venäjälle ja sieltä Ukrainan Venäjän valtaamiin kapinallisosiin.
Putkonen osaa venäjää, ja voit itse todeta sen, jos vain viitsisit seurata asiaa. Kuka tahansa pystyy asian tarkistamaan.
Putkonen ei ole mstalainen eikä hän pakene mitään, vaan on asettunut pysyvästi Luganskiin. Miksi esität jatkuvasti hänestä vääriä tietoja?
Putkonen on entinen teatterialan ammattilainen ja romaniyhtye Hortto Kaalon laulajan Marko Putkosen poika
Juurihan se liittyi sitä edellä sanottuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47§ Pakollinen rokotus: Valtioneuvoston asetuksella voidaan säätää järjestettäväksi pakollinen rokotus, jos kattava rokottaminen on välttämätöntä väestön tai sen osan hengelle ja terveydelle vakavaa vahinkoa aiheuttavan yleisvaarallisen tartuntataudin leviämisen ehkäisemiseksi. Pakollinen rokotus voidaan rajoittaa myös tiettyyn väestön osaan, ryhmään tai ikäluokkaan.
Tuota asetusta ei varmaan koskaan käytetä väärin? Hyvä ettei tuollaista asetusta ollut toisen maailmansodan aikaisessa Saksassa, niin tiettyä väestönosaa ei olisi tarvinnut edes leirittää, kun heidät olisi voinut vain piikittää?
Tulihan se nassekorttikin sieltä. Minun mielestäni seuraava pakkorokotus voitaisiin rajoittaa ensin niihin, jotka eivät ottaneet koronarokotetta (<- "...myös tiettyyn väestön osaan, ryhmään tai ikäluokkaan")
Korona on onneksi ohi, niin ei tarvitse rokotteita ottaa. Luonto on ihmeellinen, pystyi tuottamaan omikron variantin joka rokotti ihmiset vakavaa tautia vastaan ja tuhosi vakavan koronan.
Korona ei ole ymmärtääkseni ohi. Sairaaloissa alkaa taas olla enemmän Covid-potilaita, vaikka näin kesän alla ei mitään ruuhkaa vielä ole. Syksyllä tilanne taas luultavasti pahenee. Uusia varianttejan taas löytyy.
THL on julkaissut listan, miten ihmiset ovat alkaneet sairastua tässä parin vuoden sisällä.
Tilastossa on JÄRKYTTÄVÄ pomppu eri sairauksissa!
Hyvin surullista on, että vaikutus on myös tuleviin sukupolviin. :(
"Synnynnäiset epämuodostumat, epämuotoisuudet ja kromosomipoikkeavuudet " - HURJA nousu.
"Työterveyshuollon ICD-10-diagnoosit palveluntuottajittain"
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan koko ajan rokotevastaisista. Itse ainakin menen piikkijonoon heti, kun tulee toimiva rokote. Siis sellainen joka estää saamasta tautia, ilman mitään ihme selityksiä.
Millä tavalla tämä rokote ei ole mielestäsi toimiva? Se aikaansaa ihan hyvän vasta-ainvasteen. Ihanko aikuisten oikeasti odotat, että maailmassa joskus kehitettäisiin 100% teholla toimiva rokote? Sellaista ei tule senkään vuoksi, että on paljon ryhmiä, joitten immuunivaste ei toimi riittävästi. Millainen kompetenssi sinulla on arvioida näitä nykyisiä rokotteita?
Vierailija kirjoitti:
Jätin ottamatta, maassa jossa asun ei ole edes ollut koronarokotuksia. Normaalia elämää on saanut elää, mikä joukkopsykoosi teillä on siellä ollut?
Jos elät maassa, jossa ei edes ole rokotuksia, niin luultavasti maan terveydenhuollon taso on alinta kastia. Ihmisiä kuolee eikä kuolinsyyn perään paljon kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni työkaveri oli kuullut, että joku oli nähnyt, että jollain sivustolla oli sanottu tämän olevan avaruusliskojen ja pedopizzerioiden salajuoni! Rokotteissa on mikrosiruja ja grafeenia! Kuolinpäivä muuttuu koska galaktinen liittoneuvosto on muuttanut näitä lennosta. Näihin kuollaan 25.3. 2031.
Avaruusliskoista en tiedä, mutta rokotteissahan oikeasti voi olla mitä vaan. Mutta jos avaruudesta asti joku hallitsee koronaepidemiaa ja siihen kyhättyjä piikkejä niin mitähän ne meinaa tehdä, kun kaikki ei piikkejä ota??
Miten ihmeessä rokotteissa voi olla mitä vaan? Lääketehtaat ilmoittavat tasan tarkkaan mitä siihen sisältyy ja ainakin Euroopassa ne erikseen tarkistetaan viranomaisten toimesta. Onko sinulla joku muu teoria kuin liskoihmiset? Kukahan meidät haluaisi tappaa?
Joiden trolliviestien peukutuksista voi päätellä, että kymmenisen russakkaa kaivautui esille paskaläjästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei profiilin tutkiminen sinänsä yllätä, eikä kyllä tuloskaan. Tarvitaanko tätä keskustelua edelleen vai mihin tällä pyritään? En muista edes koko koronaa, elän elämääni ihan täysillä. Nauttikaa tekin jo jostain, älkääkä pyörikö syvissä vesissä.
Sitä olen miettinyt, miksi tuollainen tutkimus tehtiin? Tutkimuksen tulos - ketä se hyödyttää, mikä on sen informatiivinen arvo ja kenelle?
Tiede ei taida olla kovin lähellä sinun osaamisaluettasi jos et tuollaisen tutkimuksen funktiota ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä koronarokotteet ottaneet ihmiset kannattaa kiinaa koska he kannattavat kontrolliyhteiskuntaa eli yhteiskuntaa jossa ihmisten vapaus riistetään.
Koronarokottamattomat ihmiset kannattaa vapaata yhteiskuntaa jossa ihmisiä ei syrjitä tai leimata sen perusteella ottiko koronarokotteet vai ei.
Sano nyt vielä että "eliitti" ja "valtamedia".
Minä otin 3 rokotetta, ihan vapaaehtoisesti. Jotkut tuttuni eivät ottaneet yhtään, eikä kukaan moiti heitä.
Keneltäkään meistä ei ole riistetty vapautta.
Olen eri, mutta kommentoin. Paljonkin vapauksia rajoitettiin, esimerkiksi elinkeinonharjoittamisen vapautta rajoitettiin. Ihmisiä raahattiin väkisin testattavaksi, jopa poliisivoimin (esimerkiksi Merike Sirelpuu). Ihmisten liikkumisvapautta rajoitettiin, laittomasti (Uudenmaan sulku ja rajojen sulkeminen, esim. Tornio). Vammaisten ja vanhusten oikeutta harrastaa, liikkua ja tavata ystäviään rajoitettiin raskaasti. Näistä on langettavia ratkaisuja/huomautuksia jo annettu. Lasten oikeutta harrastaa rajoitettiin. Ihmisten oikeutta käyttää rahaansa valitsemiinsa asioihin rajoitettiin (kuntosalit, ravintolat, elokuvat, teatterit, konsertit, keikat, baarit jne.) Ihmisten oikeutta osallistua tuttaviensa ja omaistensa hautajaisiin rajoitettiin. Ihmisten oikeutta laulaa kuorossa rajoitettiin. Ihmisten oikeutta syödä ostamansa ruoka sisätiloissa ja istuen rajoitettiin. Vanhuksen oikeutta levähtää hetken kauppakeskuksen penkillä huonoine jalkoineen rajoitettiin. Lista olisi loputon.
Se mitä meille tehtiin, oli karmeaa, eikä perustunut tieteeseen. Maskihysteria, junien ja HSL:n liikenteen "maskipakko", maskittomien heittäminen ulos junasta, koronapassittomien syrjiminen, rokottamattomien hoitajien jättäminen ilman palkkaa. Mikään tästä ei saa toistua ikinä. Ei ikinä. Ja syyllisiä pitää rangaista.
Ei saa toistua edes vaikka ebolan rantautuessa?
Ei saa toistua missään olosuhteissa enää koskaan.
Ebola ei ole kovin leviävä, varsinkaan meidän oloissamme. Rajoitukset olisivat tarpeettomia siinäkin tapauksessa, eivät hyväksyttäviä
Ebolan tartuttavuus on erittäin suurta. Etkö ole yhtään seurannut, miten joku pieni Afrikkalaiskylä suljetaan todella tehokkaasti jos yksikin tapaus todetaan. Helsingin keskustassa vapaalle päässyt Ebola-virus tekisi hirvittävää jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan se liittyi sitä edellä sanottuun.
Kerroit asioita, jotka eivät liity Putkosen mstalaisuuteen tai pakenemiseen, joista oli puhe.
Itse Putkonen taitaa olla palstalla. Taas.
Vaikka otin pakotettuna rokotteet, niin en ota jatkossa yhtää tutkimatonta rokotetta. Mrna-rokote on nyt jälkikäteen tutkittu ja on minulle liian vaarallinen enkä enää ikinä ota sellaista.