;-) ELOISAT ja joulukuun ensimmäinen päivä ;-)
Kommentit (30)
Kuten aina kun suurempi poruka tapaa niin kaikkien kanssa ei ehdi/tule juteltua. Oli todella kiva, että niin usea mamma pääsi pienten kanssa osallistumaan. Mua meenas alkaa naurattaa kun kokki ilmestyi katsomaan suurta seuruettamme =)
Meillä takaisin tulomatka oli hieman haasteellinen: vanhan mallinen juna ja vanhempi mies vieressä. Anni päätti pitkästyä reissaamiseen ja kyllä tyttöä saikin hyppyyttää. Nyt on sitten hauislihaksia reenattu urakalla :) Noh tytön voluumit pysyivät inhimillisellä tasolla emmekä hermostuttaneet vierustoveriammekaan :)
Seuraava tapaaminen onkin sitten 5.1. klo 10.
pubu ja Anni 2908
on kyllä kiva mieli,ja iidakin on ollut tän reissun jälkeen ihana,nauranu ja ollu tyytyväinen :) & NÄLKÄNEN joi tossa 200ml taas maitoa..huhuh,mihkä masuun tollasii vetelee?! ehkä on joku kasvu vaihe.. nyt neiti nukkuu niin nätisti sängyssään ja kauppaan pitäs lähtee..
yritän ehottomasti päästä ens kerralla mukaan tapaamiseen,oli tosi kiva nähä kaikkia..nyt saa nimimerkitkin kasvot,tosin en kyllä muista kaikkii =( ehkä sitä ajan kanssa ;)
hauskaa iltaa kaikille ja huomiseen ;D
Suurkiitokset taasen Opemammalle,Pumpulille sekä Pubulle hienosti järkätyistä pikkujouluista!
Oli taasen mukavata tavata " vanhoja" tuttuja ja tutustua muutamaan uuteenkin :D
Enivei kotimatka meni niinkuin tulomatkakin, poika heräsi puolentunnin kuluttua ja alkoi huutamaan torvi suorana, että hirveen kiva... ;D Panee vaan tän mamman harkitsemaan vakavasti näitä automatkoja, jos pysys kotona, kun täälon katolla tarpeeks niitä villojakin jo ;D
Nyt iltatoimille!
Eria & Jakko ;D
Kiitos munkin puolesta hyvästä seurasta kaikille elokuisille!
Meillä meni ihan hyvin tuo kotimatka kun oltiin omalla autolla liikenteessä. Auto on niin hyvä nukutuspeli. Käytiin kotimatkalla vielä tervehtimässä mun veljeä sekä hakemassa mies töistä. Nyt on mukavaa kun alkaa viikonloppu!! Ei muuta kuin huomenna kasilta aamulla uimahalliin koko perhe ja sitten on vielä pikkujoulu koko perheen voimin iltasella.
Voi voi kun typy kitisee mutta se on vaihteeksi miehen huoli kun on nyt hoitovuorossa pienen hetken kun nälkä ei ole vaan on ehkä vaan väsy.
Ja kiitokset kaikille muille mukana olleille, oli taas tosi mukavaa nähdä vaikkei taaskaan kerennyt läheskään kaikkien kanssa jutskaamaan.
PAPUNA:Hitsi kun puhuit siitä viinistä, mä olen nyt koko loppupäivän vaan ajatellu viinilasillista ja kotonahan ei tietenkään yhtään viiniä ole. Ja meillä tosiaan täällä pikkukylällä ei pitkäripaista ole... pitäisköhän laittaa sauna lämpiämään ;o)
Mua odotti kotipihalla ihana yllätys kun tulin. Kun astuin autosta ulos niin varaston uumenissa hurisi keskuspölynimuri! Ukkokulta oli imuroimassa =). Olipa mukava tulla siistiin kotiin, kynttilöitäkin oli sytytelly.
Pepperille hyvää hääpäivää!
Mä alan nyt laittamaan niitä kuvia niille joiden sähköpostit sain.
Hyvää viikonloppua!
Peeveli ja Toivo 2708
Kiitokset kaikille eloisille jotka kynnelle kykenivät tulemaan pikkujouluihin, oli tosi mukava iltapäivä. Harmi vaan että kaikkien kanssa ei päässyt vaihtamaan kuulumisia muttta varmasti sitten seuraavassa kuukausitapaamisessa lisää uusia mukavia tuttavuuksia. Me myös Elisan kanssa tullaan jatkossakin tapaamisiin innolla.
Kiitokset pubulle, pumpulille ja opemammalle järjestelyistä minunkin puolestani!
Ihanan suloisia vauvoja oli jokikisellä!!
Nyt syöttöpuuhiin joten ei muuta kuin hyvää viikonloppua toivottaa,
tuuli ja Elisa
Meillä meni järjestelyt niin totaalisen uusiksi ja hankalaksi, että meidän oli pakko jättäytyä pois pikkujouluista. Harmitti ihan sairaasti, mutta minkäs teet kun täällä periferiassa majaillaan! Ehkä ensi kerralla sitten paremmalla yrityksellä.
Ukko on pikkujouluissaan ja lapset nukkuu, taidan painua pehkuihin ennen kuin se yks palaa kotiin ihanana haisevana krapulamöllinä. Kunhan nyt vain tulis ehjänä kotiin, tällaisena iltana kun on varmaan jos jonkinlaista porukkaa ja pikkujoulunviettäjää liikkeellä ja suurin osa varmasti nautiskellut nautintoaineita hieman enemmän kuin laki sallii...
Öitä!
Pantoufle
Kiitos pikkujouluista. Erityis kiitos järjestelyistä Pubu, Pumpuli ja Opemamma. Kiva oli nähdä teitä muita äitejä ja aivan ihania lapsukaisia. Seuraavaan tapaamiseenkin tullaan mielellään.
Meillä kotimatka sujuikin hyvin ja Venla nukkui koko bussi matkan. Nyt onkin sitten jostain syystä koko ilta ollut yhtä itkua. Vieläkin on hereillä ja isille kiukkuaa. Pitää ne kohta mennä maitoa antamaan. Taas joku kausi menossa että suostuu syömään vain jos äiti antaa maitoa.
Nyt mentävä. Hyvät yöt kaikille!
Öttis
mutta bussimatkat eivät menneet ihan niin suotuisasti kuin khp:lla. Hankalaa se on noiden norsuvankkurien kanssa, kun vievät niin turkasen paljon tilaa bussissa. Onneksi vauvat pysyivät aika hiljaisina kotiovelle asti, jonka jälkeen volyyminappulat kaakkoon ja molemmat huusi päät punaisina.
Kiitoksia kaikille tapaamisesta, oli taas mukavaa jutella ja nähdä paljon uusia kasvoja. Harmi kun ei kaikkien kanssa ehtinyt/päässyt juttelemaan. Calathealle ja Pumpulille vauvanhoitoavusta neljän pallerotassun vilkutukset ;)
Minulla olisi tänään vielä poliittiset pikkujoulut, mutta katselen vähän tätä tilannetta täällä, että uskaltaisko jättää kaikki kolme isin helmoihin (siis hamehan meidän isällä on aina ;)
Opemamma: pistelehän jossain vaiheessa postia yourfriend at suomi.24.fi (kaikki yhteen)