Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurahousujen korjaus?

19.08.2007 |

En nyt löytänyt tästä keskustelua vaikka joskus on kyllä ollut. Kysymys kuuluu siis miten kurahousut voisi korjata? Oliko jotain paikkoja myynnissä jossain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. citymarketeissa myydään nylon paikka, liimautuu kovaa kiinni ja pitää vettä, meillä toiminut kyllä mainiosti. Ohjeessa on että kovassa kulutuksessa suositellaan lisäksi ompelemista reunoista, mutta meillä on pysynyt kuriksen polvissa ja pepussa liukumäissä jne.

Edullinenkin on, noin 3,4¿ sellanen pala josta mä sain monta reikää paikattua, ehkä noin 15cm X 10cm palan koko

Vierailija
2/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten nailonpaikka päästää vettä läpi. Eli siis nurjalle puolelle roudarinteippiä, ulkopuolelle nailonpaikka (Cittari, Eurokangas..). Ainakin Claes Ohlson myy roudarinteippiä, nimi joku Super tekstiiliteippi tai sinne päin. Tämän neuvon olen saanut tarhantädiltä, paikkasin omamme juuri eilen. En siis vielä tiedä miten se roudarinteippi käyttäytyy pesussa, joutuu varmaan jossain vaiheessa uusimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paikannut tuolla nylonpaikalla ja hyvin on pitänyt ilman roudarinteippiä. Meillä kuravehkeet on kyllä aika satunnaisessa käytössä, mutta silloin kun käytetään ei säästellä. Lapset saa istua kuralätäkössä ja ne ' hiihtävät' siinä tietysti edes takaisin. Reunat kannattaa pyöristää ja katsoa, että tulee muutoinkin tiukasti kiinni, kulutuspaikassa (pylly, polvet) lähtee muutoin herkästi reunasta rullaantumaan. Jos ompelet, niin katso, että lanka on polyesteriä ja neula ohut, muutoin tulee ompeleesta vesi läpi. Mukavia lotrauksia

Vierailija
4/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis se roudarinteipin virallinen nimi, tarkistin pakkauksesta.

Vierailija
5/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos polvesta, lahkeesta tms, niin varmaan tuo ilmastointiteippi/nylonpaikka kestää.

Mutta meillä on rukan housut, jotka on saumasta rikki (haaroista) ja soitin itse rukalle, josta lupasivat ne korjata, kun ne postitan sinne.

ja nyt siis odottlen kurahousuja takaisin kotiin :)