Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin eilen suursivouksen. Nyt kaduttaa. Kaikki on levällään

Vierailija
24.04.2023 |

Hirveä työ järjestää tavarat takaisin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse opetellut siihen, että teen sellaisia "ei niin mielenkiintoisia hommia" etukäteen, siis ennen varsinaista siivouspäivää.

Tällaisia itselle on mm. keittiön kaappien järjestely, leivinuunin pesu, saunatilojen pesu. Sitten kun aloittaa sen isomman siivouksen, niin nämä on jo valmiiksi tehty, eikä tarvitse viimeisillä voiman rippeillä ajatella, että tuokin on vielä tekemättä. 

Usein siivotessa miettiikin vain sitä, mikä on vielä tekemättä. Pitäisi miettiä, että "tuonkin olen jo tehnyt, hienoa". 

Viisaasti ajateltu. En nyt jaksa selittää syvemmin, mutta neurologisesti tämä on tuottava tapa toimia.

Vierailija
22/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten kun muutin, kesti kaksi viikkoa saada kaikki suht koht järjestykseen, olin niin väsynyt, että nukuinkin vain 3 tuntia.  Ihana tunne kun viimeinenkin jätesäkillinen oli poissa lattialta.  Vielä piti pyykki pestä pesulassa.

Koita kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä teet suursiivouksen? Koska mä teen sen huone kerrallaan. Ja yleensä vielä niin, etät kaapit ja lipastot jne per huone ensin ja sitten pölyt, imuorinnin ja lattian moppaukset koko kämpän osalta samana päivänä.

Tyhjensin tavarat kahden huoneen kaapeista ja piti lajitella ne poismeneviin ja säilytettäviin. Ja nyt kaikki on pitkin lattioita 😭

Ap

Jatkossa vaan yksi kaapin hylly tai yksi kaappi kerrallaan. :) Mutta älä lannistu. Nyt vaan alat puurtamaan äläkä mieti kokonaissotkua. Teet sen verran kuin jaksat.