Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos seuraasi pidettäisi kyllästyttävänä?

Vierailija
23.04.2023 |

Ja ihmiset välttelisivät seuraasi siitä johtuen ?

Yrittäisitkö muuttaa toimintaasi jotenkin vai hyväksyisitkö kohtalosi tylsänä ihmisenä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtisin, miksi mahdollisesti vaikutan tylsältä. Kun minulta kysytään kuulumisiani, mitä alan kertoa? Puhunko liikaa töistäni? Uskallanko ottaa asioihin kantaa? Muistanko kysyä muiden kuulumisia ja kuunnella ne? Tarvitsen hyviä ihmissuhteita enkä haluaisi olla tylsä, joten kokeilisin tehdä jonkin korjausliikkeen ja katsoa, miten se vaikuttaisi itseeni ja muihin. Teeskentelemään en kuitenkaan suostuisi. Mutta onhan meissä kaikissa monia eri puolia ja voi valita, millaisen puolen muille näyttää. Eri ihmisten kanssa voi olla erilainen ja silti oma itsensä.

Vierailija
22/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon erakoksi ilmoittautuvia. Mitä teette keskustelupalstalla?

Ihmiset jotka ei tee elämässään mitään, on väkisinkin vähän tylsiä kuunnella. Mutta kun hankkiutuu kaltaistensa seuraan, niin jutut käy yksiin ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo valmiiksi tietoinen, että on monenlaista mieltä siitä, että kuka on kiinnostava ja kuka ei. Joten ei tulisi mieleen oikeastaan mitään uutta. m56

Vierailija
24/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon erakoksi ilmoittautuvia. Mitä teette keskustelupalstalla?

Ihmiset jotka ei tee elämässään mitään, on väkisinkin vähän tylsiä kuunnella. Mutta kun hankkiutuu kaltaistensa seuraan, niin jutut käy yksiin ainakin.

Suuret ajattelijat, jotka eivät "tehneet mitään" ovat siis tylsiä?

Vierailija
25/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häipyisin. En minäkään jaksa yhtään tyyppejä jotka puhuvat politiikasta/ilmastosta/moottoripyöräilystä/tavoitteellisesta liikunnasta. En myöskään halua kuunnella tai jutella luonnosta tai puutarhanhoidosta - kaikki tuo on niin tylsää että pää räjähtää. Ymmärrän hyvin, että moni ei jaksa minun juttujani. Etsiydyn juttuineni samankaltaisten seuraan.

Mistä ihmeestä sinä juttelet? Pokemoneista?

Vierailija
26/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Haluan olla tylsä. Oikeasti minulla on todella isoja haasteita, ja välillä ihmiset ihan pelkäävät minua (kun vaikka puhun itsekseni julkisilla paikoilla. Yritän mahdollisimman paljon vältellä tätä, mutta aina ei onnistu.) Joten ihanaa jos sulaudun tapettiin ja kukaan ei huomaa minua. En todellakaan halua olla mikään erikoinen tyyppi.

Kiva, että puhut. Mulla ei ole sitten niin yksinäinen olo kun puhun yksikseni myös julkisilla paikoilla. Yksinpuhelijoita muuten näkee nykyään yhä useammin eikä ne todellakaan puhu mitään puhelua. Kertoo joko siitä, että meillä ei avohoito ihan toimi psykiatrisella puolella tai sitten puhelijat on päättäneet olla julkisesti autisteja ja nauttivat siitä.

Vierailija
27/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, kuinka moni ihminen pitäisi minua kyllästyttävänä.

"Jos kolme ihmistä sanoo, että olet hevonen, osta itsellesi satula"

Mistä tuo lainaus on peräisin?

Vierailija
28/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisin parempaa seuraan. Ilmiselvästi tuo porukka ei ole kovin fiksua kun pitää minua tylsänä ihmisenä.

Vierailija
29/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häipyisin. En minäkään jaksa yhtään tyyppejä jotka puhuvat politiikasta/ilmastosta/moottoripyöräilystä/tavoitteellisesta liikunnasta. En myöskään halua kuunnella tai jutella luonnosta tai puutarhanhoidosta - kaikki tuo on niin tylsää että pää räjähtää. Ymmärrän hyvin, että moni ei jaksa minun juttujani. Etsiydyn juttuineni samankaltaisten seuraan.

Taiteesta/musiikista/kirjallisuudesta/kirjoittamisesta/hengellisyydestä ja henkisyydestä (joita en itse harjoita, mutta jotka kiinnostavat minua). Voin myös hätätapauksessa keskustella ruoasta ja sen laitosta/viineistä/remontoimisesta/koirista/kroonisesta sairastamisesta/kärsimyksestä/kuolemasta.

Siinäpä ne. Olen tähän ikään oppinut, että kannattaa valita seuransa.

Vierailija
30/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka pitäisi.

Jos joku vittumainen, niin se olisi vaan helpotus.

Jos joku tärkeä niin kai se harmittaisi.

Vierailija
31/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisen mielestä luultavasti tylsä jota kiinnostaa julkkisjuorut, tosi-tv, bilettäminen, päihteet ja pintaliitoelämä.

Mitä se haittaa. Hyvä vaan.

Vierailija
32/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taiteesta/musiikista/kirjallisuudesta/kirjoittamisesta/hengellisyydestä ja henkisyydestä (joita en itse harjoita, mutta jotka kiinnostavat minua). Voin myös hätätapauksessa keskustella ruoasta ja sen laitosta/viineistä/remontoimisesta/koirista/kroonisesta sairastamisesta/kärsimyksestä/kuolemasta.

Äh, haluisin sun kanssa kahville.

Vierailija
33/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, haluisin sun kanssa kahville.

Mitä sulla olisi annettavaa? Kannattaa aina miettiä myös tältä kannalta.

En ole tuo sama kenelle vastasit, mutta voisin olla. Minulla on yksi kaveri joka pyytelee kahville ja kylään. Hän kuuntelee innoissaan juttujani ja kehuu aina miten kiehtovia meidän keskustelut ovat. Hän itse siis vain kuuntelee, hämmästelee ja nyökkäilee kun minä puhun. Olen sanonut että haluan kuulla myös hänenkin ajatuksiaan, mutta hän on kertonut ettei hänellä ole mitään sanottavaa ja hän haluaa kuunnella minun juttujani.

Voitko arvata, jaksanko käydä enää viihdyttämässä häntä?

Vierailija
34/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Kyllä kaltaiseni vielä kaltaisensa löytää. Sitä ennen keskittyisi harrastuksiin, työhön, opiskeluun, perhe-elämään yms. Viihdyn yksinkin hyvin. 🕺

Vierailija
35/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte minua ehkä kyllästyttävänä, mutta avauksen kysymys on kieliopillisesti väärin. Oikea muoto on:

Mitä tekisit jos seuraasi pidettäisiIN kyllästyttävänä?

Tässä passiivin konditionaalimuodossa nimittäin moni harjaantunutkin kielenkäyttäjä haksahtaa.

Vierailija
37/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätte minua ehkä kyllästyttävänä, mutta avauksen kysymys on kieliopillisesti väärin. Oikea muoto on:

Mitä tekisit jos seuraasi pidettäisiIN kyllästyttävänä?

Tässä passiivin konditionaalimuodossa nimittäin moni harjaantunutkin kielenkäyttäjä haksahtaa.

Tunnen yhden Suomen kielen maisterin ja hän on kieltämättä vähän kuiva tyyppi. Hänen seurassaan joudun pidättelemään haukotuttaa ja skarppaamaan että jaksan kuunnella. Sinänsä mukava ihminen ja kaikin puolin miellyttävä henkilö. Kovin tylsä vain.

Vierailija
38/46 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen justiin, kuten tämä yhteiskunta on opettanut: pidän turpani kiinni ja vastaan kun kysytään. Jos joku ehtii sitten vastauksen aikana tylsistyä, se on henkilökohtainen voi voi.

Vierailija
39/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä pidetään

Vierailija
40/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan mitään marakattia tai sirkuspelleä alkaisi esittää, saati peffoja nuoleskelemaan. Toki vaikea kuvitella tilannetta, kun aina on ollut ihmisiä, jotka ovat seuraani halunneet tulla. Ystävistänikin suurin osa on vuosikymmeniä sitten tulleet elämääni, ja uusiakin ilmaantunut vuosien saatossa. Kiva niin 😊

N-56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi