Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä huomenna töihin?

Vierailija
23.04.2023 |

Itsellä pelottaa ja ahdistaa, niin tylsältä kuin se kuulostaakin. Kyllä se siitä kun paikalle pääsee, mutta jo aamuyöstä alkaa mieli tummua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tänään, eli ihan rennoilla fiiliksillä.

Vierailija
22/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita yhtään. Mietin joka päivä irtisanoutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympii kun pitää herätä aikaisin ja työ vie niin suuren osan päivästä. Ajatukset alkavasta työviikosta pilaavat minulta sunnuntain, vaikka se on viikon toinen vapaapäivä. Pitäisi jotenkin opetella pitämään sunnuntaista.

Minua auttoi kun meinasi tulla burn out ja tajusin miten alipalkattu olen. Siitä kun selvisin, en ole enää välittänyt työstäni. Se vaatii suunnittelua mutta omalla ajallani en ajatustakaan sinne päin enää anna.

Harmi että piti melkein sairaslomalle asti päätyä ennen kuin pystyin muuttamaan ajattelutapani.

Vierailija
24/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla oli lomaa ja kauniit ulkoilukelit, joten eiköhän tässä töihin taas mennä. Huomenna toimistopäivä jonne menen pyörällä. Tämä viikon IT-vika vain sotki sen verran asioita, että huomenna sitten joutuu perkaamaan sen jäljiltä sotkuja.

Vierailija
25/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo työ. Menen huomenna ihan konkreettisesti työpaikalle. Ei ole stressiä. Teen parhaani ja se riittää

Minä voisin sanoa samaa. Onnittelut sinulle, joka kerroit saaneesi töitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme