Kauanko ex:n uusi suhde satuttaa?
Liitto oli huono. Olin vuosia todella yksinäinen. Aina yksin, miehellä muita menoja.
Silti hänen uusi onnensa satuttaa. Tiedän suhteen alkaneen liittomme aikana. Luultavasti tämä suhde oli se viimeinen naula arkkuin, mikä sai miehen lopulta hakemaan eroa.
Ero on hyvä asia, kodissamme oli kaikilla paha olla. Ilmapiiri oli todella huono.
Silti minuun sattuu.
Tuntuu pahalle.
Tuntuu epäonnistuneelle, huonolle.
Itse olen tosi yksinäinen, ei ole ystäviä ei ketään. Kaikki aika meni kodin hoidossa ja lasten kanssa, miehen luuhatessa omissa menoissaan. Johtui kuulema minusta, että oli aina vaan enemmän pois kotoa.
Ja sieltähän se, töistä, uusi rakkaus löytyi.
Ja ei, en missään tapauksessa haluaisi palata yhteen. Ja toisaalta vähän säälittääkin mihin tämä uusi tulee joutumaan, viimeistään muutaman vuoden päästä.
Silti, sattuu, itkettää ja tuntuu tosi pahalle
Kommentit (63)
Tuttua tuo, että itse olin vain joko kotona taaperon kanssa tai töissä. Sovitin omat työkuvionikin niin, että mies pääsi aina harrastuksiinsa.
Mutta silti kotona kuulema ahdisti, ja jos yhdenkään kerran en saanut omia työvuorojani soviteltua miehen harrastemenojen mukaan, niin "ikinä ei pääse mihinkään!"
Minun menoihin ei ollut ikinä rahaa, samalla hän käytti silmää räpäyttämättä satoja euroja harrastevälineisiin.
Juu. Hävettää itseänikin näin jälkikäteen, miten ovimatoksi sitä itsensä päästi. Sitä vaan kai yritti pitää pakan kasassa, mutta kun mikään ei riitä niin ei riitä.
Minullekin ilmoitettiin, että tämä oli sitten tässä. Ja uusi puoliso oli jo valittuna.
Siinä sitten löysin onneksi selkärankaani takaisin. Oli exälle ehkä yllättävää huomata, että eron jälkeen ei voinut p*skaakaan kiinnostaa hänen harrastemenonsa, vaan joutui nyt be itse sumplimaan. Eli oli siis alussa tuomassa lasta takaisin minulle kesken oman viikonloppunsa, koska tulikin yllättäen lisätreenit. Johon totesin kohteliaasti, että valitettavasti se ei käy.
Nyt erosta on jo vuosia, ja olen tyytyväisempi näin yksinäni, kuin siinä korttitalon pystyssä pitäessä. Ei siinä auta kuin aika. Ikinä en enää lähtisi noin tossuksi, enkä toisaalta kyllä muuttaisi kenenkään kanssa enää yhteenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi valitsi siis paremman, vika luultavassi sinussa...
Nuoremman ja nätimmän valitsi.
Miehen kanssa yhdessä olevat naiset: kannattaa valmistautua tähän henkisesti! Osuu se dumppaus nimittäin vielä teidänkin kohdallenne. Jos ette sitten itse vaihda lennosta parempaan ja komeampaan rakastajaan.
No voisitko edes sitten varoittaa sen uusia kumppaneita että ihmismolo on kyseessä?