Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmi.

Vierailija
23.04.2023 |

Seksiasiantuntija Tracey Cox kirjoittaa puolestaan Daily Mailin artikkelissaan, että niistä naisista, jotka onnistuvat saamaan orgasmin itsekseen, iso osa ei kuitenkaan onnistu kipuamaan hekuman huipulle kumppaninsa kanssa. Mutta miksi?

Monilla miehillä ei ole aavistustakaan siitä, että naiset tarvitsevat klitoriksen stimulaatiota orgasmin saadakseen, ja lankeavat edelleen samoihin, vanhoihin myytteihin (eli että naiset saavat orgasmin helpommin yhdynnässä). Yleensä kyseessä on kommunikaation puute siitä, mitä naiset todella tarvitsevat, Cox pohtii.

Paine ja häpeä vaikeuttavat orgasmin saamista.

Naiset häpeävät, kun eivät saa orgasmia yhdellä nuolaisulla tai lantion työnnöllä. Miehet tuntevat itsensä riittämättömiksi ja epäonnistujiksi, jos he eivät "saa" naista laukeamaan. Kaikki tämä lisää naisten painetta täyttää odotukset.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä erityisesti sille miehelle, joka täällä kirjoitti asentaneensa "kriteerit naiselle jonka ainoastaan hyväksyy, että pitää saada sillä pelkällä kalulla"!

Mitenhän mies voisi saada, ellei nainen millään osallaan koskettaisi miehen kalua?

Vierailija
2/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida naisen orgasmi kiinnostaa, niin vähäpätöinen jutttu mihen rinnalla. Älkää miehet sitten kirjoitelko, miksei nainen halua ta halut loppuu yms. Saatte ihan itseänne sitten syyttää, kun ei naisella enää (tietenkään) ole haluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä haluan saada juuri vain ja pelkästään pannessa. Mikään sormetus tai suuseksi ei vaan toimi. Haluan ettei minun alapäätä juuri kosketa, vaan suoraan yhdyntään ja silloin tarvitsen yleensä 10-15 min että tulen. Valitettavan monien miesten kyvyt ja kestävyys ei minulle riitä.

Jännä juttu sinänsä, että taas naisen kanssa ole saanut sekä sormettamalla että suuseksillä, mutta yleensä haluan samaan aikaan jotain sisääni esim. dildoa tai kaksi-kolme sormea sisään.

Vierailija
4/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naiset, jotka voivat saada orgasmin yhdynnässä, haluavat sen nimenomaan yhdynnässä. Sanovat että se tuntuu parhaalta. Siksi mieluiten yhdynnässä, eikä esim. suuseksillä.

Vierailija
5/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset, jotka voivat saada orgasmin yhdynnässä, haluavat sen nimenomaan yhdynnässä. Sanovat että se tuntuu parhaalta. Siksi mieluiten yhdynnässä, eikä esim. suuseksillä.

No kukin tavallaan, mutta ei pidä pitää sitä valtavirtana. Kun sen nyt vaan ON TOTUUS että se klitoris kertakaikkiaan vastaa miehen kalua ja sitä terskaa,

Miksi siis sen koskettelua miehet eivät pidä suotavana? Itse haluan imeä ja hoidella mieheni kalua, koska haluan hänelle nautintoa. Hän onneksi tekee niin myös minulle.

Vaikea käsittää tätä kielteisyyttä.

Ja naiset jotka saavat helposti vain sillä kalulla, ikäänkuin ylpeilevät sillä, ja kai myös kokevat itsensä paremmiksi kuin muut. Se kuvastaa sitä miesten mielikuvaa ns "hyvästä" naisesta, mikä ihan syvältä.

Vierailija
6/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että: "paine ja häpeä"= osaamattomuus ja huonoitsetunto. Minun mielestäni enemmän syynä eli ihmisen puhdas laiskuus, laiskuus ja laiskuus!

Ihminen on. Naiset on. Ja miehet on, ei muuta syytä.

Vierailija
7/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kukin tavallaan, mutta ei pidä pitää sitä valtavirtana. Kun sen nyt vaan ON TOTUUS että se klitoris kertakaikkiaan vastaa miehen kalua ja sitä terskaa,

Miksi siis sen koskettelua miehet eivät pidä suotavana? Itse haluan imeä ja hoidella mieheni kalua, koska haluan hänelle nautintoa. Hän onneksi tekee niin myös minulle.

Ja naiset jotka saavat helposti vain sillä kalulla, ikäänkuin ylpeilevät sillä, ja kai myös kokevat itsensä paremmiksi kuin muut. Se kuvastaa sitä miesten mielikuvaa ns "hyvästä" naisesta, mikä ihan syvältä.

Eihän tässä nyt kukaan ole ollut kielteinen, joten ihan tyhjää ihmettelet. Tuosta edellisestä, olen kyllä huomannut ihan samaa vaimosta, hänkin haluaisi vain suoraan asiaan. Onnekseen ja minunkin onnekseni tietää kyllä sen, että kunnon suuseksisessio alkuun tekee siitä yhdynnästäkin nautinnollisemman, kun on valmiiksi lämpimänä ensimmäisestä orgasmista. Minä kyllä antaisin suullani vaikka kuinka monta, mutta vain yksi kelpaa sitä lajia.

Vierailija
8/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä nyt kukaan ole ollut kielteinen, joten ihan tyhjää ihmettelet. Tuosta edellisestä, olen kyllä huomannut ihan samaa vaimosta, hänkin haluaisi vain suoraan asiaan. Onnekseen ja minunkin onnekseni tietää kyllä sen, että kunnon suuseksisessio alkuun tekee siitä yhdynnästäkin nautinnollisemman, kun on valmiiksi lämpimänä ensimmäisestä orgasmista. Minä kyllä antaisin suullani vaikka kuinka monta, mutta vain yksi kelpaa sitä lajia.

Voihan olla, ja onkin, naisten päähän iskostettu ajatus siitä, että yhdynnässä saatu on se paras, ja "palkinto miehelle".

Onko naisen arvo todella kiinni siitä millätavoin orgasminsa saa? Sehän on hyvin outoa, luulisi olevan tärkeintä että saa sen orgasmin miten vain.

Mutta monet miehet täällä arvottavat naista juuri näillä perusteilla. Surullista.

Vierailija
9/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmeja tulee yhdynnässä silloin, kun sukupuolielimet ovat yhteensopivat. Ehkä kannattaisi parinvalinnassa kiinnittää enemmän huomioita tähän. Ehkä se on luonnon tapa näyttää, että ihminen on muutenkin yhteensopiva

Vierailija
10/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmeja tulee yhdynnässä silloin, kun sukupuolielimet ovat yhteensopivat. Ehkä kannattaisi parinvalinnassa kiinnittää enemmän huomioita tähän. Ehkä se on luonnon tapa näyttää, että ihminen on muutenkin yhteensopiva

Me sovimme vuosia niin hyvin yhteen... myös sieltä... emme sovi enää.

😥

Vierailija
11/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai taas tätä samaa.

Huh haa, hinkkaa mun herkkunappulaa!

Mitäs, jos antaisit muiden tulla, niin kun tulevat.

Vierailija
12/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelimet on ne mitkä on. Ja jos mies osaakäyttää sormiaan ja kieltään sekä kaluaan se on fine. Ei ole mitään muuta yhteensopivuutta. Peniksellehän käy mikä vain reikä, miltei. mutta naiselle ei se auta vaikka minkä patukan sisään työntäis. Miten vaikeata tämä on ymmärtää, vaikka kuka asiantuntija (tai joku nainen!) sen sanois..

Aina vaan sitä kalua ja kalua. huoh.

Vierailija
13/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukuelimet on ne mitkä on. Ja jos mies osaakäyttää sormiaan ja kieltään sekä kaluaan se on fine. Ei ole mitään muuta yhteensopivuutta. Peniksellehän käy mikä vain reikä, miltei. mutta naiselle ei se auta vaikka minkä patukan sisään työntäis. Miten vaikeata tämä on ymmärtää, vaikka kuka asiantuntija (tai joku nainen!) sen sanois..

No ole ilman kalua, jos niin haluat. Ei se muita mitenkään häiritse.

Pidätkö itseäsi jonain asiantuntijana. Buhahahaa. Miten vaikeaa sun on ymmärtää, että joku vaan haluaa kullia sisäänsä.

Vierailija
14/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itseäsi jonain asiantuntijana. Buhahahaa. Miten vaikeaa sun on ymmärtää, että joku vaan haluaa kullia sisäänsä.

Tosi asiallista keskustelua.

Vierailija
15/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä erityisesti sille miehelle, joka täällä kirjoitti asentaneensa "kriteerit naiselle jonka ainoastaan hyväksyy, että pitää saada sillä pelkällä kalulla"!

Mitenhän mies voisi saada, ellei nainen millään osallaan koskettaisi miehen kalua?

Miehet kaiketi voivat saada orgasmin kalua koskematta eturauhasta stimuloimalla.

Ja naiset pilluun koskematta esim nännejä stimuloimalla. Ja jotkut pelkästään ajatuksen voimalla.

Vierailija
16/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten vaikeaa se sinun on ymmärtää, että kullekin naiselle annetaan sitä mitä hän haluaa. Sinä haluat suuta ja sormia ja se on täysin fine, mutta se ei auta yhtään siihen, että minun naiseni haluaa sitä kalua. Hänet minä tyydytän, en sinua. Et sinä voi sanoa yleisellä tasolla, että "naiselle ei se auta vaikka minkä patukan sisään työntäis", jokainen puhukoon omasta puolestaan, ja mieluiten sille joka sitä tyydytystä on tarjoamassa. Palstalla huutelu ja yleistäminen on loputtoman turhaa.

Aina tämä sama jankutus, ikään kuin asia joksikin muuksi muuttuisi. Ja ihan jo valmiiksi vastauksena seuraavaan viestiisi, minä EN kiellä klitorista enkä väitä että kaikki tai edes suurin osa naisista saa panemalla. Haluan vain ja ainoastaan sitä, että jokainen pari saisi tehdä toisilleen hyvää ihan just sillä tavalla kuin se heille sopii. Ei me sitä täältä palstalta voida määrätä, että millä tavalla jonkun tietyn ihmisen pitää seksiä harrastaa, ei vaikka kaikki maailman muut ihmiset tykkäisivät yhdestä ja samasta.

Vierailija
17/45 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kertaa tehty aloitus, samasta asiasta. Jauhat kai niin kauan, kunnes kaikki huutaa yhteen ääneen, jotta klitoriksella saatu orgasmi on ainoa oikea. Ja taputtavat päälle käsiään.

Vierailija
18/45 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kertaa tehty aloitus, samasta asiasta. Jauhat kai niin kauan, kunnes kaikki huutaa yhteen ääneen, jotta klitoriksella saatu orgasmi on ainoa oikea. Ja taputtavat päälle käsiään.

Missä kohtaa täällä tuomittu kalun haluaminen tai pelkästään sillä saaminen? Tai missä on sanottu että KAIKKIEN naisten PItää saada samalla tavoin?  Tämä aloitushan oli asiantuntijoiden kirjoittama.

Ja siis minä jauhan, kun sinä puhut asiaa! Ja minä kyllä haluan ja saankin kalua ja pidän todellakin siitä. Täällä ruukataan väännellä  asioita oman mielen mukaan. Klitoris on mikä on vaikka vääntäs miten.

Vierailija
19/45 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa täällä tuomittu kalun haluaminen tai pelkästään sillä saaminen? Tai missä on sanottu että KAIKKIEN naisten PItää saada samalla tavoin?  Tämä aloitushan oli asiantuntijoiden kirjoittama.

Ja siis minä jauhan, kun sinä puhut asiaa! Ja minä kyllä haluan ja saankin kalua ja pidän todellakin siitä. Täällä ruukataan väännellä  asioita oman mielen mukaan. Klitoris on mikä on vaikka vääntäs miten.

"mutta naiselle ei se auta vaikka minkä patukan sisään työntäis"

Puhuitko tässä nyt siis itsestäsi vai kaikista muista naisista?

Vierailija
20/45 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kaikki samanlaisia, kullista vaan kiinni ja ja liikuttelee edes takas, se on siinä. Naiset taas ovat jokainen erilaisia, siinä mielessä erittäin vaikeata tuottaa heille orgasmia. Niskat jumissa puolentunnin nuolemisen jälkeen miehellä loppuu kiinnostus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän