Loukkaantuisitko jos joku sanoisi sinulle ettet ole laiha?
Kommentit (60)
Te, joiden mielestä on OK sanoa toiselle, että hän ei ole laiha: Onko teidän mielestänne OK vastata ulkonäköä koskevaan kommenttiin kommentoimalla hänen ulkonäköään?
Esim.
Henkilö A sanoo Henkilö B:lle: "Sinä et ole laiha."
Henkilö B vastaa Henkilölle A: "Mutta sinä sen sijaan olet."
Myöntäisin, että en olekkaan laiha ja aijon lihoa vain lisää.😅
Luulen että jokainen tietää painonsa aika tarkkaan. Se tuntuu tyhmältä jos joku sanoisi itsestäänselvyyksiä. Antaisi yksinkertaisen kuvan hokijasta. Eri asia jos on kehonhahmotushäiriö jollakin päällä, usein ei ole. Laihtuminen yleensä kestää vuosia, se ei tapahdu päivässä kahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Te, joiden mielestä on OK sanoa toiselle, että hän ei ole laiha: Onko teidän mielestänne OK vastata ulkonäköä koskevaan kommenttiin kommentoimalla hänen ulkonäköään?
Esim.
Henkilö A sanoo Henkilö B:lle: "Sinä et ole laiha."
Henkilö B vastaa Henkilölle A: "Mutta sinä sen sijaan olet."
Siihen voi vastata vaikka "Kiitos tiedosta" ja hiljaa omassa mielessään ajatella että onpa moukka kun kommentoi ruumiinrakennetta.
En loukkaantuisi. Tämän saman ihmisoletetun on myös turha tulla kehumaan kun olen laihtunut, sillä a) mun kiloni ei kuulu kenellekään mulle (katsokoon muualle jos ei miellytä) ja b) en todellakaan aio ystävystyä tai edes kaveerata sellaisten kanssa, jotka ensin arvostelevat ja jälkeenpäin ovat niin mielin kielin kun yhtäkkiä toinen miellyttääkin enemmän silmää. Se ällöttävä luonne on jo siinä kohtaa paljastunut. Siinä kohtaa on jo liian myöhäistä.
Pitäisin kommentoijaa idioottina tietenkin.
Ensinnäkään ei ole hänen asiansa kommentoida minussa mitään ja toiseksi minua ei kiinnosta matojen mielipiteet.
Minullahan on asiat hyvin ja kiihkeä, taitava ja intohimoinen mies rakastajana ja elämänkumppanina, mikä kertoo että olen juuri sopiva ja erittäin haluttava.
Ei voi loukkaantua jonkun kolmivuotiaan tasoisen ke ha rin sanomisista. Sanojahan on pelkästään säälittävä.
Miksi ihmeessä minä kuvittelisin olevani laiha?
Pikkuisen ihmettelisin hänen tyhmyyttään. Ihan kuin en itse tietäisi millainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on huonoa käyttäytymistä. Kenenkään ulkonäköä ei tarvitse kommentoida.
Ihan turha pahoittaa mieltään tuollaisesta tai alkaa miettimään mikä on huonoa käyttäytymistä ja mikä ei.
Sinä et ole älykäs.
Hoikkuus ei ole hot useimmille aikuisille miehille, vielä vähemmän naisille. Teinille voikin olla, mutta aikuisia eivät teinit kiinnosta. Nehän on lapsia.
M 45
Luurankofetissi on aika harvinainen. Laihuutta ihannoivalla on vikaa päässä ja anoreksia.
Tiedän itsekin, että en ole laiha. Nuorena olin liiankin laiha, suorastaan sairaalloisen laiha. Jos joku olisi silloin tullut kommentoimaan tuollaista, olisin loukkaantunut ja laihduttanut itseni hengiltä.
Pitäisin typeryksenä henkilöä, joka luettelee minulle ominaisuuksiani: sinulla on vaalea tukka, et ole tummatukkainen. Sinulla on vihreät silmät, et ole sinisilmäinen. Sinulla on pitkä tukka, et ole lyhyttukkainen.
Vain täydellinen idiootti tulisi kertomaan minulle, että en ole laiha tai että en ole lihava.
Sinulla näyttää olevan omat hampaat - et ole proteesia käyttävä ihminen jne.
Täällä nyt kommentoikin ne idiootit joilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada vapailta markkinoilta seuraa. Maksulliselle naiselle voi sitten soitella sitä turpavärkkiään, se ei välitä edes siitä jos ei seiso. Ja useinhan näillä ihmisillä ei toimi enää mikään.
Tämän täytyy kyllä olla provo. En sanoisi mitään, koska en asettuisi samalle tasolle.
Kylläpä täällä tuntui olevan suurin osa porukasta täysin huumorintajutonta ja kaikesta suuttuvaa. Olen tasan varmasti, että te arvostelette julkkisten ja esimerkiksi missien painoa, pituutta, reisien paksuutta, tissejä, naaman muotoa, hymyä, hampaita, silmiä, nenää, hiuksia, pukeutumisia ja kaikkea mikä nyt silmiin osuu, mutta sitten jos teidän ulkonäöstä sanoo sanaakaan, niin jo alkaa itku ja voivottelu.
Joo, nyt tottakai alatte kuorossa huutaa, että ei, että ole ikinä sanoneet mitään kenenkään ulkonäöstä, ei ainakaan mitään pahaa! Sen sijaan olette kehuneet aina vain kaikkia ja kaikea. Jep, ihan varmasti...
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä tuntui olevan suurin osa porukasta täysin huumorintajutonta ja kaikesta suuttuvaa. Olen tasan varmasti, että te arvostelette julkkisten ja esimerkiksi missien painoa, pituutta, reisien paksuutta, tissejä, naaman muotoa, hymyä, hampaita, silmiä, nenää, hiuksia, pukeutumisia ja kaikkea mikä nyt silmiin osuu, mutta sitten jos teidän ulkonäöstä sanoo sanaakaan, niin jo alkaa itku ja voivottelu.
Joo, nyt tottakai alatte kuorossa huutaa, että ei, että ole ikinä sanoneet mitään kenenkään ulkonäöstä, ei ainakaan mitään pahaa! Sen sijaan olette kehuneet aina vain kaikkia ja kaikea. Jep, ihan varmasti...
Tämähän se, eli kirjoittajat ovat varmasti arvostelleet julkisuudessa olevien ihmisten ulkonäköä sekä kaikkea muutakin mitä ja miten he asiat tekevät.
No parempi tuo kuin vaarallisesti anorektinen luuviulu.
Kyllä sitä läskiä vähän pitää olla luiden päällä, että
jaksaa.
En loukkaantuisi, sillä ylipaino tai paino yleisesti ei ole minulle tärkeä asia.