Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko jos joku sanoisi sinulle ettet ole laiha?

Vierailija
23.04.2023 |

Olisiko se kohteliaisuus vai ei?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, sillä ylipaino tai paino yleisesti ei ole minulle tärkeä asia.

Vierailija
42/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä on OK sanoa toiselle, että hän ei ole laiha: Onko teidän mielestänne OK vastata ulkonäköä koskevaan kommenttiin kommentoimalla hänen ulkonäköään?

Esim.

Henkilö A sanoo Henkilö B:lle: "Sinä et ole laiha."

Henkilö B vastaa Henkilölle A: "Mutta sinä sen sijaan olet."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäisin, että en olekkaan laiha ja aijon lihoa vain lisää.😅

Vierailija
44/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että jokainen tietää painonsa aika tarkkaan. Se tuntuu tyhmältä jos joku sanoisi itsestäänselvyyksiä. Antaisi yksinkertaisen kuvan hokijasta. Eri asia jos on kehonhahmotushäiriö jollakin päällä, usein ei ole. Laihtuminen yleensä kestää vuosia, se ei tapahdu päivässä kahdessa.

Vierailija
45/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä on OK sanoa toiselle, että hän ei ole laiha: Onko teidän mielestänne OK vastata ulkonäköä koskevaan kommenttiin kommentoimalla hänen ulkonäköään?

Esim.

Henkilö A sanoo Henkilö B:lle: "Sinä et ole laiha."

Henkilö B vastaa Henkilölle A: "Mutta sinä sen sijaan olet."

Siihen voi vastata vaikka "Kiitos tiedosta" ja hiljaa omassa mielessään ajatella että onpa moukka kun kommentoi ruumiinrakennetta.

Vierailija
46/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Tämän saman ihmisoletetun on myös turha tulla kehumaan kun olen laihtunut, sillä a) mun kiloni ei kuulu kenellekään mulle (katsokoon muualle jos ei miellytä) ja b) en todellakaan aio ystävystyä tai edes kaveerata sellaisten kanssa, jotka ensin arvostelevat ja jälkeenpäin ovat niin mielin kielin kun yhtäkkiä toinen miellyttääkin enemmän silmää. Se ällöttävä luonne on jo siinä kohtaa paljastunut. Siinä kohtaa on jo liian myöhäistä.

Vierailija
47/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kommentoijaa idioottina tietenkin.

Ensinnäkään ei ole hänen asiansa kommentoida minussa mitään ja toiseksi minua ei kiinnosta matojen mielipiteet.

Minullahan on asiat hyvin ja kiihkeä, taitava ja intohimoinen mies rakastajana ja elämänkumppanina, mikä kertoo että olen juuri sopiva ja erittäin haluttava.

Vierailija
48/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi loukkaantua jonkun kolmivuotiaan tasoisen ke ha rin sanomisista. Sanojahan on pelkästään säälittävä.

Vierailija
49/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minä kuvittelisin olevani laiha?

Vierailija
50/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ihmettelisin hänen tyhmyyttään. Ihan kuin en itse tietäisi millainen olen.

Vierailija
51/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huonoa käyttäytymistä. Kenenkään ulkonäköä ei tarvitse kommentoida.

Ihan turha pahoittaa mieltään tuollaisesta tai alkaa miettimään mikä on huonoa käyttäytymistä ja mikä ei.

Sinä et ole älykäs.

Vierailija
52/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ei ole hot useimmille aikuisille miehille, vielä vähemmän naisille. Teinille voikin olla, mutta aikuisia eivät teinit kiinnosta. Nehän on lapsia.

M 45

Vierailija
53/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurankofetissi on aika harvinainen. Laihuutta ihannoivalla on vikaa päässä ja anoreksia.

Vierailija
54/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itsekin, että en ole laiha. Nuorena olin liiankin laiha, suorastaan sairaalloisen laiha. Jos joku olisi silloin tullut kommentoimaan tuollaista, olisin loukkaantunut ja laihduttanut itseni hengiltä.

Vierailija
55/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin typeryksenä henkilöä, joka luettelee minulle ominaisuuksiani: sinulla on vaalea tukka, et ole tummatukkainen. Sinulla on vihreät silmät, et ole sinisilmäinen. Sinulla on pitkä tukka, et ole lyhyttukkainen.

Vain täydellinen idiootti tulisi kertomaan minulle, että en ole laiha tai että en ole lihava.

Sinulla näyttää olevan omat hampaat - et ole proteesia käyttävä ihminen jne.

Vierailija
56/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kommentoikin ne idiootit joilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada vapailta markkinoilta seuraa. Maksulliselle naiselle voi sitten soitella sitä turpavärkkiään, se ei välitä edes siitä jos ei seiso. Ja useinhan näillä ihmisillä ei toimi enää mikään.

Vierailija
57/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy kyllä olla provo. En sanoisi mitään, koska en asettuisi samalle tasolle.

Vierailija
58/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä tuntui olevan suurin osa porukasta täysin huumorintajutonta ja kaikesta suuttuvaa. Olen tasan varmasti, että te arvostelette julkkisten ja esimerkiksi missien painoa, pituutta, reisien paksuutta, tissejä, naaman muotoa, hymyä, hampaita, silmiä, nenää, hiuksia, pukeutumisia ja kaikkea mikä nyt silmiin osuu, mutta sitten jos teidän ulkonäöstä sanoo sanaakaan, niin jo alkaa itku ja voivottelu.

Joo, nyt tottakai alatte kuorossa huutaa, että ei, että ole ikinä sanoneet mitään kenenkään ulkonäöstä, ei ainakaan mitään pahaa! Sen sijaan olette kehuneet aina vain kaikkia ja kaikea. Jep, ihan varmasti...

Vierailija
59/60 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä tuntui olevan suurin osa porukasta täysin huumorintajutonta ja kaikesta suuttuvaa. Olen tasan varmasti, että te arvostelette julkkisten ja esimerkiksi missien painoa, pituutta, reisien paksuutta, tissejä, naaman muotoa, hymyä, hampaita, silmiä, nenää, hiuksia, pukeutumisia ja kaikkea mikä nyt silmiin osuu, mutta sitten jos teidän ulkonäöstä sanoo sanaakaan, niin jo alkaa itku ja voivottelu.

Joo, nyt tottakai alatte kuorossa huutaa, että ei, että ole ikinä sanoneet mitään kenenkään ulkonäöstä, ei ainakaan mitään pahaa! Sen sijaan olette kehuneet aina vain kaikkia ja kaikea. Jep, ihan varmasti...

Tämähän se, eli kirjoittajat ovat varmasti arvostelleet julkisuudessa olevien ihmisten ulkonäköä sekä kaikkea muutakin mitä ja miten he asiat tekevät.

Vierailija
60/60 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi tuo kuin vaarallisesti anorektinen luuviulu.

Kyllä sitä läskiä vähän pitää olla luiden päällä, että

jaksaa.