Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on omituisin/epäsovipin lahja, jonka lapsesi on saanut?

30.11.2006 |

tuli tosta isovanhempien lahja-ketjusta tämmönen mieleen...

mun 7-vuotias sai aikanaan 1-vuotis lahjaksi 2 barbia mun kaverilta... =) ja joltain mun kavereilta sai sitten neljävuotislahjaksi semmosen palikkajutun, missä erimuotosia palikoita laitetaan koloihin.. =)

mut mun kaverin miehen vanhemmat toi 4-vuotiaalle lahjaks kerran 1000 palan palapelin..siinä hiukan oli pokassa pitelemistä.. =)

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden valmistus loppui kolmen kahvikuppisysteemin jälkeen (kun ei voinut ostaa kerralla koko sarjaa vaikka jemmaan jos ei kertaostona raskinu mulle luovuttaa niitä), toisesta sarjasta yhden kupin jälkeen. Ekat 7 vuotta sain aina hopealusikan. Arvaa onko lapsesta kiva tietää etukäteen mitä kummin paketista löytyykään?

Vierailija
22/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aterinsetissä tai junaradassa. Arvokas lahja. Ja toinen kiva ja pitkäikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niin meilläkin ja äitiä autteli kyllä tuhatpalasissakin varmaan jos illon ja nyt kolme vuotta myöhemmin tehään niitä yhessä, mutta on se nyt kummiskin ehkä hippasen outoa tuoda 4-vuotiaalle tuhatpalanen (oli viel semmonen mis merta, taivasta ja pieni purjevene) :) junarata on meillä tytöillä tosi ahkerassa käytössä...et kyllä se sopii hyvin myös tytöille!

Vierailija
24/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo... onhan sille nyt 8 kk jälkeen käyttöä...

Vierailija
25/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota lapsi pääsi pitämään vasta 1,5v jälkeen

Vierailija
26/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki lahjat muuten olleet ihan hyviä. Tuo potkupuku huvitti kun siinä oli vielä se vaipanvaihtoa helpottava lähes nilkkaan ulottuva vetskari. Tyttö oli 3v. kun se oli sopiva ja ollut vuoden vaipatta!

Vierailija
27/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muistavat lapsianne mukavasti ja eikun valitetaan. Mikään ei kelpaa. Ja mitä ihmettä te valitatte ja surkuttelette jos saa vähän väärän ikäisen laluja. minulla on paljon lapsia lähipiirissä ja edelleen lapsettomana en aina ymmärrä kuka on 74cm ja kuka 90cm. Missä iässä leikitään junilla millon se on ehdottomasti out. suokaa nyt hieman arvostusta, kyllähän lapsianne sentää muistetaan. ottakaa mallia tästä mcdonalds-äidistä.

Vierailija
28/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmiset muistavat lapsianne mukavasti ja eikun valitetaan. Mikään ei kelpaa. Ja mitä ihmettä te valitatte ja surkuttelette jos saa vähän väärän ikäisen laluja. minulla on paljon lapsia lähipiirissä ja edelleen lapsettomana en aina ymmärrä kuka on 74cm ja kuka 90cm. Missä iässä leikitään junilla millon se on ehdottomasti out. suokaa nyt hieman arvostusta, kyllähän lapsianne sentää muistetaan. ottakaa mallia tästä mcdonalds-äidistä.

Vierailija
29/81 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan vain huumorilla kyselin! :) meillä ainakin on kaikista lahjoista oltu kiitollisia ja ajatushan se on tärkein...jos joku vaate on esim liian iso tai pieni niin ei se ole niin vakavaa...kun sain esikoiseni niin olin niin liikuttunut kaikista kavereilta ja opeilta (olin vasta 17 v) saamista lahjoista, et ei paljon haitannu oliko vaatteet vaikka pari kokoa liian isoja. Mutta ainakin mulla on ollut tätä ketjua lukiessani ihan hauskaa...onhan se nyt huvittavaa jos vauvana saa 120 senttisen vaatteen.. :) Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen!

Vierailija
30/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tosi paljon tuli niitä noin 60cm-kokoisia, siihen vielä äippäpaketin vaatteet lisäksi niin eihän niitä kaikkia ehdi pitää lapsella päällä! eipä sitten tarvinnut ostaa ihan kaikkia kamppeita itse kun lapsi kasvoi.. tietysti jokainen taaplaa tyylillään, mutta ei mua henkkoht oo se kasvunvara lahjavaatteissa häirinny!

..mut toisaalta mä oonkin niin onneton, etten ymmärrä mitä pahaa on aterinsarjassa tai jälkiruokakipoissa.. mutta mun tyttärelläni onkin junarata.. :)

Vierailija
31/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempiä tulee kuitenkin itse ostettua jo ennen vauvan syntymää, ja tulee lahjaksi. Ja jokainen vauva on joskus sen kokoinen, ei siis mene hukkaan! Ja meillä jo 4kk iässä kävi 74 vaatteet...

Vierailija
32/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita pari numeroa isompia vaatteita (itsekin olen osatnut joskus vastasyntyneelle jonkun isomman vaatteen just siks et kun kaikkia 60 cm ei aina ees ehi pitää vauval ku kerran ja sit ne jo menee pieneks)... just joku 120 cm haalari vauvana on melko huvittava...ja sen tyylisiä siis hain...

Vierailija
33/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että nyt tulis joku kasarisetti? Astioissakin on oma muotinsa, ei niitä kannata vauvalle antaa. Noh, ehkä poikavauvalle, jos seksistinen saa olla :).

Vierailija
34/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauva oli n. seitsemän kuukauden ikäinen, sai hän anopiltani (siis mummiltaan) koirien purulelun, sellaisen muovisen hahmon, joka vinkuu kun sitä painaa mahan kohdalta. Anoppi ei oikein ymmärrä aina kaikkia juttuja, oli varmaan kaupassa luullut, että ne ovat lasten leluja. En millään raaskinut sanoa, että se on koiran lelu, kun anoppi hyvää tarkoittaen tuliaisensa antoi vauvalle. No, vauva sitten tietysti heti laittoi lelun suuhun ja siitä alkoi irrota " hiukset" , pieniä muovin kappaleita. Jotenkin sain seliteltyä, että lelu siirrettiin syrjään, odottamaan sitä, että vauva vähän kasvaa...

Vierailija
35/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat sekottaa lasten ja koirien lelut, kun on niille koirille jos jonkinmoista vempainta... aika hauska kyllä... =)

Vierailija
36/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania, ja vaivaa oli hän nähnyt niitä neuloessa ja virkatessa. No villapaidat x2 eivät mahtuneet pään yli, villahousut oli niin tiukat mahan kohdalta etteivät olleet mukavat, villatakin hihat liian tiukat. Myssy ei mahtunut päähän. Ainoa juttu joka mahtui olivat lapaset, ja iso virkattu aivan upea lumivalkoinen viltti.

Siis mikä surku, ne olivat tosiaan kauniita. Kierrätän ne joku päivä kun joku kavereista saa tosi pienen vauvan :).

Vierailija
37/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään haluais nurkkiin säilytettäväksi (n.18 vuodeksi) kaikenmaailman ruokailusettejä!! Ajatelkaa nyt, mitä ihmeen järkeä on alkaa vastasyntynyttä valmistelemaan kotoa poismuuttoon??

Eri asia vaikka RIPPIlahjaksi kantaa tommosia, silloin ne ei ehdi jäädä ajastakaan niin paljoa jälkeen.. ;)

Meillä myös eräs sukulainen on tuonut " himpan verran" isoja vaatteita(vastasyntyneelle 90cm. Ihan ok, ne nyt ei niiiin paljoa sitä kortilla olevaa kaappi-/säilytystilaa vie, mutta on se silti inasen ärsyttävää niitä jemmailla parikin vuotta, ja samalla saada johonkin mahtumaan myös ne vaatteet, mitkä juuri sillä hetkellä käyvät.

Vähän tuli lapsen puolesta surku, kun eräs läheinen toi ristiäislahjaksi tod persoonattoman lahjan (halpismuovikipon!). Siitä ei jää mitään muistoa aikuisuuden varalle. Olisi edes mieluummin sitten kortin laittanut kauniilla tekstillä (=omasta päästä onnittelu tms).

Vierailija
38/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonpa, että tuo Savoni on vielä silloinkin ihan ok. Sitä oli mummolla, mun vanhemmilla ja nyt mulla.

Vierailija
39/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Savonia

Vierailija
40/81 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen antoi anoppi ja sanoi, että poika varmaan pitää siitä =D Poika oli tosi pettynyt ja jätti lattialle. Minä otin sen pois, koska se ei ole sopivaa lukemista lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän