Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä tekstin se kummi risitäisissä yleensä lukeekaan?
30.11.2006 |
siis Raamatusta joku kohta, voisko joku laittaa sen tänne. Voisin jo harjoitella...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Erilaisia Raamatun kohtia saat papilta ja sitten on se lasten evankeliumi " Sallikaa lasten tulla tyköni..."
Meillä sen luki esikoiselle ja keskimmäiselle serkku, kuopukselle sitten jo esikoinen. Musta kivempi jos lapsi lukee sen, mutta toki sen voi tehdä miten haluaa.
Lisäksi on rukouksia, joita voi pyytää lukemaan. Meillä lasten rukouksen luki vaari.