Onko se laihuus tosiaan kaikkein tärkeintä kumppanissa
Vielä keski-iässäkin? Kun odotettavissa on kaikenlaista kremppaa ja ongelmaa mahdollisesti muutenkin?
Mutta kunhan on laiha, vaikka sitten pyörätuolissa.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet läski, niin otat miehen, joka tykkää läskeistä.
Jos olet laiha, niin otat miehen, joka tykkää laihoista.
Simple as that.
Ei se ihan yksinkertaista ole. Minä näköjään sain sen laihoista tykkäävän joka nyt haukkuu minua.
En vain ymmärrä oikein että sekö se paino on ainoa asia mikä merkitsee, kun toisella itselläänkin on puutteita, ja tulossa mahdollisesti vakavia terveysongelmia, kuitenkin yli viisikymppisiä tässä ollaan ja voisi olettaa että elämässä merkkaa jo joku muukin kuin paino.
Mutta eipä siinä, minun on lähdettävä vain, ja pysyttävä lujana etten palaa vaikka kuinka rukoilisi.
Parempi tietysti niin, niin en itsekään joudu hoitamaan häntä, kun pian on ongelmissa.
Karsea sellainen luonnoton iso psre.
Minua ei sytytä laihat miehet ollenkaan . Lihasta täytyy olla sopivasti ja masukaan ei haittaa .
Vierailija kirjoitti:
Minua ei sytytä laihat miehet ollenkaan . Lihasta täytyy olla sopivasti ja masukaan ei haittaa .
nirso
On se ikävä kyllä hyvin tärkeää. Olen viime aikoina katsonut ruudusta paljon vanhoja catfish-jaksoja. Jopa väärillä kuvilla esiintyminen annetaan helpommin anteeksi, jos ei kuitenkaan ole lihava. Silloin vain ihmetellään, että miksi nyt noin ja voi ei, kun koet ettet kelpaa omana itsenäsi. Sen sijaan se on poikkeuksetta ihan hirveä sokki ja pettymys, kun huomaa viestitelleensä läskin kanssa.
Ei se ole mikään ihme, että todella moni paitsi laihtuu luonnostaan, myös ihan laihduttaa eron jälkeen. Kyllä se vain heti moninkertaistaa mahdollisuudet uusien ihmisten tapailuun. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus.
Kuinka niin? Onhan asiaa muissakin ketjuissa nyt käsitelty paljon.
Kuinka pahin pelko on että kumppani lihoo ja sen vuoksi tämän syömisiäkin on ok kontrolloida joidenkin mielestä. Sekö se on rakkautta?Suurin osa täällä on provoaloituksia. Läskiprovot ovat hyvin yleisiä, koska täällä päivystää mt-ongelmaisia. Joten minunkin mielestäni outo aloitus, koska johan sen nyt näkee kun pariskuntia katsoo esim. kaupassa, että kaikenkokoisia on.
Prismassa näkee kauan yhdessä olleita pariskuntia. Kuten me, jotka olemme lihoneet parin vuosikymmenen yhdessäolon aikana. Vaikka puolison hidas painonnousu ei kummallekaan ole ollut kriisin paikka, tiedostan hyvinkin, että uuden suhteen löytäminen olisi tässä olomuodossa haastavaa.
Mutta joo, jos jompikumpi tosiaan olisi näiden vuosien aikana alkanut toisen läskeille yökkäillä, olisi se ollut ihan hyvä syy lähteä eri suuntiin.
Minä ainakin pidän sopivan pyöreästä vaimostani.
Sairaalloinen lihavuus on eri asia kuin pieni pyöreys
On. Laihuus ennen kaikkea, onkohan tämä linkin henkilö riittävän laiha, vai pitäisikö läskin vielä vähän laihduttaa? Mielipiteitä? https://pixabay.com/fi/images/search/nainen/
Vierailija kirjoitti:
Pidät vaimostasi?
Vierailija kirjoitti:
On. Laihuus ennen kaikkea, onkohan tämä linkin henkilö riittävän laiha, vai pitäisikö läskin vielä vähän laihduttaa? Mielipiteitä? https://pixabay.com/fi/images/search/nainen/
pahus...linkkiin ei tullut kohdennettua kuvaa, mutta siihen piti tulla luuranko. No, niitä voi ihastella tuon pixabayn kautta. Rasva% = 0. Jee!
Vierailija kirjoitti:
Eihän ylipaino kaiketi ole terveellistä.
Laihuus. On olemassa myös normaalipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät vaimostasi?
on se ihan ok. ainakin silloin tällöin.
Miksi ihmeessä läskit jää suhteeseen, jossa toinen osapuoli ei siedä läskiä??
Läskiys ei ole se suhteen ongelma, vaan toimimaton parisuhde.
Lähdet vaan nostelemaan ja ongelma on korjattu.
Jos joku ei ole kiinnostunut pullukoista, niin sitten ei ole. Etsi sellainen joka pitää pullukoista. Turhaa asiasta on tulla tänne valittelemaan. Pullukat valittavat aina.
Kyllä se on viimeisimpiä juttuja joilla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele. Pieni,laiha, lihakseton ja ryhditön mies onkin todellisuudessa se lihavan naisen vastine. Nämä vartalotyypit viehättävät keskimäärin kaikkein vähiten vastakkaista sukupuolta
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu olla pieni ja laiha, esim. 150cm pitkä ja korkeintaan 30kg painava. Sen kokoinen nainen tulee halvaksi kun se ei syö paljon ja se on helpompi pitää kurissakin.
Pidätkö itseäsi humoristinen, vai oletko pelkästään tyhmä?
On se siinä mielessä, että minä ainakin valitsen luonteeseen sopivan kumppanin hoikkien joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Mietinmie kirjoitti:
Minusta nainen saa olla 50-90 kg, 145-172 cm, kunhan on myös lihaksia ja muhkea treenattu peppu ja sievä naama. Sellainen miss Peggya kasvoiltaan muistuttava ei vaan sytytä.
Mut kyllä mulle kelpaisi kiva 100 kg nainenkin tai 180cm pitkä, jos luonne, pilke silmissä ja ulkonäkö kokonaisuudessaan saisi viehättymään ja tunne olisi molemmin puolin en. Oikein laihaa, lattapeppuista ja lihaksetonta en osaa sen sijaan kuvitella kainaloon.
Tajuatko, että 50kg painavalla naisella ei voi olla juurikaan lihaksia saati peppua? Lihakset painaa jotakin.
iso peppu on vain tämän hetken muoti-ilmiö. Ei sitä tarvita. Timmi levis501-peppu on parempi.
Ei se niin yksinkertaista ole:
Alan sen kanssa kenestä itse pidän ja kiinnostus on molemminpuolista.
Tai jatkan itsekseni kunnes sellaisen kohtaan tai olen kohtaamatta.
Ihmiset ei ole mitään palapelin paloja joita on pakko sovittaa yhteen vaikka pakolla.