Lemmikkisi kasvaa 3-kertaiseksi yön aikana
Jos lemmikkisi kasvaisi kolmenkertaiseksi yön aikana kooltansa, minkälainen aamuherätys sinulla olisi? Mikä olisi ensireaktiosi? Kuinka aamutoimet sujuisivat? 🐕🐈🐁
Kommentit (32)
Entä mitä lemmikkisi ajattelisi, jos sinä heräisit 3 kertaa isompana.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jättikaloja vesistöissä tai jättikokoisia oravia kimpolemassa pihoilla. Miten saat jättijäniksen pois kasvimaalta syömässä kaiken?
Olen jänishullu ja suuret jänikset olisivat unelmien täyttymys. Samoin supikoirat. Jättikorppi olisi uusi asia.
Siihen loppuisi ratsastusharrastus minun kohdallani, en nimittäin todellakaan pääsisi 4,5 metriä korkean hevosen selkään eikä sen kokoiselle varmaan olisi edes satuloita tai suitisia olemassa.
Tai joku jättilokki varastaa jäätelön ja plöräyttää kakat päähän. Kakkivat jättipulujen kanssa kaiken, että liukastuu kävellessä.
Maatilakarjan pitäjät olisivat riemuissaan. Maitoa tulisi hillittömästi, paistit olisi suuria. Joulukinkku ei kyllä mahtuisi uuniin. Leivontaan riittäisi pari munaa...
Vierailija kirjoitti:
Pikku lemmikkini on useinkin aamuyöstä kasvanut kolminkertaiseksi, mutta kyllä se aina palaa ennalleen ennen pitkää.
Tykkääkö lemmikkisi hipelöinnistä?
Ilahtuisin. Vihdoinkin olisi lenkkikaveri. Koiramme painaa nyt 2,4 kiloa. Kyllä vähän yli 7-kiloisen koiran kanssa pääsisi jo paremmin juoksemaan. Joko olet keksinyt suurentavan aineen, niinkuin Liisa Ihmemaassa? Täältä lähtee tilaus.
Jättiläisneitokakadu. Nyt jo kirkuu kovaa niin silloin vasta olisikin kuin palohälytin.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jättikaloja vesistöissä tai jättikokoisia oravia kimpolemassa pihoilla. Miten saat jättijäniksen pois kasvimaalta syömässä kaiken?
Väkivalloin. Kaupan päälle saa kolminkertaisen jänispaistin
Täällä olisi 60 kiloa painava mudi nykyisen kaksikiloisen tilalla. Saattaisi olla sängyn jalkopäässä ahdasta, kun sillä on tapana nukkua seinn ja mun säärien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi 60 kiloa painava mudi nykyisen kaksikiloisen tilalla. Saattaisi olla sängyn jalkopäässä ahdasta, kun sillä on tapana nukkua seinn ja mun säärien välissä.
Korjaus, nykyisen 20-kiloisen.