Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähdössä pian 40 minuutin kävelylenkille. Mulla on 30 kiloa ylipainoa ja laihdutus meneillään.

Vierailija
22.04.2023 |

Ylipaino kaikki yläkropassa eli iso vatsa, rinnat ja käsivarret.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasit juuri minut, ihan sama tilanne paitsi että en oo lähdössä lenkille, koska iski lensu

Vierailija
2/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kun kävelet niin laihdut.

Vähitellen laihtuu, kävelee vaan. Metsässä kannattaa kävellä ja vähitellen nostaa kävelyaika 90 minuuttiin- aika matkaa tärkeämpää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selviät siitepölystä, tiemelusta, ihmismassoista ulkona ja hiekkapölystä? Vai onko rauhallisia lenkkeilypaikkoja joissa ei ole noita. Hyvä tietenkin kävellä.

Vierailija
4/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sauvat mukaan niin saa yläkroppakin liikettä!

Vierailija
5/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Minäkin lähden kohta ulos vararengasta sulattelemaan. Toivottavasti kummaltakin katoaa muutama gramma. Hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
6/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mun kävelyreitillä ei oo ihmisjoukkoja vaan satunnaisia vastaan tulijoita. Ei oo allergioita ja tiemelu ei haittaa. t.ap

Vierailija
7/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todi, hyvää lenkkiä! Täällä ainakin upea sää. Itse makaan flunssassa

Vierailija
8/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kävelyä!Ihan varmasti alkaa kroppa muuttumaan kun vain jaksat käydä mahdollisimman usein!

Vierailija
9/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kellotat?

Vierailija
10/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävellyt ja nyt lievää ylipainoa, eli tuommoinen 10kg ylimääräistä ja olen tyytynyt 30min lenkkeihin. Joka toinen päivä kävelen aina säävarauksella ja kyllähän se tämäkin kelpaa.

Vierailija
11/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kuukausi 1,5km päivittäin kävelylenkki. Sitten kun siitä on tullut rutiini ja jalat ovat tottuneet, voi aloittaa ns tosissaan.

Vierailija
12/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä mun kävelyreitillä ei oo ihmisjoukkoja vaan satunnaisia vastaan tulijoita. Ei oo allergioita ja tiemelu ei haittaa. t.ap

Hyvä. Täällä ilma juuri raikastui vähän. Toivottavasti myös autot vähenevät, mutta hyvällä säällä niitä on.

Vierailija
13/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Täällä ilma juuri raikastui vähän. Toivottavasti myös autot vähenevät, mutta hyvällä säällä niitä on.

Nyt on huonoin tekosyu ikinä? Et voi mennä lenkille, koska ulkona on autoja hyvällä säällä?

Vierailija
14/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri lenkiltä, askelmittari näytti n. 10 000 askelta. Olen vartalotyypiltäni omppu ja pudotin painoa n. 20 kg ja aikaa siihen meni runsas vuosi. Viimeinen pudotettu kilo lähti vuosi sitten tähän aikaan. Pudotetuista kiloista ei ole kiloakaan tullut takaisin ja kroppani on karehdittavassa kunnossa, mutta vaatii jatkuvaa huoltoa kuten näitä kävelylenkkejä 4-5 päivänä viikossa ja parina päivänä lisäksi lihaskunnon ylläpitoa kuntosalilla sekä ruokailutottumuksien muutoksissa pysymistä. Onneksi jäin eläkkeelle ja minulla on nyt aikaa pitää itsestäni huolta.

.

Vierailija
15/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista levähtää grillillä ja kavelymatkalla proteiinipatukat auttaa jaksamaan.

Vierailija
16/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun painoni kyllä kävelemällä ole mihinkään lähtenyt, vaikka jo useamman vuoden olen kävellyt 20-40 km/viikko riippuen säästä ja vapaa-ajan määrästä.

Korkeintaan se ehkäisi lihomista.

Nyt putoaa, kun lisäksi rajoitan kalorit max 1700 kcal:iin/päivä. Ylipainoa minullakin alunperin 30 kg, vielä jäljellä 20 kg.

Vierailija
17/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kuukausi 1,5km päivittäin kävelylenkki. Sitten kun siitä on tullut rutiini ja jalat ovat tottuneet, voi aloittaa ns tosissaan.

Mulla myös lähes 30 kg ylipainoa, mutta ei 1,5 km ole matka eikä mikään. Ei ylipainoinen ole aina rapakuntoinen. Mulle tulee normaalin työpäivän aikana vähintään 8000 askelta, jos käyn vielä kävelyllä niin muutama tuhat lisää.

Vierailija
18/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluni suoritin viinan ja pikaruokailun avulla läpi. Vuosi käveltiin solun kämppäkavereiden kanssa joka ilta noin tunti. Muuta laihdusta ei ollut kuin pikaruoka pois ja nuo päivittäiset kävelyt. M 62

Vierailija
19/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on ihanaa, etenkin nyt keväällä. Itse kävelen keskimäärin 5 km päivittäin, säästä ja mielialasta riippuen. Mutta kyllä moni tarvitsisi vähemmän pillereitä, jos ottaisi säännöllisen kävelyn elämään mukaan, etenkin metsäkävelyt ovat itsessään terapiaa. Kun 6 kk jaksaa tehdä jotain, siitä tulee uusi rutiini. Kivoja kävelyreissuja ap:lle. Ihailen kyllä laihduttajia, se on kovaa hommaa. Kävely ei itsessään laihduta ehkä kauheasti, katsot varmaan ruokavalion kuntoon myös.