Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh helteitä! jo 16 astetta varjossa miten kestätte??

Vierailija
27.06.2024 |

Itse laitoin tuulettimen täysille ja kastelin kylpypyyhkeen johon kietouduin. Kastelen jäävedessä uudestaan ja juon jäävettä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan alasti lattialla, tuulettimet täysillä molemmilla puolilla. Ilmoitin töihin, etten kertakaikkiaan jaksa ilmaantua työpaikalle, ja onneksi työnantaja on todella ymmärtäväinen näiden poikkeuslämpötilojen takia. 

Vierailija
2/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen parvekkeelle lukemaan kirjaa ja nautin lomalämmöistä. Saatan lähteä uimarannalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolin jo näihin "helteisiin" 3 viikkoa sitten.

Vierailija
4/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen parvekkeelle lukemaan kirjaa ja nautin lomalämmöistä. Saatan lähteä uimarannalle.

Muista päähine ja nesteytys!

Vierailija
5/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten tehdä ap itsestäsi idiootin julkaisemalla kaiken kansan nähtäväksi yksinkertaisuutesi?

Ole hyvä ja mene päiväksi töihin banhusten tai vammaiaten hoivalaitokseen, sellaiseen, jossa ei ole jäähdyttävää ilmanvaihtoa. Niitä on tuhansia, sen kuin valitset lähimmän. Siellä näet, mitä tarkoittaa TUKALA HELLE, vaikka aamulla ulkolämpö oli vielä hetken viileää.

Tai mene peltotöihon mansikoita keräämään. Katsotaan, mitä mieltä olet, onko näissä lämpötiloissa mitään huvittavaa.

Asfalttityömaalle? Rakennustöihin ylipäätään. Voit lähteä raivaussahalla putsaamaan tienvarsia. Leppoisia hommia jo silloin, kun ulkolämpötila ylittää 15 astetta. Saati sitten, kun ollaan 25 asteessa tai vaikka 30 asteessa...

Vierailija
6/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo +20,6 C ja sisällä on +27 C. Tarkenee. Asut varmaan jossain Lapin perukoilla.

Vierailija
7/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä kotosalla vielä pärjää kunhan ei tarvitse lähteä asvalltialueille, maanteille ja kaupunkiin kärventymään tai johonkin +40 asteiseen bussiin. 😬

Vierailija
8/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin tottuu vaikkei niin pitäisikään lämpimistä säistä. Ulkona ei kannata olla varsinkaan keskipäivällä. Mielumin aamulla tai illalla.

Vierailija
9/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla oli heti kuudelta aamusta 27 astetta! Ei se auta mua yhtään, että ulkona on vain 16. Lämpö kertyy sisätiloihin.

Vierailija
10/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kesästä pitänyt. Helteitä seuraa ukonilmat.

11/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi viime päivinä on varoiteltu helteistä tiedotusvälineissä, kun eiväthän nämä hellelukemat tämänhetkisten ennusteiden mukaan kestä kuin muutaman päivän, ainakin täällä missä itse asun ja muuallakin Suomessa kun olen tutkinut ennusteita. Jo viikonloppuna taas putoaa lämpötila 20 asteen tuntumaan ja on pilvistä.

Jos ennusteet toteutuvat, eihän tämä ole mitään viime vuosien helteisiin verrattuna. Ehkä nuo Kreikan uutiset hellekuolemista ovat saaneet toimittajat kirjoittamaan moisia juttuja Suomestakin.

Vierailija
12/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole edes kuuma vielä näillä lämmöillä. Parhaat ilmat nyt. 

Vierailija
13/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin eilen fleecetakki päällä sisällä ja kävin lämpimässä suihkussa. On nää kamalat "helteet" sitten vaikeita. 

Vierailija
14/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En ymmärrä miksi viime päivinä on varoiteltu helteistä tiedotusvälineissä, kun eiväthän nämä hellelukemat tämänhetkisten ennusteiden mukaan kestä kuin muutaman päivän, ainakin täällä missä itse asun ja muuallakin Suomessa kun olen tutkinut ennusteita. Jo viikonloppuna taas putoaa lämpötila 20 asteen tuntumaan ja on pilvistä.

Jos ennusteet toteutuvat, eihän tämä ole mitään viime vuosien helteisiin verrattuna. Ehkä nuo Kreikan uutiset hellekuolemista ovat saaneet toimittajat kirjoittamaan moisia juttuja Suomestakin.

No kyllähän tämäkin kuumuus on sydänsairaalle vanhukselle koettelemus. Vai pitäisikö antaa varoitus vasta kun perusterve nuori ihminen kaatuu?

Vierailija
15/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tätä kestä kuin tämän ja huomisen päivän, turha siitä nyt on mitään hössöttää, että jos parina päivänä on muutaman asteen lämpimämpi, lauantaina alkaa jo palata normaaliin ja ensi viikolla on taas tasaisen viileät max 20 astetta.

Vierailija
16/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juoda kuumaa helteellä

Vierailija
17/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt 22 astetta ja kello vasta 9.

Vierailija
18/18 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten tehdä ap itsestäsi idiootin julkaisemalla kaiken kansan nähtäväksi yksinkertaisuutesi?

Ole hyvä ja mene päiväksi töihin banhusten tai vammaiaten hoivalaitokseen, sellaiseen, jossa ei ole jäähdyttävää ilmanvaihtoa. Niitä on tuhansia, sen kuin valitset lähimmän. Siellä näet, mitä tarkoittaa TUKALA HELLE, vaikka aamulla ulkolämpö oli vielä hetken viileää.

Tai mene peltotöihon mansikoita keräämään. Katsotaan, mitä mieltä olet, onko näissä lämpötiloissa mitään huvittavaa.

Asfalttityömaalle? Rakennustöihin ylipäätään. Voit lähteä raivaussahalla putsaamaan tienvarsia. Leppoisia hommia jo silloin, kun ulkolämpötila ylittää 15 astetta. Saati sitten, kun ollaan 25 asteessa tai vaikka 30 asteessa...

Et kertakaikkiaan kestänyt huumorialoitusta, se oli sinulle liikaa jopa siinä määrin, että kutsuit tuntematonta idiootiksi.

Nyt vähän itsehillintää peliin - ei kannata osallistua ketjuihin, jotka saavat sisäisen kiukkuajan esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän