Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo nalkuttaa siitä, kun herään aikaisin myös viikonloppuisin

Vierailija
22.04.2023 |

Minä tykkään mennä nukkumaan aikaisin ja herätä aikaisin, siinä kuuden-seitsemän aikoihin. Vaimo taas valvoo pikkutunneille ja nukkuun sinne yhteentoista. Ei nalkuta siitä, että herättäisin hänet metelöinnillä, vaan siitä, ettei koskaan voida herätä samaan aikaan. Aina pyytelee, että valvoisin hänen kanssaan sinne kahteen ja makoilisin sänhgyssä liki puoleenpäivään. Välillä jopa itkee perään, kun minä painun pehkuihin lukemaan kirjaa kymmenen uutisten jälkeen.
Juuri äsken heräsi ja pahoitti mielensä siitä, kun minä olen ehtinyt jo syömään aamupalaa, käymään aamulenkillä ja jopa hiljakseen siivoilemaan.
Miten ei aikuinen ihminen osaa käydä itse nukkuman ja herätä itse. Minua ei todellakaan kiinnosta makoilla pitkälle päivään, edes vapaapäivänä. Tuntuu, että koko päivä valuu hukkaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ärsyttäviä nämä ihmiset joilla päivä menee hukkaan kun nukkuu pitempään. Varsinkin jos huutelevat sitä kumppanilleen.

Ihmiset ovat eri tahtisia. Joillekin aikainen ylösnousu tuntuu pahalta ihan fyysisesti. Riippumatta milloin menee nukkumaan. Joillekin se on ihan helppoa, oikeastaan elinehto nousta aikaisin.

Mikään ei ole mukavampaa kun vapaapäivänä kölliä aamulla yhdessä sängyssä ilman kiirettä nousta, jutella ja tehdä muutakin.

Jos se jäisi suhteesta pois olisin naisena minäkin ärtynyt. Samoin nautimme juttelusta ja yhdessäolosta myöhään iltaan tai aamuyöhön.

Tietenkin kumpikin saa mennä toisinaan nukkumaan myös mihin aikaan tahansa ja nousta myös.

Mutta jos ei koskaan olisi yhteistä ilta- eikä aamuaikaa niin paljon jäisi pois suhteesta.

En ottaisi kovin eritahtista kumppania, tiedän, että tulisi ongelmia, ainakin harmitusta.

Vierailija
22/22 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nalkuttaa lopulta aina jostakin. On niitä nalkuttavia ukkojakin. Mitenkähän strössöössä? Siellä kun kaikki on paremmin. Vain naisia ja suomenruotsalaisia eikä ollenkaan miehiä riesana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla