Miten te jaksatte olla 7 tuntia töissä päivässä?
Kommentit (31)
Jos on työpaikka, jossa on koko ajan tekemistä. Ei ehdi masentua, jos miettii tuottavuutta.
Joku on töissä jopa yöllä ja tekee 24 tunnin työvuoron. Siinäpä on ap:lla miettimistä kun makaa vanhalla sohvallaan.
Hyvin jaksaa 12h päivässä yrittäjänä
Ap:n asenne kertoo paljon siitä miksi Suomessa on niin paljon työttömiä...
Vierailija kirjoitti:
Joku on töissä jopa yöllä ja tekee 24 tunnin työvuoron. Siinäpä on ap:lla miettimistä kun makaa vanhalla sohvallaan.
Joo, edellisellä työpaikalla oli lupa nukkua yöllä, nykyään pitää lojua sohvalla katsomassa sarjoja. Mutta meneehän se, kun palkka juoksee.
Yleensä 8-11 tuntia töissä, joskus 6 pv viikossa. Tekemistä on loputtomasti, viikkojen backlog koko ajan. En muista milloin olisi viimeisen 10 vuoden aikana ollut "tyhjä työpöytä".
Työkavereissa on kyllä noita jotka miettii että olispa jotain tekemistä.
Onkoham tää se syy miks mä olen 100t+ verolistalla ja työkaverit ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, edellisellä työpaikalla oli lupa nukkua yöllä, nykyään pitää lojua sohvalla katsomassa sarjoja. Mutta meneehän se, kun palkka juoksee.
Näinhän se on mutta pakko on jaksaa!
Työpaikalla ollaan 9 tuntia 8 niistä tehdään töitä mutta jos ei mitään tee niin ei se aikakaan kulu jos katsoo kelloa koko ajan että koska kello tulee 4 niin pitkäksi käy
Ei kai 7 tuntisia päiviä ole melkein kenelläkään. Normi on 8h + 9 min. Joillakin enemmän tai vähemmän. Tietämäni henkilöt joilla on lyhyempi työpäivä tekevät 4 tai 6 tuntia päivässä ( minä mukaanlukien). Itselleni tuo 6 tuntia on maksimi sosiaalisen ahdistuksen ja nivelongelmien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja hänellä vain 7h työpäivä, täytyy tuokin huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tämä yrittäjien hypettäminen 😁 Kovin on pieni yritys jos joutuu itse tekemään työtä oikeasti. Itse olen ollut yrittäjä yli sata ihmistä työllistävässä yrityksessä ja pakko myöntää että ei siinä enää itse tarvinnut tehdä juuri mitään. Alussa tietenkin mutta kun asiat lähtivät sujumaan niin aika kului hyvin harrastuksissa ja matkustellessa. Ja ei, en tehnyt konkurssia vaan myin yritykseni hyvään hintaan isommalle 👌
Mikä ihmeen 7 tuntia? Tänään olisi vielä 8 tuntia tekemätöntä työtä ja huomenna näkyy olevan 11 tuntia odottamassa.
Itse olen ollut yhdessä työpaikassa, jossa töitä ei ollut välttämättä kokoajan. Oli muuten todella tylsää vain odotella, että tulee jotain tekemistä. Välillä sitten oli töitä niin, ettei 8:ssa tunnissa ehditty tehdä kaikkea. Yleensä kuitenkin tämä oli vain maanantaisin, koska töitä ei tehty kuin ma-pe 7-16, niin viikonlopun aikana tulleet työt kasautuivat muulloin tehtäväksi. Kyllä tuo kahtena kesänä meni kesätyönä, kun oli sen ajan palkkatasoon nähden kovia palkka.
Vuorotyö, vaihtelevat työajat ja työtehtävät.
Liikkuvaista ja aika monipuolista, riippuen toki työvuorosta. Välillä, melko useinkin työpäivät kuluvat nopeasti, kun tehtävää riittää.
-lähihoitaja-
Oletko jossain aulapalvelijana? Koita kestää.
Kyllä täällä on vielä työpaikkoja, joissa ei pahemmin tarvitse työtä tehdä, mutta ainakin palkka juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tämä yrittäjien hypettäminen 😁 Kovin on pieni yritys jos joutuu itse tekemään työtä oikeasti. Itse olen ollut yrittäjä yli sata ihmistä työllistävässä yrityksessä ja pakko myöntää että ei siinä enää itse tarvinnut tehdä juuri mitään. Alussa tietenkin mutta kun asiat lähtivät sujumaan niin aika kului hyvin harrastuksissa ja matkustellessa. Ja ei, en tehnyt konkurssia vaan myin yritykseni hyvään hintaan isommalle 👌
Aika harva pääsee tuohon tilanteeseen. Mun isä ja puoliso ovat yrittäjiä. Ovat eri alalla, molemmat paiskii töitä ihan järjettömästi. On just näitä 12 h työpäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä työttömiin liittyy? Suomessa on paljon työpaikkoja, joista palkan saa aika helpolla. Monet työssäkäyvät ovat aika laiskanpulskeita. Ja kun ovat tottuneet helppoon elämään, niin valitetaan joka asiasta.
Viime yönä olin kyllä 10 tuntia töissä. Hiljaista oli. Leffankin katsoin ja söin kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin se aika kului. Aivan niin kuin tuote-esittelijöillä. Puhut asioista, jotka eivät läsnäolijoita kiinnosta. Joka tunti eri yleisö.
Olet siis opettaja?
Hyvin se aika kului. Aivan niin kuin tuote-esittelijöillä. Puhut asioista, jotka eivät läsnäolijoita kiinnosta. Joka tunti eri yleisö.