Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienemmän sängyn ostaminen luovuttamista? 40 sinkku

Vierailija
22.04.2023 |

Pohdin pienemmän sängyn ostoa. Tällä hetkellä minulla on 160cm, ja makuuhuoneen malli on sellainen, että siihen joutuu sukeltamaan päädystä. Kyllä se onnistuu, mutta on ärsyttävää.

Pohdin, hommaisinko 120cm tai 90cm sängyn, niin mahtuisi sängyn vierestä istumaan sängylle. En kylläkään tiedä, osaisinko 90cm sängyssä nukkumaan, kun olen tottunut leveään sänkyyn.

Olen sinkku 40v nainen ja lihava. Olen myös passiivinen kumppanin etsinnässä livhavuuden takia ja olen myös introvertti. En haluaisi olla ilman kumppania, mutta pidän sitä todennäköisenä, että en koskaan löydä itselleni kumppania.

Mietin, mitä se sänky viestii? Onko se luovuttamista? Ostan sängyn mihin lähtökohtaisesti ei edes toinen aikuinen mahdu. Mietin myös, mitäköhän mahdolliset vieraat ajattelee jos ne näkee että minulla on pikkusänky? Onko se outoa että aikuisella on yhden hengen sänky....

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120 mahtuu helposti 2 ihmistä

Lihavalle ihmiselle 60 cm? Ei kuulosta riittävältä.

Vierailija
22/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se mieskin sit ajattelisi, kun tulisi mun, aikuisen naisen, yksiöön/minikaksioon ja siellä vielä pieni surkea sänky, kuin just omillaan muuttaneella. Toisaalta en kyllä ehkä kaipaa sellaista miestä, joka laittaa tuollaisille asioille erityistä painoarvoa, kun en kerran itsekään laita... Vaikeaa. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli kova paikka luopua 160cm vesisängystä. Asiat vaan menivät niin, että 120cm joustinpatjasänky oli optimihankinta, jota en enää pidä merkkinä luovuttamisesta. Ymmärrän kyllä tunteen.

Vierailija
24/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile KETO-dieettiä. Olen itse kokeillut kaikki mahdolliset dieetit ja keto oli lopulta ainoa joka toimi.

Vierailija
25/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90cm sänky. Satunnaiset tuttavuudet lähtevät lopulta kotiin nukkumaan ja jos aloitat parisuhteen, voitte yhdistää kaksi 90cm sänkyä jenkkisänkytyyppisesti.

Vierailija
26/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 120 cm sängystäni. Hotellissa melkein putosin levottomana nukkujana, kun sänky oli naurettavat 90 cm. :D

Vierailija
27/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilaa 120cm on hyvä. Jos tosi ahdasta oisko sellainen 90cm hyvä jonka alla on viereen nostettava sänkyosuus?

Niitä 140cm sänkyjä myy ainoastaan Ikea, ja se ei pieni ole sekään. Yli 60v "luovutin", nyt on hyvä 90cm sänky.:)

Vierailija
28/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 on juuri passeli yksineläjälle, harmi vaan että nykyään tehdään niin vähän vaikka makuuhuoneet pienenee koko ajan, useimmat mallistot 160 tai 120.

Vierailija
29/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin myös yhden mallin joka on 105cm levyinen, eli sellaisiakin on.

Vierailija
30/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä se mieskin sit ajattelisi, kun tulisi mun, aikuisen naisen, yksiöön/minikaksioon ja siellä vielä pieni surkea sänky, kuin just omillaan muuttaneella. Toisaalta en kyllä ehkä kaipaa sellaista miestä, joka laittaa tuollaisille asioille erityistä painoarvoa, kun en kerran itsekään laita... Vaikeaa. 😄

En usko että tuo on niin iso ongelma kuin pelkäät. Jos joku (mies tai nainen) laittaa painoarvoa noin epäolennaisille asioille niin millainen parisuhde asianomaisen kanssa olisi? Tuo on vähän kuin huomaisi ihmisen säästäväiseksi ja tekisi oletuksen että hän on köyhä. Voi toki ollakin mutta voi olla myös huomattavasti keskiarvoihmistä varakkaampi juuri tuon säästeliäisyyden vuoksi.

Ap, jos minä olisin sinun asemassasi pitäisi tuon nykyisen 160 cm sängyn. Ei sen vuoksi mitä joku mies ajattelee vaan siksi että olet tottunut nukkumaan leveässä sängyssä ja jos joskus on tarvetta nukkua jonkun toisen kanssa (olipa tämä sitten ystävä tai seurustelukumppani) niin se onnistuu ongelmitta.

Vierailija
31/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile KETO-dieettiä. Olen itse kokeillut kaikki mahdolliset dieetit ja keto oli lopulta ainoa joka toimi.

Osaan kyllä laihduttaa. Olen monta kertaa tiputtanut 30kg. En osaa ylläpitää uutta painoa. Ap

Vierailija
32/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 120 cm sänky ja hyvin mahdutaan siihen miehen kanssa.

Vierailija
33/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en enää hommaa alle 120cm leveää sänkyä. Tykkään kun on tilaa, nytkin kun flunssassa niin tähän on ihana tehdä semmoinen pesä eikä kaikkia tavaroita tarvitse laittaa yöpöydälle (on kuuloketta ja villasukkaa ja läppärikin nyt kun vähän jotain työjuttuja hoitanut. Ja tyynyjä pitää olla useampi.) Ja mahtuu lötköilemään ja kierimään ja venyttelemään mukavasti.

Vierailija
34/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain löytyisi tuollainen n. 100cm sohvasänky, niin sehän ois tosi kiva. Ei tullut mieleenkään. Sellainen vanha puinen olisi tosi kaunis, mutta ei mahtune ovesta sisään. Makuuhuoneen ovi on 60cm leveä ja huoneen leveys 170 cm, eli varsin nihkeä. Jenkkisängyn sain sinne hyvin yksin, kun runkopatjat ovat 80cm ja päällispatjat taipuvat sen verran, että saa sisään heitettyä.

Vierailija
35/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tilaa 120cm on hyvä. Jos tosi ahdasta oisko sellainen 90cm hyvä jonka alla on viereen nostettava sänkyosuus?

Niitä 140cm sänkyjä myy ainoastaan Ikea, ja se ei pieni ole sekään. Yli 60v "luovutin", nyt on hyvä 90cm sänky.:)

Runkopatjasängyn saa sen pituisena ja levyisenä kuin haluaa. Esim. Isku myy.

Vierailija
36/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 90 sentin sänky, eikä tänne isompaa mahtuisikaan. En nuku kenenkään kanssa vaikka olisin suhteessa.

Vierailija
37/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näkyy, makuja on monia. Kukin hankkii sellaisen sängyn, josta tykkää itse ja jonka näkemisestä ilahtuu. Se on jokaiselle erilainen, kun makuja on monia

Vierailija
38/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120 mahtuu helposti 2 ihmistä

Lihavalle ihmiselle 60 cm? Ei kuulosta riittävältä.

Sekä minä että mies ollaan isokoisia ja ylipainoisia. Kummallakin on leveät hartiat. Kyllä me mahdutaan nukkumaan 120 cm sängyssä ihan hyvin.

Vierailija
39/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä ihmiset miettiikin.

Osta sellainen sänky mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
40/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm on lihavalle hyvä, 90cm käy hoikemmallekin.  Minä vaihdoin 140cm leveään sänkyyn kun tein loppuelämän sinkkupäätökseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan