Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matti Ahde arvosteli ensitreffeillä Hilkan pyöreitä poskia

Vierailija
22.04.2023 |

Ja toivoi ,että Hilkka olisi ollut neitsyt. Jälkiruoan siirsi sivuun, ettei posket pyörene liikaa. Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä naiset suostuu tuollaiseen?

Kommentit (549)

Vierailija
21/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta! Ja Hilkka meni naimisiin?!

Ihan normaalia heidän ikäluokkansa toimintaa. Mies vahtii lihomista eikä hoida lapsia. Nainen tekee kaiken ja kärsimys on kätkettävä sisäänsä.

Mun isäni on 87v, äitini jo kuollut. Koskaan en heidän avioliittonsa aikana kuullut, että isäni olisi kieltänyt äitiä syömästä tai sanonut hänen painostaan mitään. Meitä lapsiakin isä välillä hoiti.

Isäsi yksin ei edusta koko sukupolven asenteita. Ihmiset ja ajatusmaailma, asenteet olivat erilaisia tuolloin ja Ahteen käytös ihan sallittua. Niinhän tuon ajan seksistinen spede-huumorikin vaikuttaa nykyään todella tunkkaiselta eikä sellaista ikinä näytettäisi tv:ssä, tuolloin ihan normaalia ja hyväksyttyä.

Vierailija
22/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tulisi toisia treffejä, jos joku määräisi syömisiäni.

Höpö Höpö. Naiset ottaa vastaan vaikka miten ilkeitä kommentteja komeilta alfoilta kun vain saavat olla heidän seurassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tyyppi tuo Matti Ahde oli, kun oli tuollainen sovinisti? Siis koulutus, ammatti, työpaikka?

Kirvesmies. Oli sitten kansanedustaja, veikkauksen pääjohtaja taisi olla ministerikin.

Vierailija
24/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noille väitteille olemassa jokin lähdekin?

Vierailija
25/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia suurten ikäluokkien miesten käytöstä. Ja saman ikäluokan naiset alistui vapaaehtoisesti moiseen paskaan. Tiedän tämän omista vanhemmistani.

Tämä! Minä olen saanut niin järkyttävää kommenttia kortisonilääkityksen turvottavamasta naamastani vaikeaa sairauteen (!) äijältä, joka itse on taikinanaamainen, mätisäkkiruhoinen olmi! Perkele! Ja asia olisi pitänyt vain *ohittaa*, minulla oli *nuttura tiukalla*! Ikinä en anna anteeksi; tuohan on samalla _sairaudesta_ kiusaamista - tiesti kyllä asiasta 😳 Jeesus että minä vihaan näitä patriarkaatin jäämiä maailmassa!

Vierailija
26/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tyyppi tuo Matti Ahde oli, kun oli tuollainen sovinisti? Siis koulutus, ammatti, työpaikka?

Vanhan liiton demari, eli sähkömies koulutukseltaan ja sieltä nousi politiikkaan ja kansanedustajaksi.

Ironista on se, että Matti nousi nimenomaan ulkonäöllään duunarista herraksi.

Vierailija
27/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tulisi toisia treffejä, jos joku määräisi syömisiäni.

Höpö Höpö. Naiset ottaa vastaan vaikka miten ilkeitä kommentteja komeilta alfoilta kun vain saavat olla heidän seurassaan.

Jep. Olen tämän naisena parille alfalle ihan myöntänyt ääneenkin. He saavat anteeksi asioita, joita normi mies ei.

Vierailija
28/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia suurten ikäluokkien miesten käytöstä. Ja saman ikäluokan naiset alistui vapaaehtoisesti moiseen paskaan. Tiedän tämän omista vanhemmistani.

Tämä! Minä olen saanut niin järkyttävää kommenttia kortisonilääkityksen turvottavamasta naamastani vaikeaa sairauteen (!) äijältä, joka itse on taikinanaamainen, mätisäkkiruhoinen olmi! Perkele! Ja asia olisi pitänyt vain *ohittaa*, minulla oli *nuttura tiukalla*! Ikinä en anna anteeksi; tuohan on samalla _sairaudesta_ kiusaamista - tiesti kyllä asiasta 😳 Jeesus että minä vihaan näitä patriarkaatin jäämiä maailmassa!

Mahdoitko kertoa nämä faktat hänelle myös 😅

Vierailija
29/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilkka Ahteen elämäkerta.

Vierailija
30/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilkka on koulutukseltaan lastentarhanopettaja. Kyllä sitä voi mielistelyllä pitkälle päästä.

Vierailija
31/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan liiton demari, eli sähkömies koulutukseltaan ja sieltä nousi politiikkaan ja kansanedustajaksi.

Miksi Hilkka meni sellaisen kanssa?

Vierailija
32/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hilkka meni sellaisen kanssa?

Siksi koska Matilla oli jo nouseva poliittinen ura, kun Hilkan tapasi. Hilkka aavisti, että saisi varakkaan miehen.

Vierailija
33/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Matilla se kopelointi kohukin. Hilkka vaan halunnut pitää yllä illuusiota hyvästä liitosta. Turha oli näin jälkikäteen tuollainen kirja kirjoittaa.

Miten niin turha? Millainen elämän mielestäsi sitten pitäisi olla, että siitä kirjan saisi kirjoittaa?

Vierailija
34/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana on usein lapsen pyöreyttä kasvoissa, vaikka olisi normaali painoinen.

Vierailija
35/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Matilla se kopelointi kohukin. Hilkka vaan halunnut pitää yllä illuusiota hyvästä liitosta. Turha oli näin jälkikäteen tuollainen kirja kirjoittaa.

Miten niin turha? Millainen elämän mielestäsi sitten pitäisi olla, että siitä kirjan saisi kirjoittaa?

Nyt sitten Matti ns liataan. Koko avioliitto olikin feikki, Matti kamala sovinisti yms. Kannattaako tuollaisia Matin kuoleman jälkeen kertoa?

Vierailija
36/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten Matti ns liataan. Koko avioliitto olikin feikki, Matti kamala sovinisti yms. Kannattaako tuollaisia Matin kuoleman jälkeen kertoa?

Kannattaa. Ihminen oppii vain esimerkistä, ja Matti oli malliesimerkki välteltävästä ihmisestä. Demoni ja varjokansalainen.

Vierailija
37/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede oli vielä kauheampi tapaus. Riitta. Väisäsen mukaan kammoksui lihomista itsellään ja muilla. Otti korvapuustin pois Riitalta tai puolitti sen.

Vierailija
38/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilkka Ahteen elämäkerta.

Joo, kiitos, löysin jo Iltalehden artikkelin aiheesta. En googlettamalla löytänyt ensin. Laitoin hakusanoiksi Hilkka ja Matti Ahde, pyöreät posket ja neitsyt. Eipä löytynyt yhtään mitään.

Tuo google on toisinaan yllättävän hyödytön, ilmeisesti pitää sanat olla juuri oikeassa taivutusmuodossa, että se löytää ne.

Vierailija
39/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spede oli vielä kauheampi tapaus. Riitta. Väisäsen mukaan kammoksui lihomista itsellään ja muilla. Otti korvapuustin pois Riitalta tai puolitti sen.

Spede nyt olikin väkivaltainen ja sairas narsisti. Malliesimerkki. Häiriintynyt sadisti.

Vierailija
40/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä tavatonta ole nykyäänkään. Kun kuuntelee tuttavien kertomuksia parisuhteesta niin aika paljon kaikenlaista käytöstä fiksutkin naiset sietävät.

Ja jotkut naiset käyvät jopa turhissa leikkauksissa miestä mielyttääkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän