kun halut ei kohtaa
olen mies 56 ja liitossa yli 30 vuotta, parisuhde vakaa ja hyvä, mutta... Kumppanini erilaisten sairastumisten ja muiden syiden vuoksi seksiä ei juurikaan ole. Meillä on sellainen hyvä herraseura, jossa víisi suunnilleen ikäistäni ukkomiestä joilla neljällä sama tilanne. Yksi mennä porskuttaa:) Olemme puhuneet paljon siitä meneekö tämä aina näin yksipuolisesti, sitä on vaikea uskoa. Onko siis naisia jotka ovat samanlailla puutteessa avio/avoliitossa, Haluja olisi vielä ja vaimon lupakin. Kun vielä kerran edes pääsisi kunnolla panemaan, siinä kaikki. Maksullisten tai pikkupillujen perässä juokseminen ei meitä kiinnosta, vastakaa rouvat... antkaa edes mielikuva siitä, että elämä ei vielä erotiikan saralla ole välttämättä ohi. Hienoa jos joku rouva jakaisi kokemuksiaan ja tuntemuksiaan karvoineen kaikkineen silkasta seksin ilosta...
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun puoliso on sairastunut miksi ei ole seksiä. Se on vähän eri asia, kuin muuten vaan ei halua. Voihan vaimosikin kaivata seksiä. Vaikutat aika itsekkäältä.
Puolisoni on tosiaan sairastanut kaksikin vaikeaa sairautta, mikä sitten on syy tai seuraus on vaikea sanoa, mutta hän ei halua seksiä itse. Mielelläni tyydyttäisin hänen tarpeensa jos niitä olisi. Sen sijaan hän pyrkii tyydyttämään minun tarpeitani koska tietää niitä olevan, mutta ei siitä itse nauti, ainoa natinto tulee siitä, että näkee minun saavan. Terapiat on käyty ja asia juteltu. Jos luit tekstin tarkemmin, niin hän on myös antanut minulle luvan hakea seksin muualta, jotta se ei olisi koko ajan meidän parisuhteen mörkönä. Minun ongelmani oli vain se mistä löytää tähän nainen jolla samanlainen tilanne. Vaimoni sanoi, että käytähän sinä hierojallakin, mikset voisi käydä myös samanlailla hoitamassa muutekin jumitukset. Mutta ajatus maksullisista tökkii koska siellä myös ihmiskauppaa yms. Haluaisin ikäiseni aikuisen naisen, en halua erota vaimostani, haluan vain silloin tällöin naida ja tuottaa itselleni ja toiselle seksuaalista mielihyvää. Ap
Sää ja sun halus. Eikö mieleen juolahda, että se vaimo kokee syyllisyyttä ja riittämättömyyttä ja haluaa, että asiat olisivat toisin? Tuskin hänkään tästä nauttii, haluaisi haluta niinkuin ennenkin. Mutta minä ja mun muna.
Nyt jmlauta vässykät ero vireille heti. Ollaan yli 40 v, ja seksiä harrastetaan joka päivä. Jos se joskus loppuu, niin kämppiksenä en ala asumaan. En vaikka on hankittuna omakotitalo, lapsia, ja muuta yhteistä omaisuutta. En tietysti lähde, jos se loppuu puolison sairauteen. Mutta jos puoliso ilmoittaa, ettei halua minua enää, ja rakkaus on muuttuunut sisarusrakkaudeksi, niin ei riitä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu kuin sulla. Oon vaan nainen, 42v. Seksiä kerran kuussa. Ei koskaan kun mä ehdotan. Pari minuuttia pikaisesti ja taas puutteessa kuukauden päivät. Mies vaan juo ja mä hoidan kodin. Oon ajatellut lähteä mutta on asuntolainaa ja 24v yhteistä elämää. Ei se niin helppoa kuitenkaan ole. Olis hienoa saada hellyyttä, läheisyyttä ja intohimoista seksiä vielä ennenku on ikäloppu.
Asuntolaina hoituu, kun kämppä myydään ja laina maksetaan saadulla rahalla.
Jos mies juo, hän ei piittaa mennestä eikä etenkään tulevasta.
Miten aiot järjestää oman tulevaisuutesi, jos ja kun tilanne ei tuosta mene ainakaan parempaan suuntaan?
Niin kyllä joo, jos joku ostaa tänäpäivänä sellaisella hinnalla että kannattaa myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se olla niin, että kun nainen tulee siihen ikään, että lasten saaminen ei ole enää mahdollista, niin myös tarve seksiin vähenee. Ellei ole oppinut sitä harrastamaan puhtaasti nautinnosta. Miehillä taas biologinen tarve lisääntyä tuntuu säilyvän joidenkin osalta hautaan asti. Iso osa +50 naisista ei siis koe ongelmaksi sitä jos parisuhteessa ei ole enää seksiä. Toveruus, turvallisuus ja läheisyys riittävät. Sillon nämä miehet jotka haluisivat vielä työntää kikkeliään jokaiseen mahdolliseen pesään jäävät kärsijöiksi. Kyllä esim itämeren laivoilla näkee miten kohtaanto-ongelma toteutuu. Tanssilattialla on viriilejä eläkeläispappoja vieraan tussun kiilto silmissä, mutta vain sitä onnistaa joka ei ole ylipainoinen, omaa hyvät sosiaaliset taidot, tanssii hyvin ja on muutenkin miellyttävä. Hän korjaa hyttiin sen yhden halukkaan kylmässä liitossa olevan +50 rouvan ja ne kaikki muut ukkomiehet jäävät baaritiskille tuoppiensa kanssa...
Asuin talossa jonka kivijalassa oli thai-hieromo, väkisin tuli seurattua ovesta kulkevaa asiakaskuntaa. Joukossa oli monenlaista miestä, mutta arviolta puolet oli + 50 miehiä. Itse myönnän olevani onnekas ja olen toistaiseksi löytänyt eroottista seuraa ihan kotimaisista tavallisista naista. Ja täytyy myöntää, että ne parhaat hetket ovat olleet parin varatun rouvan kanssa. Molemmat olivat estottomia, helppoja lähestyä ja erittäin halukkaita. Myönnän myös, että jonkun toisen oman paneminen on minusta kiihottavaa, siinä on jotain.... ja kaiken muun hyvän lisäksi, kummankaan kanssa ei tarvinnut käyttää kumia. Mutta totta on, harvassa on nämä rouvat. Varmasti myös mooraliset koodit ja kasvojen menettämien vaikuttavat asiaan, eli nekin naiset joilla vielä haluja olisi eivät lähde helposti liiton ulkopuolisiin seikkailuihin. Huonon naisen maine lyödään otsaan yhä helposti. Mies on sankari ja panomies kun vielä saa vierastakin pillua, nainen jos hyppää vieraan kalun perässä niin huoraamiseksi sitä helposti sanotaan.
Älä yleistä. Kyllä nainen haluaa seksiä vaikka se lastentekoikä onkin mennyt. Joku muu siinä on syynä. Mä olen nainen ja läheisyys ja seksi hävinnyt suhteesta. Koska miestä ei kiinnosta. Hän ei huolehdi itsestään muutenkaan. Juo joka päivä. Olen puhunut tilanteestamme niin monta kertaa. Mä haluan seksiä vaikka useamman kerran viikossa. Hän ei nykyhabittuksellaan saa pöksyjä kostumaan mutta varmaan tajuaa sen itsekin.
Tuo viimeinen lause kertoo oleellisen asian sinusta, teistä ja pitkien parisuhteitten seksistä (valitettavan) yleisesti: Seksihaluja voisi olla periaatteessa, kunhan sitä seksiä ei vain tarvitse harrastaa oman puolison kanssa. Se oma puoliso kun nyt vain on niin kertakaikkisen nähty: kuorsaa, haisee, ryyppää, ei ryyppää, on tyhmä, luulee olevansa viisas, pukeutuu väärin, on tyhmässä työpaikassa, ei osaa lajitella biojätteitä, ei osaa puhua tunteista, lörpöttelee tuntitolkulla jostakin hemmetin tunteista, henki haisee aamulla, puristaa hammastahnatuubia väärästä kohtaa, asettaa vessapaperirullan väärinpäin telineeseen, ei siivoa, on himosiivooja, löhöää sohvalla ja katsoo telkkaria, on himolenkkeilijä, kertakaikkiaan on semmoinen kun on, ja sekös jumankauta ärsyttää!!!
Ei siis ihmekään ettei pöksy kostu tai viisari värähdä.
Koville se ottaa myöntää itselleen että se seksi, joka ennen oli parasta ikinä, ei kiinnosta enää pätkän vertaa. Paljon helpompi selittää että kyllähän minä, jos tuo toinen sitä ja tätä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu kuin sulla. Oon vaan nainen, 42v. Seksiä kerran kuussa. Ei koskaan kun mä ehdotan. Pari minuuttia pikaisesti ja taas puutteessa kuukauden päivät. Mies vaan juo ja mä hoidan kodin. Oon ajatellut lähteä mutta on asuntolainaa ja 24v yhteistä elämää. Ei se niin helppoa kuitenkaan ole. Olis hienoa saada hellyyttä, läheisyyttä ja intohimoista seksiä vielä ennenku on ikäloppu.
Vali vali. Rohkeus ei sulla vaan riitä lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se olla niin, että kun nainen tulee siihen ikään, että lasten saaminen ei ole enää mahdollista, niin myös tarve seksiin vähenee. Ellei ole oppinut sitä harrastamaan puhtaasti nautinnosta. Miehillä taas biologinen tarve lisääntyä tuntuu säilyvän joidenkin osalta hautaan asti. Iso osa +50 naisista ei siis koe ongelmaksi sitä jos parisuhteessa ei ole enää seksiä. Toveruus, turvallisuus ja läheisyys riittävät. Sillon nämä miehet jotka haluisivat vielä työntää kikkeliään jokaiseen mahdolliseen pesään jäävät kärsijöiksi. Kyllä esim itämeren laivoilla näkee miten kohtaanto-ongelma toteutuu. Tanssilattialla on viriilejä eläkeläispappoja vieraan tussun kiilto silmissä, mutta vain sitä onnistaa joka ei ole ylipainoinen, omaa hyvät sosiaaliset taidot, tanssii hyvin ja on muutenkin miellyttävä. Hän korjaa hyttiin sen yhden halukkaan kylmässä liitossa olevan +50 rouvan ja ne kaikki muut ukkomiehet jäävät baaritiskille tuoppiensa kanssa...
Asuin talossa jonka kivijalassa oli thai-hieromo, väkisin tuli seurattua ovesta kulkevaa asiakaskuntaa. Joukossa oli monenlaista miestä, mutta arviolta puolet oli + 50 miehiä. Itse myönnän olevani onnekas ja olen toistaiseksi löytänyt eroottista seuraa ihan kotimaisista tavallisista naista. Ja täytyy myöntää, että ne parhaat hetket ovat olleet parin varatun rouvan kanssa. Molemmat olivat estottomia, helppoja lähestyä ja erittäin halukkaita. Myönnän myös, että jonkun toisen oman paneminen on minusta kiihottavaa, siinä on jotain.... ja kaiken muun hyvän lisäksi, kummankaan kanssa ei tarvinnut käyttää kumia. Mutta totta on, harvassa on nämä rouvat. Varmasti myös mooraliset koodit ja kasvojen menettämien vaikuttavat asiaan, eli nekin naiset joilla vielä haluja olisi eivät lähde helposti liiton ulkopuolisiin seikkailuihin. Huonon naisen maine lyödään otsaan yhä helposti. Mies on sankari ja panomies kun vielä saa vierastakin pillua, nainen jos hyppää vieraan kalun perässä niin huoraamiseksi sitä helposti sanotaan.
Älä yleistä. Kyllä nainen haluaa seksiä vaikka se lastentekoikä onkin mennyt. Joku muu siinä on syynä. Mä olen nainen ja läheisyys ja seksi hävinnyt suhteesta. Koska miestä ei kiinnosta. Hän ei huolehdi itsestään muutenkaan. Juo joka päivä. Olen puhunut tilanteestamme niin monta kertaa. Mä haluan seksiä vaikka useamman kerran viikossa. Hän ei nykyhabittuksellaan saa pöksyjä kostumaan mutta varmaan tajuaa sen itsekin.
Tuo viimeinen lause kertoo oleellisen asian sinusta, teistä ja pitkien parisuhteitten seksistä (valitettavan) yleisesti: Seksihaluja voisi olla periaatteessa, kunhan sitä seksiä ei vain tarvitse harrastaa oman puolison kanssa. Se oma puoliso kun nyt vain on niin kertakaikkisen nähty: kuorsaa, haisee, ryyppää, ei ryyppää, on tyhmä, luulee olevansa viisas, pukeutuu väärin, on tyhmässä työpaikassa, ei osaa lajitella biojätteitä, ei osaa puhua tunteista, lörpöttelee tuntitolkulla jostakin hemmetin tunteista, henki haisee aamulla, puristaa hammastahnatuubia väärästä kohtaa, asettaa vessapaperirullan väärinpäin telineeseen, ei siivoa, on himosiivooja, löhöää sohvalla ja katsoo telkkaria, on himolenkkeilijä, kertakaikkiaan on semmoinen kun on, ja sekös jumankauta ärsyttää!!!
Koville se ottaa myöntää itselleen että se seksi, joka ennen oli parasta ikinä, ei kiinnosta enää pätkän vertaa. Paljon helpompi selittää että kyllähän minä, jos tuo toinen sitä ja tätä...
Kokopäivätoiminen juopottelu ja täydellinen läheisyyden ja hellyyden puuttuminen sekä itsestään huolehtimattomuus alkeisimmillakaan tavoilla ei ole pikkujuttu. Älä puhu kun et mistään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun puoliso on sairastunut miksi ei ole seksiä. Se on vähän eri asia, kuin muuten vaan ei halua. Voihan vaimosikin kaivata seksiä. Vaikutat aika itsekkäältä.
Puolisoni on tosiaan sairastanut kaksikin vaikeaa sairautta, mikä sitten on syy tai seuraus on vaikea sanoa, mutta hän ei halua seksiä itse. Mielelläni tyydyttäisin hänen tarpeensa jos niitä olisi. Sen sijaan hän pyrkii tyydyttämään minun tarpeitani koska tietää niitä olevan, mutta ei siitä itse nauti, ainoa natinto tulee siitä, että näkee minun saavan. Terapiat on käyty ja asia juteltu. Jos luit tekstin tarkemmin, niin hän on myös antanut minulle luvan hakea seksin muualta, jotta se ei olisi koko ajan meidän parisuhteen mörkönä. Minun ongelmani oli vain se mistä löytää tähän nainen jolla samanlainen tilanne. Vaimoni sanoi, että käytähän sinä hierojallakin, mikset voisi käydä myös samanlailla hoitamassa muutekin jumitukset. Mutta ajatus maksullisista tökkii koska siellä myös ihmiskauppaa yms. Haluaisin ikäiseni aikuisen naisen, en halua erota vaimostani, haluan vain silloin tällöin naida ja tuottaa itselleni ja toiselle seksuaalista mielihyvää. Ap
Mieti miltä sun vaimosta tuntuu, kun tuolla "herraseurassa" puitte teidän seksielämää. Hän kuitenkin ottaa sinut ja halusi huomioon. Sille ei mitään voi jos ei halua. Mulla alkoholisoitunut mies viis veisaa seksistä. Ei kyllä tajua että mullakin on haluni. On toki leluja mutta ei ne ihmistä korvaa. Että huonomminkin voisi olla. Ja mä oon vielä yli 10v sua nuorempi.
En enää tämän vastauksen jälkeen jatka tätä keskustelua, mutta sen verran kommentoin, että ei me siinä vanhojen miesten "herraseurassa" kenekään seksielämää puida vaan puhutaan seksuaalisuudesta ja seksistä aika yleisellä tasolla yhtenä elämän ilmiönä liikunnan, ravinnon, politiikan , rahan, vallan, onnellisuuden ja vaikkapa kulttuuristen elämäysten kanssa. Minusta on hienoa, että meidän ikäiset miehet ylipäätään pystyvät puhumaan keskenään asiasta asiallisesti ja kunnioittavasti. Ja aivan totta, sille ei voi aina mitään jos ei halua ja silti vaimoni on valmis huomioimaan tarpeeni. En kai missään kohtaa sanonut, ettenkö kunnioittaisi, rakastaisi ja arvostaisi vaimoani. Toin keskusteluun asian, en muuta. Ikävä kuulla tuosta sinun tilanteestasi, ei tosiaan vaikuta helpolta, toivottavasti ratkaisuja löytyy ja tämähän on hieno foorumi niitä myös hakea, peilata ja keskustella anonyyymisti. aurinkoista kevättä ja kaikkea hyvää ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopäivätoiminen juopottelu ja täydellinen läheisyyden ja hellyyden puuttuminen sekä itsestään huolehtimattomuus alkeisimmillakaan tavoilla ei ole pikkujuttu. Älä puhu kun et mistään mitään tiedä.
Voi olla että en tiedä mistään mitään. Erityisesti en tiedä sitä, miksi ihmeessä haluat elää yhdessä kokopäivätoimisen juopon kanssa. No, kuka tykkää mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miltä sun vaimosta tuntuu, kun tuolla "herraseurassa" puitte teidän seksielämää. Hän kuitenkin ottaa sinut ja halusi huomioon. Sille ei mitään voi jos ei halua. Mulla alkoholisoitunut mies viis veisaa seksistä. Ei kyllä tajua että mullakin on haluni. On toki leluja mutta ei ne ihmistä korvaa. Että huonomminkin voisi olla. Ja mä oon vielä yli 10v sua nuorempi.
En enää tämän vastauksen jälkeen jatka tätä keskustelua, mutta sen verran kommentoin, että ei me siinä vanhojen miesten "herraseurassa" kenekään seksielämää puida vaan puhutaan seksuaalisuudesta ja seksistä aika yleisellä tasolla yhtenä elämän ilmiönä liikunnan, ravinnon, politiikan , rahan, vallan, onnellisuuden ja vaikkapa kulttuuristen elämäysten kanssa. Minusta on hienoa, että meidän ikäiset miehet ylipäätään pystyvät puhumaan keskenään asiasta asiallisesti ja kunnioittavasti. Ja aivan totta, sille ei voi aina mitään jos ei halua ja silti vaimoni on valmis huomioimaan tarpeeni. En kai missään kohtaa sanonut, ettenkö kunnioittaisi, rakastaisi ja arvostaisi vaimoani. Toin keskusteluun asian, en muuta. Ikävä kuulla tuosta sinun tilanteestasi, ei tosiaan vaikuta helpolta, toivottavasti ratkaisuja löytyy ja tämähän on hieno foorumi niitä myös hakea, peilata ja keskustella anonyyymisti. aurinkoista kevättä ja kaikkea hyvää ap
Pyydän vilpittömästi anteeksi kärkästä viestiäni, ap. Toivottavasti löydät ratkaisun. Jokainenhan vastakaikua tunteilleen kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä onko se iästä edes kaikilla kiinni...
Itse oon 38 ja vaimo 36, seksi on todella harvinaista herkkua ollut jo pidemmän aikaa.
Mulla tekisi mieli päivittäin ja vaimon mielestä on ihan ok että seksiä on kerran kuukaudessa, ehdottelin sitä aiemmin aika usein mutta nykyään edes harvemmin viitsii kun useimmiten ei tule vastakaikua.
Sitten ihmetellään miksi olen ärtynyt....ja se ainoa syy on että panettaa niin helvetisti!
Joskus oli tilanne että olin tehnyt töitä ihan älyttömästi koko viikon ja perjantaina illalla vaimo olisi halunnut seksiä, olin niin stressaantunut ja väsynyt että en kerta kaikkiaan pystynyt vaikka olisin halunnut vaimoni halut tyydyttää...hän teki tästä suuren draaman väittäen että en halua häntä enään, minulla on varmasti toinen nainen yms...ja tätä on tapahtunut 18v aikana yhden kerran!!
Mutta nykyään hän ei ymmärrä ollenkaan että minulla olisi haluja, kuukautiset tuntuu olevan kuukauden ympäri nykyään.
Naureskelee vaan että ei kai sitä seksiä jatkuvasti tarvitse kukaan?Osaan samaistua, ihan kuin omasta elämästä.
M41
Millaista seksiä teillä on ollut? Onko yhtä ja samaa, puuttuuko vuoropuhelu? Entä suhde muuten, onko se kunnossa?
Naisten hormonit aaltoilee alaspäin jo 35 -36 vuoden jälkeen. Siitä 10 vuotta eteenpäin ne nousevat ja laskevat muutamaan otteeseen, kunnes tulee se jonkun kuvailema vaihe, miten 2 viikkoa kuusta voisi vaikka kutoa sukkaa eikä seksi tule edes mieleen. Limakalvot eivät kestä. Mutta se toinen 2 vikkoa, silloin tykittää ja rajusti. Keho yrittää hyödyntää jäljellä olevan hedelmällisyyden täsmänä.
Sitten koittaakin lepokausi, ilmeisesti kun raskaus olisi jo vaarallinen tai menisi kesken.
Kun vaara on ohi, tekeekin mieli swingailla jne. Ilo irti. Harmi vain, että vaihdevuosien oireet voivat tehdä olon oikeasti sairaaksi. On ihan luonnollista, ettei tee mieli mennä hikisenä tai pahoinvoipana kenenkään viereen. Joskus välivuoto kestää viikkoja, alakerran bakteerikanta muuttuu jne, eikä se edistä erotiikkaa.
Halut voivat myös liikkua akselilla pervo kiima -frigiditeetti. Orgasmit voivat myös heikentyä iän myötä, tai tuntoherkkyys loppua. Seksistä nauttii ilmankin. Pitkissä suhteissa tavallinen sisään-ulos voi jossain vaiheessa kyllästyttää.
Moni hakee apua lääketieteestä, mutta kaikki eivät voi tai halua. Aina ei oireita ole tai niitä on vaikea ennustaa.
Olen nyt itse vaiheessa, jossa on monta kiertoa päällekkäin. Munasarjat tyhjentävät itsensä, mutta hekuma ei välttämättä nouse siitä sen kummemmin. Pari viikkoa olin täynnä testoja, ah sitä kevään kosketusta. Välillä oireilee, välillä ei. Enää ei emättimessä ohene ja kirvele niin usein kuin aiemmin, mutta muuten olen vuoden alusta saanut koemaistiaisina koko menun. Käytän luontaistuotteita enkä ole vakisuhteessa, oireet ovat olleet melko lieviä. Toivon kuitekin, että tämä olisi nopeasti ohi, ja elämä normalisoituisi.
N50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot järjestää oman tulevaisuutesi, jos ja kun tilanne ei tuosta mene ainakaan parempaan suuntaan?Niin kyllä joo, jos joku ostaa tänäpäivänä sellaisella hinnalla että kannattaa myydä.
Meillä exän kanssa kävi tuuri ja asunto myytiin suunnilleen ostohintaan. Ostin itselleni oman, ja maksuaika piteni muutamalla vuodella mutta velkaa on suunnilleen sen verran kuin olisi ollut vanhasta.
Sinänsä, se on vain rahaa. Mieti mitä on elämä vanhenevan alkoholistin kanssa. Sen hinta on paljon kovempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vaan juo, ei ole tyydyttävää seksielämää ja lisäksi sinä hoidat yksin kodin niin... Ei pitäisi neuvoa toista koska se on toisen parisuhde. Mutta mieti ratkaisukeskeisesti ja terveen itsekkäästi. Lusikat jakoon ja asunto myyntiin ja kohti uutta itsenäistä elämää, ei helppoa, mutta yksi ratkaisu. Jos taas haluat ratkaista tuon läheisyyden puutteen niin alat vaan etsimään itsellesi rakastajaa, se vaatii, että on aikaa altistaa itsensä sosiaalisiin tilanteisiin joista rakastajan voi löytää. Jos miehesi ei sinulle läheisyyttä ja seksiä tarjoa, hae se muualta. Keskustele ja anna kuitenkin miehellesi vielä mahdollisuus. Jos haluat ratkaista vain seksittömyden niin maailma on täynnä miehiä joiden silmissä olet haluttava, läheisyys voi jäädä vähemmälle ja yleensä ovat kertapanoja, mutta voivat olla hyviäkin. Netin kautta löydät kyllä seksiseuraa aivan varmasti, mutta tietysti siinä on vaarana tavata vain lisää huonoja miehiä ja huonoja rakastajia ja todennäköisesti netin kautta saat kysymysksiä paljonko tunti kanssasi maksaa. Eli eihän tuo helppo tilanne ole. Sitten on tietysti parisuhdeterapian mahdollisuus, mutta onko miehelläsi halua lähteä moiseen...
Ratkaisukeskeisesti mietinkin. Nykytilanteessa talon myyminen ei kannata. Ei ole varaa erota. Pitäisi maksaa oma asunto ja talon kulut ja velat. Jos vaikka mies ei maksa osuuttaan niin sehän lankeaa mulle.
Ota yhteyttä juristiin, joka tekee sinulle laskelman. Muutin itse vuokralle kun asunto myytiin, mutta löysin nopeasti oman. Muutin kuntarajan yli ja nyt tulee kaikki halvemmaksi, kun siirryin rivitalosta kerrostaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa auttaisi mielellään, jos vain tietäisi kykenevänsä siihen.
Kyllä pää miettii seksiä välistä koko ajan. Keho vain ei seuraa perässä.
N50
Puolisoni on tosiaan sairastanut kaksikin vaikeaa sairautta, mikä sitten on syy tai seuraus on vaikea sanoa, mutta hän ei halua seksiä itse. Mielelläni tyydyttäisin hänen tarpeensa jos niitä olisi. Sen sijaan hän pyrkii tyydyttämään minun tarpeitani koska tietää niitä olevan, mutta ei siitä itse nauti, ainoa natinto tulee siitä, että näkee minun saavan. Terapiat on käyty ja asia juteltu. Jos luit tekstin tarkemmin, niin hän on myös antanut minulle luvan hakea seksin muualta, jotta se ei olisi koko ajan meidän parisuhteen mörkönä. Minun ongelmani oli vain se mistä löytää tähän nainen jolla samanlainen tilanne. Vaimoni sanoi, että käytähän sinä hierojallakin, mikset voisi käydä myös samanlailla hoitamassa muutekin jumitukset. Mutta ajatus maksullisista tökkii koska siellä myös ihmiskauppaa yms. Haluaisin ikäiseni aikuisen naisen, en halua erota vaimostani, haluan vain silloin tällöin naida ja tuottaa itselleni ja toiselle seksuaalista mielihyvää. Ap[/quote]
N50[/quote]
Hei N50 pelkästään se, että osoitat empatiaa ja ymmärrystä on jo merkityksellistä. Se antaa toivoa sille, että tulevat sukupolvet ovat kehittyneet seksuaalisuuden ja seksin suhteen tasolle, jossa voidaan esim vakavasti alkaa pohtia seksuaaliterveyttä kansanterveyden tärkeänä osatekijänä , siinä missä vaikkapa liikuntaa, ravintoa, unta tai terveellistä sisäilmaa. Tämä sukupolvi vanhenee vielä niin, että esim sairaaloissa tai palvelutaloissa on käytännössä mahdotonta toteuttaa seksuaalisuuttaan. Mutta ehkä tulee päivä jolloin bordelliin voi saada Kelalta palvelusetelin. Niin miehet, naiset kuin muunkin sukupuoliset jos arvioidaan sen edistävän ao. henkilön terveyttä. Ja sitten vielä rohkaisen: jos kerran mielesi olisi valmis auttamaan miestä mäessä (ja ehkä itseäsi samalla) niin uskotko jos sanon, että keho kyllä seuraa mieltä perässä kun vain teet päätöksen antautua tilanteeseen. Niinhän se keho teki silloin nuorenakin kun ensimmäisen kerran seksiä harrastettiin. Kun on kerran oppinut soutamaan, osaa sen kyllä koko ikänsä. Ja turha kai sanoa, että ei se järvi soutamista kulu. Oletko sinkku vai varattu? No samapa tuo, olet yksin kommenttisi takia jo ihana supernainen! Mielelläni tapaisin kaltaisesi naisen ja tutustuisin syvemmin:)
Nainen ei voi haluta, ellei rakasta. (Ihan vaan huvikseen paneminen on ainakin palstatodellisuudessa miesten eläimellinen yksinoikeus.) Kuitenkin nainen voi lopettaa haluamasta vaikka rakastaa. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
N50
Hei N50 pelkästään se, että osoitat empatiaa ja ymmärrystä on jo merkityksellistä. Se antaa toivoa sille, että tulevat sukupolvet ovat kehittyneet seksuaalisuuden ja seksin suhteen tasolle, jossa voidaan esim vakavasti alkaa pohtia seksuaaliterveyttä kansanterveyden tärkeänä osatekijänä , siinä missä vaikkapa liikuntaa, ravintoa, unta tai terveellistä sisäilmaa. Tämä sukupolvi vanhenee vielä niin, että esim sairaaloissa tai palvelutaloissa on käytännössä mahdotonta toteuttaa seksuaalisuuttaan. Mutta ehkä tulee päivä jolloin bordelliin voi saada Kelalta palvelusetelin. Niin miehet, naiset kuin muunkin sukupuoliset jos arvioidaan sen edistävän ao. henkilön terveyttä. Ja sitten vielä rohkaisen: jos kerran mielesi olisi valmis auttamaan miestä mäessä (ja ehkä itseäsi samalla) niin uskotko jos sanon, että keho kyllä seuraa mieltä perässä kun vain teet päätöksen antautua tilanteeseen. Niinhän se keho teki silloin nuorenakin kun ensimmäisen kerran seksiä harrastettiin. Kun on kerran oppinut soutamaan, osaa sen kyllä koko ikänsä. Ja turha kai sanoa, että ei se järvi soutamista kulu. Oletko sinkku vai varattu? No samapa tuo, olet yksin kommenttisi takia jo ihana supernainen! Mielelläni tapaisin kaltaisesi naisen ja tutustuisin syvemmin:) Kiitos kehuista.
Olen uusiosinkku, joka opettelee/aloittelee seksiä pitkän selibaattikauden jälkeen.
Ja nyt kun alkaa erohehku vaikuttaa ja mahdollisuuksia avautua, iskivät mummotaudin varhaisoireet päälle. Ne tulevat ja menevät ja oireet vaihtelevat. Luulen päässeeni niistä, ja taas on joku niistä päällä. Se tässä syö naista.
Toisaalta, en kaipaa välttämättä valtavia orgasmeja, vaan sitä että saisin antaa ja takaisin tulisi yleistä mielihyvää ja fyysistä läheisyyttä. Auttaisi varmasti hormoneihinkin.
Miehelläni keskivaikea masennus. Yritän ymmärtää häntä ja antaa mahdollisimman paljon lohtua ja läheisyyttä. En kuitenkaan saa seksiä. Olen erittäin seksuaalinen nainen, suorastaan seksihullu. Mies onkin ehdottanut eroa mutta en halua. Mies on myös sanonut että saan pettää häntä. Lupasin silloin että jos petän, en ikinä paljasta sitä hänelle. Olin saanut vinkin miellyttävästä ja miehekkäästä aikuisesta miehestä joka ottaa kotonaan vastaan kaltaisiani rouvia. Siellä käyn kerran kuussa ja aina työaikana - "liukumavapaa" on tässä saanut ihan uuden merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni keskivaikea masennus. Yritän ymmärtää häntä ja antaa mahdollisimman paljon lohtua ja läheisyyttä. En kuitenkaan saa seksiä. Olen erittäin seksuaalinen nainen, suorastaan seksihullu. Mies onkin ehdottanut eroa mutta en halua. Mies on myös sanonut että saan pettää häntä. Lupasin silloin että jos petän, en ikinä paljasta sitä hänelle. Olin saanut vinkin miellyttävästä ja miehekkäästä aikuisesta miehestä joka ottaa kotonaan vastaan kaltaisiani rouvia. Siellä käyn kerran kuussa ja aina työaikana - "liukumavapaa" on tässä saanut ihan uuden merkityksen.
Mahtavaa, tuossa ei kukaan menetä mitään, mutta kaikki saavat tavallaan!
Haluttomuutta on tutkittu ja se on nykyään yhtä yleistä miehillä ja naisilkasiinä herraseurassa osa niistä miehistä, jotka puhuvat seksittömyydestä, ovat todennäköisesti itse niitä haluttomia, eivät vaan kehtaa sitä tunustaa, joten vierittävät seksittömyydestä syyn vaimolle. Vaimohan ei ole siellä paikalla kertomassa asian oikeaa laitaa.
Meillä oli seksiä viimeksi helmikuussa -22, kun mies ei halua. Mietin itse jo eroa tai pettämistä, sillä haluaisin vielä päästä harrastamaan seksiä jonkun kanssa.
N50+
Miten aiot järjestää oman tulevaisuutesi, jos ja kun tilanne ei tuosta mene ainakaan parempaan suuntaan?